Dacht de nummer 1quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:25 schreef peaceman het volgende:
En dan nu de nummer 3 uit de foklijst![]()
![]()
Dat had The Wild Places moeten zijn, dan had die niet DIEP IN DE NACHT gestaanquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:25 schreef peaceman het volgende:
En dan nu de nummer 3 uit de foklijst![]()
![]()
Die tweede is sowieso verre van radiovriendelijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Goed nummer, maar blijf het vaag vinden dat dit dan blijkbaar dé tijdloze Fatboy Slim klassieker is en niet The Rockafeller Skank of Right Here, Right Now
nee... zie post hierboven ergens..quote:
Die heb ik nog wel even meegepakt met terugluisteren. Stond 1 plekje voor Kraftwerk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had The Wild Places moeten zijn, dan had die niet DIEP IN DE NACHT gestaan
Jup, dat vind ik meer het goto nummer voor de Kink 1500 of de Mumeladder ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die tweede is sowieso verre van radiovriendelijk.
Dat stemplaatje gemistquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die stond op 11quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste top 100 plaat gemist, tweede wel gehoord tussen 7 en 8. De volgende die ik verwacht is Strange Machines (Close to You stond er dit jaar net buiten)quote:
In mijn beleving hoorde ik die ook eind jaren 90 toch vaker op de radio dan Praise You, maar kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die tweede is sowieso verre van radiovriendelijk.
Ik ben vooral opgegroeid met Rockafeller Skank.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In mijn beleving hoorde ik die ook eind jaren 90 toch vaker op de radio dan Praise You, maar kan het mis hebben
Ik heb ze veel vaker niet live gezien. Dagelijks.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ze twee keer niet live gezien omdat ie zijn poot had gebroken
er staat wel meer matig werk in van FFquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
My Hero, dat is toch niet het beste werk van Dave Grohl
Close to You wordt ook nachtwerk helaas zag ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste top 100 plaat gemist, tweede wel gehoord tussen 7 en 8. De volgende die ik verwacht is Strange Machines (Close to You stond er dit jaar net buiten)
Oh diep in de tweede nacht? Erg teleurstellend.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Close to You wordt ook nachtwerk helaas zag ik
Maar je bent niet dagelijks al op locatie van optreden, in dit geval Edinburgh en Werchter.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb ze veel vaker niet live gezien. Dagelijks.
Take Me Out is wel een lekker nummer. En Mykonos.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
er staat wel meer matig werk in van FF
Mykonos is niet eens het beste nummer van die FFquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Take Me Out is wel een lekker nummer. En Mykonos.
Fifa 99quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben vooral opgegroeid met Rockafeller Skank.
Mag jij even raden hoe.
Of iets van Fear Factory.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Take Me Out is wel een lekker nummer. En Mykonos.
Nee oke maar mag ik ook een beetje bijzonder zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je bent niet dagelijks al op locatie van optreden, in dit geval Edinburgh en Werchter.
Dat is inderdaad het prachtige He Doesn't Know Why. En van die andere FF is het ook Ulysses.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mykonos is niet eens het beste nummer van die FF
Ja, een top 2000 zonder Karen Carpenter te horen is toch net ietsje minderquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh diep in de tweede nacht? Erg teleurstellend.Dat is zo'n warm kerstplaatje.
Top of the World ook al DIEP IN DE NACHT?quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, een top 2000 zonder Karen Carpenter te horen is toch net ietsje minder
nou ik zat te denken aan Your Protector of Ragged Wood. van die andere idd Ulyssesquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het prachtige He Doesn't Know Why. En van die andere FF is het ook Ulysses.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:33 schreef peaceman het volgende:
Hierna overigens een liedje wat ook niet meer kan he... prikkebeen jaja.. we weten echt wel wat daar bedoeld wordt
Ohja, die hebben we ook nog. Is ook 's nachts toevallig, maar lang niet zo diep. Is ook lang niet zo mooi als Close to Youquote:Op zaterdag 25 december 2021 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top of the World ook al DIEP IN DE NACHT?
Na deze uitspraak liggen ze nu te tollen in hun graf/urn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of waren het nou Suzan en Freek?
Sidonia & Freaky? ril...quote:Op zaterdag 25 december 2021 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of waren het nou Suzan en Freek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |