Rated R is echt geweldigquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind het album waar dit nummer vandaan komt eerlijk gezegd ook wel beduidend minder, maar Rated R en Songs for the Deaf zijn toch wel echt geweldige albums voor mij.
En ja ik ben overduidelijk niet objectief, dat weet ik
heb daar zooo vaak als stonede tiener naar geluisterd op mn kamer, mooie tijden.quote:
Lat0rrrrrquote:Op zaterdag 25 december 2021 02:24 schreef ok01 het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken![]()
Tot morgen iedereen
Hier al gevonden. Trustequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:24 schreef ok01 het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken![]()
Tot morgen iedereen
Stoned Agequote:Op zaterdag 25 december 2021 02:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
heb daar zooo vaak als stonede tiener naar geluisterd op mn kamer, mooie tijden.
Ik vind Hocus Pocus ook wel echt typisch Nederlands of zo. Het is wel een erg uniek nummer met gekke dingen ertussendoor zoals jodelen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:25 schreef peaceman het volgende:
Leuk op YouTube: first reactions to Hocus Pocus van Focus.
De meeste buitenlanders vinden het geniaal gek.quote:
die woordspeling had ik zelf ook wel snel ontdekt, het was wel echt mijn go to stoner band op een gegeven momentquote:
Had toch bijna een Songfestivalliedje kunnen zijn!quote:Op zaterdag 25 december 2021 02:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind Hocus Pocus ook wel echt typisch Nederlands of zo. Het is wel een erg uniek nummer met gekke dingen ertussendoor zoals jodelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |