Omdat het echt iets is wat je leuk vindt of niet, uitleggen heeft geen zin denk ik. Het is gewoon het sfeertje, muzikaliteit, geniale manier van instrumenten bespelenquote:
Ook inderdaad. The Hollies en hun harmonieën zijn zo geweldig.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
of waarom het geniale the day that curly billy shot down crazy sam mcgee niet?
Zal geen gewoonte horen hoorquote:
Was jij niet gestopt? Of was dat met de drank? :-)quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef MTheBassman het volgende:
goed moment om een jointje op te steken.
Scorpion!quote:
Een website hoeft écht geen rekening te houden met adblockers hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus, FOK! is gewoon kapotik móet de adblocker uitzetten om de live-updater te laten werken. Dan is de site gewoon faulty
Gezellig. Mumers? :-)quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, had het eerste uur IRL aftrap van deze editie. Even geen tijd om te forummen. Wel geluisterd uiteraard
Lievquote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sukkel, gewoon uitzetten ja. Of een abo nemen.
Of hier wegblijven.
absoluut! Meer Hollies in de top 2000!quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ook inderdaad. The Hollies en hun harmonieën zijn zo geweldig.
neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik sla de lijstjes maar over dit jaar
was drank hahaha, wietjes gun ik mezelf nog wel gewoon.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was jij niet gestopt? Of was dat met de drank? :-)
Zijn we er al achter waarom die nieuwe notering er nou in is gekomen? Los van "omdat ie in de keuzelijst staat"quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
absoluut! Meer Hollies in de top 2000!
Nee, heb nu een buurvrouw die ook T2000-liefhebber isquote:
Prachtige tekst hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2021 01:08 schreef Evenstar het volgende:
Hier ben ik veilig, hier ben ik sterk
Hier ben ik heilig, dit is mijn kerk
Dit is mijn haven, hier leg ik aan
Hier kan ik slapen, hier moet ik staan
Hier ligt mijn hart voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |