SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Modus het volgende:
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Er gebeurt nogal eens wat in District 8
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnhij raakt het water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
De mensheid moet toch gewoon met 431 miljard miljoen lichtjaar afstand het meest stompzinnige organisme ooit zijn. Man man man.quote:
Volgens mij heb je niet zo'n zin in je schoonouders. Maar kan het mis hebben.quote:
Just the tip...quote:
Mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu een voor een een 'coole' foto met de auto te maken
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteitenquote:
huehuehuequote:
Naja, als ze er zelf blij van worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteiten
Eerst m'n was nog even ophangen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Let Christmas eve begin!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst m'n was nog even ophangen.
Schwilderswijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteiten
Anders gaat 'ie zo meuren.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begin alvast te feesten als je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
Bijna bijna, nog 16 sheetsquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu één voor één een 'coole' foto met de auto te maken
Fijne kwerstdagen, Kwiwiquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Maak daar dan een foto vanquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu één voor één een 'coole' foto met de auto te maken
Zemelzeikwijfje is datquote:
i will fuck you a trump tower!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zemelzeikwijfje is dat![]()
Ok copy paste dan naar mariah1960@hotmail.com
Hi Mariah,
I wanna do you, is that okay with you?
Okay I will hear it wel.
Bye Karzai.
kilotje of 5quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel kilo denken jullie aan te komen met de kerstdagen?
1.5quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel kilo denken jullie aan te komen met de kerstdagen?
Feestelijk nagellakje voor de feestdagen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben ik weer.
Even de caafs een pedicure geven
Dadelijk knip je een pootje af, geen enkele dierenarts open op Kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben ik weer.
Even de caafs een pedicure geven
Wat heb je voor tweedekerstdagvanavond dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn voer voor zondag vanavond te eten
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je voor tweedekerstdagvanavond dan?
Maar de winkels zijn toch zo dicht voor vandaag toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ernie - Ik ben een kerstbal op de radio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht verkeerd gelezen
Niks bijzonder op zich. Varkenshaasje met een sausje, wat groentjes, gebakken aardappeltjes en ijs toe.
Jij rijdt een Fard Focus?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Mijn auto maakt daarnet een schetengeluid.
En dan 2e kerstdag gewoon chinees halenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het maar gewoon doe ook
Het is misschien een beetje malquote:
Gewoon een keer gek doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het maar gewoon doe ook
Jij ------------------->quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
De buren hebben vandaag de chocolaatjes gekregen. Ze vroegen op fb van wie het kwam
Oooooh een dekentjesmileyquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij -------------------> [ afbeelding ]
Ja wilde ze nog appen maar te laat :pquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij -------------------> [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk knip je een pootje af, geen enkele dierenarts open op Kerstavond
Zulks een heiden!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil dus mijn varkenshaas uit de oven maken. Blijkt dat ik de wikkel met bereidingsinstructies kwijt ben
Net maar even naar AH gerend om even te spieken.
Is hij single?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
lag pakketje voor mijn deur van iemand op de 13e verdieping. Daar hebben ze echt super vet uitzicht over de haven en alle boten die daar met lampjes aan liggen
nee weet je wie dat is. dat is bestuursgriezelquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
maar daar hoor je niet het water kabbelen
Welke is het?quote:
de aida nova. Voor een technical hier blijkbaar. wel met passagiers geloof ik maar die mogen er niet afquote:
Heel weinig wijn dusquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tube meer als in zo’n TL-lamp tube. Heel smal plastic buisje.
Technical? Praat je nu ook al in jargon?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de aida nova. Voor een technical hier blijkbaar. wel met passagiers geloof ik maar die mogen er niet af
Heb ik zeker niet gehaald. Ik zit op twintig hooguit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Op naar volgende boek. Denk niet dat ik m'n challenge van 52 boeken voor dit jaar ga halen maar toch leuk geprobeerd.
Borrelpakket voor een borrel van tien minuten met een groepsgrootte van éénquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een glas, daar komt het op neer.
nou ja komen ze iets technisch doen of tanken volgens fb :pquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Technical? Praat je nu ook al in jargon?
Ideaal.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borrelpakket voor een borrel van tien minuten met een groepsgrootte van één
44 zit ik nu. Wel een record.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb ik zeker niet gehaald. Ik zit op twintig hooguit.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
iemand plaatste dit vandaag op fb met de tekst laat de kinderen tot mij komen
[ afbeelding ]
wel op de juiste verpakking gegluurd? :pquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat niet helemaal goed in de oven, denk ik
Begint het zicht minder te worden binnen? Meestal is dat geen goed teken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat niet helemaal goed in de oven, denk ik
Bal is een bootjesnerd geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Technical? Praat je nu ook al in jargon?
Klinkt een beetje karig ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Kreeg het borrelpakket van mijn werk binnen. Heel plat doosje met zo’n luchtvaartformaat zakje met vage olijven, een zakje met vage nootjes en wine in a tube.
Nou ja, de vage olijven liggen al in de vuilnisbak, maar die wijn is wel aardig.
Je weet dat die instructies ook gewoon op de AH site staan hequote:Op vrijdag 24 december 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil dus mijn varkenshaas uit de oven maken. Blijkt dat ik de wikkel met bereidingsinstructies kwijt ben
Net maar even naar AH gerend om even te spieken.
Ik ookquote:
Nee, net gechecktquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je weet dat die instructies ook gewoon op de AH site staan he
bunkerenquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja komen ze iets technisch doen of tanken volgens fb :p
Ik ook, tot aankomende maandagquote:
Ohh, we moeten het gewoon vergeten! @CherryLips, heeft Ede ook al plannen om iedereen met omikron te besmetten?quote:Tot slot de boodschap van DoorBrekers. "Vergeet corona en vier Jezus", verkondigt Paauwe enthousiast. "Ik hoop dat mensen tijdens de feestdagen - die gaan om de geboorte van Jezus Christus - corona even achter zich kunnen laten en zich kunnen verheugen op wat Jezus in deze wereld heeft gebracht: vrijspraak en genade voor alle mensen en een hoopvolle toekomst. Een heel positieve boodschap, een hart onder de riem. Corona heeft niet het eeuwige leven, dat gaat ook weer voorbij."
Dan heb je zeker een bijzondere, want op de site staat het bij allemaal erbijquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
bross chocolade mousse puurquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga morgen een toetje halen bij de AH, welke kunnen jullie aanraden ?
Waarom niet, Delta was ook heel populair.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:34 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ohh, we moeten het gewoon vergeten! @:CherryLips, heeft Ede ook al plannen om iedereen met omikron te besmetten?
die toblerone dinges in een glazen bakjequote:Op vrijdag 24 december 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bedoelt de krakende moussequote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die toblerone dinges in een glazen bakje
Oh spijtigquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
maar die verkopen zeniet bij de ah
Klink niet verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die toblerone dinges in een glazen bakje
Hele bijzonderequote:Op vrijdag 24 december 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een bijzondere, want op de site staat het bij allemaal erbij
Dat is wel heel exclusiefquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele bijzondere
Exclusiefffff.
Hij staat niet eens op de site
Ik moet vanavond nog allemaal dingen maken voor de kerstbrunch morgenquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:40 schreef FranticDJ het volgende:
ik ga zo zelf witte chocolademousse maken
zwaar levenquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet vanavond nog allemaal dingen maken voor de kerstbrunch morgen
Veel te veel ... vanavond ga ik alvast quiche, appelkruimel en kindjes makenquote:
kindjesquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel te veel ... vanavond ga ik alvast quiche, appelkruimel en kindjes maken
Ja geen idee of daar een normale naam voor is. Zijn gewoon cocktailworstjes in bladerdeeg, mijn oma maakte dat vroeger altijd en noemde het kindjesquote:
ja je hebt al eens verteld wat het is.. maar die naam en de rest maken mijquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee of daar een normale naam voor is. Zijn gewoon cocktailworstjes in bladerdeeg, mijn oma maakte dat vroeger altijd en noemde het kindjes
Ja het is ook wel een bijzondere naamquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja je hebt al eens verteld wat het is.. maar die naam en de rest maken mijdoen
Activia, voor een goede stoelgang. Verstandig op onze leeftijdquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blablaquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Toetjes zijn voor slecht opgevoede kinderen en hoogbejaarden, sterker nog als je wil dat je kind later ziektes krijgt, zonder partner blijft door overgewicht, een dom baantje en echt geen reet lust moet je ze toetjes voeren
Ik at vroeger veel papquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
Toetjes zijn voor slecht opgevoede kinderen en hoogbejaarden, sterker nog als je wil dat je kind later ziektes krijgt, zonder partner blijft door overgewicht, een dom baantje en echt geen reet lust moet je ze toetjes voeren
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat geef je zelf aan hem, die leeftijd heb je al een tijdje toch?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
niet op in gaanquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:03 schreef Ama het volgende:
Maar als je een goede baan hebt en je schuift je dochter met kerst iets extra's toe dan is dat idd super gek.
Dubbelvlaquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pap heb ik eigenlijk geen mening over, ja het is vies.
verwacht je een gigolo?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoorde een raar schel geluid en ik heb geen zin om te kijken of dat de deurbel was die gewoon een beetje hees was.
En de muziek staat redelijk hard voor mijn doen.
Dat moet ik vanavond ook nog doen, heb het weer lekker allemaal uitgesteldquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Een opgeruimd huis is best fijn.
Herinner me hier volgende week aan als ik er weer een bende van heb gemaakt.
Ik heb m'n bed ook afgehaald. Voorspelbare post incoming over een uur of vijf.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet ik vanavond ook nog doen, heb het weer lekker allemaal uitgesteld
Men zegt dat als je meteen opruimt dat het dan geen bende meer wordt. Heb ik alleen voor horen zeggen dat.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:08 schreef CherryLips het volgende:
Een opgeruimd huis is best fijn.
Herinner me hier volgende week aan als ik er weer een bende van heb gemaakt.
Waanzin.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Men zegt dat als je meteen opruimt dat het dan geen bende meer wordt. Heb ik alleen voor horen zeggen dat.
Ik hoef voor nu gelukkig alleen beneden maar te doen, hoef eigenlijk niks op te ruimen, vooral stoffen en zuigen, maar dat zal straks ook wel weer stressen wordenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n bed ook afgehaald. Voorspelbare post incoming over een uur of vijf.
Komt de familie morgen naar jou voor de kerstlunch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik hoef voor nu gelukkig alleen beneden maar te doen, hoef eigenlijk niks op te ruimen, vooral stoffen en zuigen, maar dat zal straks ook wel weer stressen worden
Ik ga straks denk ik een broodje döner halen voor dat echt luxe kerstgevoelquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Varkenshaas was toch wel lekker.
Afijn, tien over zes en het kerstavonddiner zit er weer op.
Doe dat tegenwoordig wel met servies, dat ik het gelijk na het eten in de vaatwasser mik, dat scheelt toch wel qua zooi in de keukenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Men zegt dat als je meteen opruimt dat het dan geen bende meer wordt. Heb ik alleen voor horen zeggen dat.
Ja, ik had vanavond eigenlijk snert op de planning staan. Maar op het laatste moment de plannen omgegooidquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga straks denk ik een broodje döner halen voor dat echt luxe kerstgevoel
ja geloof hetquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker minuren opbouwen?
[..]
gegerried..
Ja dus wordt vanavond en morgenochtend flink aanklooienquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt de familie morgen naar jou voor de kerstlunch?
Heb je ook een stiefmonster?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
In de auto naar mijn vader en Cruella![]()
Blij dat ik niet hoef te rijden
Gezelligquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dus wordt vanavond en morgenochtend flink aanklooien
Familie Bal. Bitter, Bami, Nasi en Eier komen om te snacken.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt de familie morgen naar jou voor de kerstlunch?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Familie Bal. Bitter, Bami, Nasi en Eier komen om te snacken.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Varkenshaas was toch wel lekker.
Afijn, tien over zes en het kerstavonddiner zit er weer op.
En Gehakt is zeker die oom die altijd een uur later komt dan afgesproken?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een feest joh.quote:
De tweeling Teel en Voet mogen niet mee?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is speciaal.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En Gehakt is zeker die oom die altijd een uur later komt dan afgesproken?
Heeft nog een beetje na-druipende jusquote:
ga doorquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
En lakken dan hč? Blijven lakken.
Elke keer die kwast erover en vochtig houden.
Huehue!quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Vochtig houden is belangrijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier 22 gradenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wilde net mijn dekentje aanzetten
Aaaw, je bent toch wel een lieverd hoorquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog snel wat kadotjes onder de kerstboom gedropt, voor het geval iemand iets voor mij had.
Tegenwoordig is tuffen toch weer helemaal in?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ook, in mijn t-shirtquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nog snel wat kadotjes onder de kerstboom gedropt, voor het geval iemand iets voor mij had.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Die vriendin waar ik het vanmiddag over had, appt nu op mijn lange en leuke boodschap terug: ‘Fijne dagen, Buda.’
Okee, zak er in dan.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Die vriendin waar ik het vanmiddag over had, appt nu op mijn lange en leuke boodschap terug: ‘Fijne dagen, Buda.’
Okee, zak er in dan.
Wat je zegt ben je zelfquote:
je neemt het er van?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond de verwarming lekker op 21 hoor. Hoe laat begint all you need is love?
Vriendin aan wie ik een poosje niks heb laten horen en die me nu probeert duidelijk te maken dat ik een stoute jongen ben.quote:
je bent een stoute jongen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin aan wie ik een poosje niks heb laten horen en die me nu probeert duidelijk te maken dat ik een stoute jongen ben.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik de vorige keer een tijdje niks liet horen, kreeg ik een zwaarmoedige, nogal verwijtende e-mail dat onze vriendschap blijkbaar was veranderd, dat ik geen prijs meer stelde op haar mening en misschien liever helemaal afzag van contact.![]()
Gewoon geen zin in dat soort shit
Niet zo.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bad Buda, bad buda !!
Staat ze daar met haar zweepje
Thanks Fas, altijd goede raad jijquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Activia, voor een goede stoelgang. Verstandig op onze leeftijd
Ik heb een poosje niks van me laten horen na een etentje begin oktober.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En waarom hadden jullie geen contact meer?
Bad Boy Budaquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendin aan wie ik een poosje niks heb laten horen en die me nu probeert duidelijk te maken dat ik een stoute jongen ben.
Ah expres niks laten horen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een poosje niks van me laten horen na een etentje begin oktober.
Teringquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, zak er in dan.
Snap het wel moet ook altijd huilenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:32 schreef FranticDJ het volgende:
tering die vrouw op RTL 4 bij robbert ten brink heeft een enorme snottebel in d'r neus
farming simulator 22?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo druk met een spelletje dat ik haast vergeet te koken.
Ja, maar zij wel dan ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een poosje niks van me laten horen na een etentje begin oktober.
Had je wel een lijntje uitgegooid van "heeeeyyyy lang geleden, zin om te neuken?" Mannen verpakken dat altijd als heeeeyyyyy lang geleden, hoe is het ermee? "quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet expres. Wij wisselden altijd tamelijk lange e-mailtjes en ik heb gewoon geen zin om die te schrijven momenteel. Ik heb ook niks te melden verderquote:
Bijna. Goat Simulator.quote:
Nee johquote:
Tot voor dat etentje was zij wat actiever met mailen. Dan kreeg ik na een week een mail in de trant van ‘ik hoor niks meer van je, gaat het wel goed’.quote:
quote:
Ze is…wat ouderquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je wel een lijntje uitgegooid van "heeeeyyyy lang geleden, zin om te neuken?" Mannen verpakken dat altijd als heeeeyyyyy lang geleden, hoe is het ermee? "
Eh.. nieuwe baan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet expres. Wij wisselden altijd tamelijk lange e-mailtjes en ik heb gewoon geen zin om die te schrijven momenteel. Ik heb ook niks te melden verder
Kun je haar niet hier uitnodigen? Kan ze iedere dag meelezen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot voor dat etentje was zij wat actiever met mailen. Dan kreeg ik na een week een mail in de trant van ‘ik hoor niks meer van je, gaat het wel goed’.
Ja maar misschien vond ze dat wel erg jammer dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet expres. Wij wisselden altijd tamelijk lange e-mailtjes en ik heb gewoon geen zin om die te schrijven momenteel. Ik heb ook niks te melden verder
Uhmpf, mij zou alle zin hebben om te reageren allang vergaan zijn ...quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot voor dat etentje was zij wat actiever met mailen. Dan kreeg ik na een week een mail in de trant van ‘ik hoor niks meer van je, gaat het wel goed’.
Misschien koppelen aan Dudor, Haags of Franticquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je haar niet hier uitnodigen? Kan ze iedere dag meelezen.
nou ja als je altijd mailt met elkaar en ineens krijg je geen reactie meer? Zou ik ook vragen of alles goed gaat toch.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhmpf, mij zou alle zin hebben om te reageren allang vergaan zijn ...
Misschien kan ik de switch meenemen naar schoonoudersquote:
2022 gaat een jaar vol liefde worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien koppelen aan Dudor, Haags of Frantic
Ik proef een beetje dat dit niet de eerste keer is dat ze zo reageertquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je altijd mailt met elkaar en ineens krijg je geen reactie meer? Zou ik ook vragen of alles goed gaat toch.
Ja, dat kan en dat mag. Ik vind ook veel dingen jammer. Maar dat is nog geen reden om mij dingen te verwijten.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar misschien vond ze dat wel erg jammer dan?
heb je wel wat gezegd dan toen ze vroeg of alles goed ging?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan en dat mag. Ik vind ook veel dingen jammer. Maar dat is nog geen reden om mij dingen te verwijten.
183 jaarquote:
CEUS, voor al uw relatieperikelen en andere amoureusiteitenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2022 gaat een jaar vol liefde worden.
Mja, maar niet keer op keer, als je al een paar keer hebt aangegeven dat er niks is, maar dat ik gewoon wat minder ‘schrijverig’ ben.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder niks mis met informeren of het goed gaat
Heeft Haags niet een mevrouw Haags ?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien koppelen aan Dudor, Haags of Frantic
ahquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar niet keer op keer, als je al een paar keer hebt aangegeven dat er niks is, maar dat ik gewoon wat minder ‘schrijverig’ ben.
Die zit dag en nacht achter andere kutjes aanquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft Haags niet een mevrouw Haags ?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CEUS, voor al uw relatieperikelen en andere amoureusiteiten [ afbeelding ]
Ja zoiets dacht ik al te proeven uit jouw schrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar niet keer op keer, als je al een paar keer hebt aangegeven dat er niks is, maar dat ik gewoon wat minder ‘schrijverig’ ben.
Lekker gerijptquote:
Eigenlijk moet je dan vragen of het goed gaat met haarquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
En nu heb je dus lange kerstwens gestuurd en kreeg je korte reactie terug?
Heel kort, heel zakelijk. En dat is heel duidelijk om mij te laten voelen dat ze ‘teleurgesteld’ is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
En nu heb je dus lange kerstwens gestuurd en kreeg je korte reactie terug?
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan vragen of het goed gaat met haar
ohquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel kort, heel zakelijk. En dat is heel duidelijk om mij te laten voelen dat ze ‘teleurgesteld’ is.
Ik verwacht nu na de kerst een lange, verwijtende mail trouwens.
Ohja dat moet ik ook nog doen, was draaienquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
zo mijn was uit de wasmachine halen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan vragen of het goed gaat met haar
Dan gewoon "Ok" terugschrijvenquote:Op vrijdag 24 december 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel kort, heel zakelijk. En dat is heel duidelijk om mij te laten voelen dat ze ‘teleurgesteld’ is.
Ik verwacht nu na de kerst een lange, verwijtende mail trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |