SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 25-12-2021 05:04:32 ]![]()
Raymond van Barneveld een dag na zijn wedstrijd op het WK positief gestrest.
O jee.- verwijderd door admin -![]()
Ik zou hem op suicide watch zetten.quote:Op zaterdag 25 december 2021 05:19 schreef groenen het volgende:
O jee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gestrest of getest? Gestrest zou ik ook zijn als ‘t beroerd gaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 05:19 schreef groenen het volgende:
O jee.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 06:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gestrest of getest? Gestrest zou ik ook zijn als ‘t beroerd gaat![]()
He will be lonely this Christmas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Goeiemorgen, fijne kerst voor iedereen; met of zonder maatregelen, familie, vrienden, mondkapjes, afzuigkappen, ratels etc. Volgend jaar weer ouwerwets normaal graag
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Hoezo, hij is eindelijk een keer positief na een verliespartij.quote:Op zaterdag 25 december 2021 05:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zou hem op suicide watch zetten.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ik begrijp trouwens dat we niet in een lockdown zitten want er zijn nog mensen in de binnenstad en daar zijn wijnstalletjes en een kerstkoor.
Heb het naar de Van Dale gemaild met het verzoek de betekenis van het woord “lockdown” aan te passen.
Beweren dat er nu geen lockdown gaande is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik begrijp trouwens dat we niet in een lockdown zitten want er zijn nog mensen in de binnenstad en daar zijn wijnstalletjes en een kerstkoor.
Heb het naar de Van Dale gemaild met het verzoek de betekenis van het woord “lockdown” aan te passen.
Beweren dat er nu geen lockdown gaande isCheck!quote:Daarom heeft het kabinet besloten dat Nederland vanaf zondag 19 december tot en met in ieder geval vrijdag 14 januari 2022 in lockdown gaat.
https://www.rijksoverheid(...)ederland-in-lockdown![]()
Oke. Maar niet voor degene die weer een kerst verkloot hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Zalig kerstfeest allemaal
Zullen we de komende 2 dagen een beetje lief voor elkaar zijn danJe hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste![]()
We gingen lief tegen elkaar zijn toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Beweren dat er nu geen lockdown gaande is![]()
![]()
Is ie tenminste een keer positief.quote:Op zaterdag 25 december 2021 05:19 schreef groenen het volgende:
O jee.![]()
Ik werd vrij pissig toen ik terug aan het lezen was, want ik ben zo'n gevalletje zit voor de derde keer werkeloos thuis dus wat nou geen lockdown. Maar goed, gisteravond mijn pa aan de foon en dat is er ook zo een die echt nergens last van heeft en gewoon doet wat ie altijd al deed. Net als zijn mede oudjes trouwens. Dus tja, het is maar hoe het je raakt. En ongetwijfeld hoe je je aanpast ofzo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Beweren dat er nu geen lockdown gaande isGimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Vrede op aardequote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
We gingen lief tegen elkaar zijn toch?![]()
![]()
Ik vind het wel zo eerlijk om even te zeggen dat @Za (zoals het nu lijkt) gelijk heeft gehad dat deze variant milder is. Toen ie net opkwam verklaarden we Za voor gek omdat de data op een andere manier geïnterpreteerd werd![]()
![]()
Rehabilitatie voor Zaquote:Op zaterdag 25 december 2021 07:58 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk om even te zeggen dat @:Za (zoals het nu lijkt) gelijk heeft gehad dat deze variant milder is. Toen ie net opkwam verklaarden we Za voor gek omdat de data op een andere manier geïnterpreteerd werd![]()
![]()
Het is duidelijk dat de slijterijen idd gewoon open zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Beweren dat er nu geen lockdown gaande isGo hard or go home![]()
Op deze Za-terdagquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:03 schreef singha het volgende:
In dat geval: een Za-lig kerstfeest allemaal!![]()
En wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef halfway het volgende:
[..]
Oke. Maar niet voor degene die weer een kerst verkloot hebben.![]()
Ik heb trouwens liever dat er wat beleidsmakers Za gelijk geven. Ik had Za's back al.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:58 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het wel zo eerlijk om even te zeggen dat @:Za (zoals het nu lijkt) gelijk heeft gehad dat deze variant milder is. Toen ie net opkwam verklaarden we Za voor gek omdat de data op een andere manier geïnterpreteerd werd
Zodat ze deze niet lockdown kunnen opheffen omdat sommige mensen 24 u in een bubbelbad zitten maar er helaas nog steeds mensen zonder werk zitten. Wat zo mooi illustreert waarom het voor elk mens anders uitpakt.
De zorg heeft het inmiddels ook drukker met de kerstpakketten en Gommers is living the dream dus open met die bende.Go hard or go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: