Ik vind Halo wel mooi, de rest wat in de lijst staat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een artiest die mij helemaal niets doet.
Had je voorrang?quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gisterenavond om 21.30 uur zelfs geboosterd.
De ultieme kerstavond gebeurtenis…
Alles klopt, maar zelfs wat teveel om iets voor mij te zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een artiest die mij helemaal niets doet.
Heerlijk lichtvoetig. Goede keuze.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:57 schreef TLC het volgende:
Toveren
Als je wintdaar heb ik op gestemd
Ik vind Beyonce niets, maar ben Halo wel wat gaan waarderen omdat het een nummer is waarmee mensen bij audities goed hun talent kunnen laten zienquote:Op zaterdag 25 december 2021 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Halo wel mooi, de rest wat in de lijst staat geloof ik wel.
Oeh leuk uur!quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:55 schreef MadMaster het volgende:
Next:
1895 - Toveren - Herman van Veen
1894 - Steppin' Out - Joe Jackson
1893 - Send My Love (To Your New Lover) - Adele
1892 - Als Je Wint - Herman Brood & Henny Vrienten
1891 - Tonight, Tonight - The Smashing Pumpkins
1890 - Home - Michael Bublé
1889 - I Don't Care - Ed Sheeran & Justin Bieber
1888 - Met Hart en Ziel - Tröckener Kecks
1887 - Calling Elvis - Dire Straits
1886 - Wit Licht - Jeroen van Koningsbrugge
1885 - Winter In Hamburg - Frank Boeijen Groep
1884 - Fairground - Simply Red
Nee, ik ben van 1966 en mocht me donderdag aanmelden.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:56 schreef D. het volgende:
[..]
Had je voorrang?
Mijn schoonouders mogen morgen, en ik had jou jonger ingeschat
Ja, het is ook niet heel erg, maar het doet me gewoon niks.quote:Op zaterdag 25 december 2021 07:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Alles klopt, maar zelfs wat teveel om iets voor mij te zijn.
Een paar hele vroege Destiny's Child-nummers vind ik wel leuk. Het klonk/oogde net iets minder doortimmerd.
Gedenkwaardige kerstavond danquote:Op zaterdag 25 december 2021 07:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben van 1966 en mocht me donderdag aanmelden.
Ik kreeg Purmerend als locatie aangeboden, een dag later al.
De route van Purmerend naar Landsmeer terug naar Amster is de kerstlichtjesroute, dus we hebben er maar een avondje uit van gemaakt…
Al 2 jaar wordt ons traditionele kerstdiner door ons neus geboord, dus dat onthoud ik echt wel…quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Gedenkwaardige kerstavond dan
Hopelijk eentje waarvan je ooit terugkijkt van 'weet je nog, toen Corona er nog was...'
Gisteren wel kerstdiner gehad. Was wel toe aan 'een beetje normaal'quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al 2 jaar wordt ons traditionele kerstdiner door ons neus geboord, dus dat onthoud ik echt wel…
Met alles dicht vind ik niet veel normaal.quote:Op zaterdag 25 december 2021 08:03 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren wel kerstdiner gehad. Was wel toe aan 'een beetje normaal'
Swarte Ruijterquote:Op zaterdag 25 december 2021 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alles dicht vind ik niet veel normaal.
Met vrienden gaan we normaal gesproken altijd ergens in een goed restaurant dineren.
Al 2 jaar achtereen gereserveerd bij De Swarte Ruijter in Holten, maar tot nu aan toe hebben we dat nog niet mogen beleven.
Nu wordt het vandaag weer een afhaal-/afmaak diner…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |