Leuk maar in 2013 was de markt compleet niet te vergelijken met later, het is appels met peren vergelijken.quote:
Time in the market > to time the market.quote:Op donderdag 30 december 2021 12:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Leuk maar in 2013 was de markt compleet niet te vergelijken met later, het is appels met peren vergelijken.
ik zit binnenkort met wat goede analysten, zal het ze vragenquote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef Plots het volgende:
[..]
Time in the market > to time the market.
We are still early.
toilettweet Elon > TA Will Clementequote:Op donderdag 30 december 2021 13:14 schreef Plots het volgende:
[..]
Time in the market > to time the market.
We are still early.
LT > STquote:Op donderdag 30 december 2021 15:56 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
toilettweet Elon > TA Will Clemente
watquote:
Ha dimaquote:Op donderdag 30 december 2021 20:22 schreef Sureahcamidd het volgende:
Vandaag proefrit gemaakt in de s60 B5
Wat een machine
Dat wordt hem denk ik
1 sat blijft 1 satquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:32 schreef Kaizen_ het volsat gende:
Hpoe gaat iedereen om met de heftige markt van de laatste paar weken? Meer op de bal zitten met traden, uitcashen om risico te verminderen of simpelweg hodlen tot betere tijden?
Miljoenenquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ha dima
Hoeveel is je pyr nog waard
100k zouden we eind dec op staan tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
Eindejaarsrun begonnen, we zijn vertrokken.
Bijkopen en HODLquote:Op vrijdag 31 december 2021 08:32 schreef Kaizen_ het volgende:
Hpoe gaat iedereen om met de heftige markt van de laatste paar weken? Meer op de bal zitten met traden, uitcashen om risico te verminderen of simpelweg hodlen tot betere tijden?
Alles boven de 10K op de Ledger.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:59 schreef Heph844 het volgende:
Wat is handig om te gebruiken als wallet? Ik heb nu nog alles op exchanges staan, maar dat is natuurlijk niet echt veilig.
Ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal. Een app op mijn telefoon is niet echt relaxed omdat ik telefoon van werk heb. Hardware is duur en voelt een beetje als geld onder je matras bewaren. Software kan, maar wat dan als je laptop crasht of gestolen wordt? Zou het liefst alles ergens op de cloud zetten zodat ik er altijd bij kan, maar is dat dan wel veiliger dan op een exchange?
We hebben nog ruim 12 uurquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:06 schreef Blik het volgende:
[..]
100k zouden we eind dec op staan toch
Plan flopquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:06 schreef Blik het volgende:
[..]
100k zouden we eind dec op staan toch
Je coins staan niet op je computer maar op de blockchainquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:59 schreef Heph844 het volgende:
Wat is handig om te gebruiken als wallet? Ik heb nu nog alles op exchanges staan, maar dat is natuurlijk niet echt veilig.
Ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal. Een app op mijn telefoon is niet echt relaxed omdat ik telefoon van werk heb. Hardware is duur en voelt een beetje als geld onder je matras bewaren. Software kan, maar wat dan als je laptop crasht of gestolen wordt? Zou het liefst alles ergens op de cloud zetten zodat ik er altijd bij kan, maar is dat dan wel veiliger dan op een exchange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |