volgend uur krijgen we bluf... wat heb je liever?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, sorry, dit is me iets te veel gebrei.
Nu wel ja.quote:
Blufquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgend uur krijgen we bluf... wat heb je liever?
Begin nou niet weer over Yoko Ono AUBquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, sorry, dit is me iets te veel gebrei.
Precies dit. Zou het niet heel vaak kunnen luisteren, maar soms is het wel genieten. Krijg wel spontaan zin in whisky en een sigaarquote:
Het moment is nu gekomenquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan dit wel waarderen. Langer dan tien minuten hoeft dan weer niet.
Ik was in Antwerpen een paar maanden geleden en leerde iemand kennen tijdens wat voetbal in een Ierse pub. Dus ik met die voor mij onbekende naar een (of eigenlijk, hét) jazzcafé, was daar een jamsessie bezigquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook wel echt mooie muziek voor in de nacht.
SO FUCKING WHAAATquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef Berkery het volgende:
And I've fucked a sheep
And I've fucked a goat
I've had my cock right down its throat
So what, so what?
Cheersquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog een glas voor mn neus
Muzikaal zie ik nog wel het appeal van jazz, van zeeuwse straatmuziek iets minder, dus dan maar dit I guessquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgend uur krijgen we bluf... wat heb je liever?
In een verrassende wending van de avond, Diaan slaapt vanavond op de bankquote:
zuchtquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dit doet toch pijn aan je oren....
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Zo het eerste uur zit er alweer bijna op, nog vele te gaan. Voor nu zeg ik welterusten mensen en fijne feestdagen
Nou al?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:56 schreef PzKpfw het volgende:
Zo het eerste uur zit er alweer bijna op, nog vele te gaan. Voor nu zeg ik welterusten mensen en fijne feestdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |