Of andersom bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wisten jullie dat Frank Heinen echt ontzettend op Marijn de Vries lijkt?
Ik heb vanmiddag animal farm gekeken. Nu ben ik fan van dat witte varkentje.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Net als Hitler, Stalin, Pol Pot en Louis van Gaal. Allemaal fenomenen. Hoera voor fenomenen.
Je beste boek.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Candace Owens is een gevaar voor de mensheid.
Sorry.quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben mijn lijst nog aan het maken, heb eens geduld. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag animal farm gekeken. Nu ben ik fan van dat witte varkentje.
Oh, in dat geval heb ik alleen het nieuwe boek van Sally Rooney gelezen volgens mij. Nu wel bezig in 'Hard Land'. Het begin is veelbelovend!quote:
Vergeet alle die dictators uit Midden en Zuid Amerika nietquote:Op vrijdag 24 december 2021 22:12 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Net als Hitler, Stalin, Pol Pot en Louis van Gaal. Allemaal fenomenen. Hoera voor fenomenen.
Niet uit 2021, maar pff wat een boek. Kan me niet herinneren dat een boek zoveel impact had.quote:
Ho ho ho, fijne kerst allemaal!quote:Op zaterdag 25 december 2021 06:57 schreef franklop het volgende:
Fijne kerst mijn waarde wielervrienden
Sociaal contact, vreselijk.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb mijn kerststress gister al gehad, ik ben weer een vrij mens.
We gaan dit jaar niet gourmetten maar gewoon barbecueën.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:14 schreef franklop het volgende:
Donderdag 14 graden. Korte broeken uit de kast
Diepvriesfrikandellen kunnen uit de vriezer en aardappelsalade kan worden gekocht. Wordt een TOPSHOWquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan dit jaar niet gourmetten maar gewoon barbecueën.
Sorryquote:Op zaterdag 25 december 2021 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
De al besproken-act is één vervelende acts van dit forum.
Hij had veel geluk dat de rest er niets van kon. Die (her)kenden Omtzigt en Zoetemelk niet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 12:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb gisteren een masterclass van Frank HeinenGod gemist?
Erg mooiquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:38 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Leuke of toch niet zo'n leuke rubriek?
Fake news natuurlijkquote:Op zaterdag 25 december 2021 12:38 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Leuke of toch niet zo'n leuke rubriek?
Zoals bijna elke CDA'er is Anne Kuik echt gevaarlijk dom.quote:Op zaterdag 25 december 2021 14:14 schreef Steven184 het volgende:
De reacties zijn fantastisch. En een herinnering aan elke keer dat een familielid woest reageert op een krantenbericht over een vonnis.
[ twitter ]
Geen PVV corvee?quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals bijna elke CDA'er is Anne Kuik echt gevaarlijk dom.
9/10quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:15 schreef wimderon het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)nze-vlaamse-koersen/
Kwizzen maar!
9/10
De vorige keer dat Theo er klaar mee was, liep hij een paar maanden later weer doodleuk binnen als eerstekamerlid voor de FvD. Trap er niet in.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Theogod
Jammer dat hij er zich niet volledig van distantieert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |