Nee, dat hoor je toch?quote:
Moet 'm weer eens afstoffenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mellon Collie is vooral gewoon te veel. Van die B-zijde vind ik maar 4 nummers leuk, de A-kant vind ik wel erg goed.
"Jongens, laten we een rockplaatje maken, met gitaren en een stem met een rauw rockrandje"quote:
Was het rock?quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Jongens, laten we een rockplaatje maken, met gitaren en een stem met een rauw rockrandje"
Over Wit Licht dus.
Die staat dan ook hogerquote:
Die ga je Tonight, Tonight en de komende dagen niet horen nee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Today van Smashing Pumpkins staat er niet meer in? Dat is wel jammer
Damn sexy dat gemompelquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus kijk uit voor daffzefzfefs nacht
Nu vind ik het nog minder geslaagd dan ik al vondquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, dunkt mij.
Ah da’s mooi, volgens mij stond het er vorig jaar niet meer in toch?quote:
Nu ik deze post zie realiseer ik me ineens dat Trump met zijn "covfefe"-tweet gewoon Frank Boeijen citeerde.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus kijk uit voor daffzefzfefs nacht
Oh heeft er zelfs nooit in gestaan. Zou ik toch eerder verwachten dan Bullet With Butterfly Wings.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die ga je Tonight, Tonight en de komende dagen niet horen nee.
Nope maar als het goed is krijgen we die s'smiddags te horenquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah da’s mooi, volgens mij stond het er vorig jaar niet meer in toch?
Met dank aan Peter R dan dit keer.
Ik had idd al gekeken, en 'm gemistquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Today van Smashing Pumpkins staat er niet meer in? Dat is wel jammer
Mellon Collie And The Infinite Sadness Genotquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd al gekeken, en 'm gemist
Samen met Disarm toch de 'hits' van dat album
Nee, die staan dus op Siamese Dream.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mellon Collie And The Infinite Sadness Genot
Nee, we genoten van Siamese Dreamquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mellon Collie And The Infinite Sadness Genot
Verrek! Dat is gewoon exact hetzelfdequote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere Safri Duo vibes op de achtergrond
quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere Safri Duo vibes op de achtergrond
Starsquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de weinige leuke van Simpel Rood. Al blijft Fake mijn favoriet.
Gaat ook nog wel jaquote:
Right back at yaquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
Goeiemorgen!
En Merry Christmas, you filthy animals!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die staan dus op Siamese Dream.
quote:
En vanaf nu zul je het nooit meer anders horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |