ja zeg... ik heb vakantiequote:
Ik praat je later wel bij, gaat nu beter door Dago in beeldquote:
Peaceman drinkt veel sneller en meer dan ik. Ik drink 1 biertje op een avond, misschien 2.quote:
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb je vanavond al twee biertjes gebracht, er is een grens.
Geen Walking Fridge?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.
Ik hoop dat het beter gaat, amigo.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dit nummer heeft me wel door zware tijden heen geholpen
dat vind zij niet goed, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ik ooit met een vrouw samenwoon dan ga ik een mini koelkast met bier instellen bij de bank.
De meeste* dus niet allemaal. Moeten we weer een jaar op teren.quote:
waar ben ik dan voor getrouwd?quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En hoe beter te vieren dan JEZELF te trakteren op een biertje
Daarnaast een stuk of twaalf wodkaatjesquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik drink 1 biertje op een avond, misschien 2.
Sterker nog... ik heb de boodschappen gedaan. Woensdag en vandaag en heb toen biertjes voor peaceman meegenomen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En hoe beter te vieren dan JEZELF te trakteren op een biertje
Dead end street heeft er nog nooit ingestaanquote:
Nee dan blijf je bezig en kan je niet echt meegenieten van de top 2000quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peaceman drinkt veel sneller en meer dan ik. Ik drink 1 biertje op een avond, misschien 2.
Dankje, ik had een ontzettende klote jaar achter de rug, maar dankzij medicatie en therapie gaat het gelukkig een stuk beter nuquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het beter gaat, amigo.
En als je eens een hele dag je bed niet uit kan komen, wees niet te hard voor jezelf. Het wordt beter
Nee, als ik al iets drink 's avond dan is het niet veel. En bijna nooit alcohol.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daarnaast een stuk of twaalf wodkaatjes
dat vind ik toch wel een eigenaardige zaak.quote:
zeg meisje... leer jij nou maar liedjes herkennenquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dan blijf je bezig en kan je niet echt meegenieten van de top 2000![]()
@:peaceman zelf je biertjes pakken!!
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dan blijf je bezig en kan je niet echt meegenieten van de top 2000![]()
@:peaceman zelf je biertjes pakken!!
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:35 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dankje, ik had een ontzettende klote jaar achter de rug, maar dankzij medicatie en therapie gaat het gelukkig een stuk beter nu
Het spijt mequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel een eigenaardige zaak.
Do You Remember Walter ook nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dead end street heeft er nog nooit ingestaan
quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sterker nog... ik heb de boodschappen gedaan. Woensdag en vandaag en heb toen biertjes voor peaceman meegenomen.
Altijd!quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:36 schreef ok01 het volgende:
Wil er iemand op fok bier voor mij halen?
Stagiair heeft kennelijk geen typdiploma.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
Van alle stemmers op dit nummer heeft geen zwemdiploma.
Weten we dat ook weer
Iemand screenshots? Zat niet op te lettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |