SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Zou dat het beleid zijn? Mijn ouders hadden hun eerste vaccins Pfizer en kregen als booster Moderna en mijn man had de 1e keer Moderna en werd geboosterd met Pfizer.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Geboosterd!
Binnen 15 minuten stond ik weer buiten, soepel geregeld…![]()
Nu wel Moderna en vorige keer Pfizer.
Op weg naar het kwartet…
Als mijn moeder maandag 24 uur klachtenvrij is... maar dan zijn wij al weg. Dus dat wordt pas 5 januari dat ik weer echt naar haar toe kan. Ik ga morgen wel even wat kleine cadeautjes brengen en halen. We wisselen die buiten uit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:12 schreef just me het volgende:
Wanneer mag je weer naar je moeder Diaan ?
en dan een virtuele knuffel, wat onmenselijk eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als mijn moeder maandag 24 uur klachtenvrij is... maar dan zijn wij al weg. Dus dat wordt pas 5 januari dat ik weer echt naar haar toe kan. Ik ga morgen wel even wat kleine cadeautjes brengen en halen. We wisselen die buiten uit.
Ja het is helaas even niet anders. Maar mijn moeder is al lang opgelucht dat ze niet zoveel last heeft en dat is slechts een tijdelijk ongemak is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
en dan een virtuele knuffel, wat onmenselijk eigenlijk
Nee, mw. MM heeft wel alle 3 de keren Pfizer gehad…quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou dat het beleid zijn? Mijn ouders hadden hun eerste vaccins Pfizer en kregen als booster Moderna en mijn man had de 1e keer Moderna en werd geboosterd met Pfizer.
Wat goed van je moederquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja het is helaas even niet anders. Maar mijn moeder is al lang opgelucht dat ze niet zoveel last heeft en dat is slechts een tijdelijk ongemak is.
In Purmerend hadden ze alleen maar Moderna…quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ligt het er gewoon aan welk vaccin er op de locatie op dat moment beschikbaar is
Dat zal het wel zijn, ja. Zou anders logistiek ook wel heel veel lastiger worden natuurlijk. Niet slim van mij.quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij ligt het er gewoon aan welk vaccin er op de locatie op dat moment beschikbaar is
Jij was dan ook vanmorgen al druk bezigquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ja. Zou anders logistiek ook wel heel veel lastiger worden natuurlijk. Niet slim van mij.
Met dingen kapotgooienquote:Op vrijdag 24 december 2021 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Jij was dan ook vanmorgen al druk bezig
U2!quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Slade was nummer 1, nu kan ik rustig gaan slapen.
Merry x-mas everybody
quote:Op vrijdag 24 december 2021 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Slade was nummer 1, nu kan ik rustig gaan slapen.
Merry x-mas everybody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |