SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:51 schreef Modus het volgende:
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Er gebeurt nogal eens wat in District 8
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vierhonderdeenendertig miljard miljoen sirenes toen straks "voertuig te water", bleek het hiervoor te zijnhij raakt het water wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
De mensheid moet toch gewoon met 431 miljard miljoen lichtjaar afstand het meest stompzinnige organisme ooit zijn. Man man man.quote:
Volgens mij heb je niet zo'n zin in je schoonouders. Maar kan het mis hebben.quote:
Just the tip...quote:
Mensen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu een voor een een 'coole' foto met de auto te maken
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteitenquote:
huehuehuequote:
Naja, als ze er zelf blij van worden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteiten
Eerst m'n was nog even ophangen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Let Christmas eve begin!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst m'n was nog even ophangen.
Schwilderswijk.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier heel normaal. Zie je bij zo'n pauperflat waar ze met een familie van 6 in 3 kamers wonen van die gloednieuwe dure auto's op de parkeerplaats staan. Prioriteiten
Anders gaat 'ie zo meuren.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begin alvast te feesten als je het niet erg vindt
[ afbeelding ]
Bijna bijna, nog 16 sheetsquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu één voor één een 'coole' foto met de auto te maken
Fijne kwerstdagen, Kwiwiquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:03 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Maak daar dan een foto vanquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, de overbuurman heeft een nieuwe Mercedes voor de deur staan die hij weer met 4 andere Ali's least op een 1000km per jaar contract.. ze staan nu één voor één een 'coole' foto met de auto te maken
Zemelzeikwijfje is datquote:
i will fuck you a trump tower!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zemelzeikwijfje is dat![]()
Ok copy paste dan naar mariah1960@hotmail.com
Hi Mariah,
I wanna do you, is that okay with you?
Okay I will hear it wel.
Bye Karzai.
kilotje of 5quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel kilo denken jullie aan te komen met de kerstdagen?
1.5quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel kilo denken jullie aan te komen met de kerstdagen?
Feestelijk nagellakje voor de feestdagen?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben ik weer.
Even de caafs een pedicure geven
Dadelijk knip je een pootje af, geen enkele dierenarts open op Kerstavondquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben ik weer.
Even de caafs een pedicure geven
Wat heb je voor tweedekerstdagvanavond dan?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn voer voor zondag vanavond te eten
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je voor tweedekerstdagvanavond dan?
Maar de winkels zijn toch zo dicht voor vandaag toch?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ernie - Ik ben een kerstbal op de radio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht verkeerd gelezen
Niks bijzonder op zich. Varkenshaasje met een sausje, wat groentjes, gebakken aardappeltjes en ijs toe.
Jij rijdt een Fard Focus?quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Mijn auto maakt daarnet een schetengeluid.
En dan 2e kerstdag gewoon chinees halenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het maar gewoon doe ook
Het is misschien een beetje malquote:
Gewoon een keer gek doenquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het maar gewoon doe ook
Jij ------------------->quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
De buren hebben vandaag de chocolaatjes gekregen. Ze vroegen op fb van wie het kwam
Oooooh een dekentjesmileyquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij -------------------> [ afbeelding ]
Ja wilde ze nog appen maar te laat :pquote:Op vrijdag 24 december 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij -------------------> [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk knip je een pootje af, geen enkele dierenarts open op Kerstavond
Zulks een heiden!quote:Op vrijdag 24 december 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks. Maar ik kan zondag nog boodschappen doen
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Wil dus mijn varkenshaas uit de oven maken. Blijkt dat ik de wikkel met bereidingsinstructies kwijt ben
Net maar even naar AH gerend om even te spieken.
Is hij single?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:13 schreef bitterbal het volgende:
lag pakketje voor mijn deur van iemand op de 13e verdieping. Daar hebben ze echt super vet uitzicht over de haven en alle boten die daar met lampjes aan liggen
nee weet je wie dat is. dat is bestuursgriezelquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
maar daar hoor je niet het water kabbelen
Welke is het?quote:
de aida nova. Voor een technical hier blijkbaar. wel met passagiers geloof ik maar die mogen er niet afquote:
Heel weinig wijn dusquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, tube meer als in zo’n TL-lamp tube. Heel smal plastic buisje.
Technical? Praat je nu ook al in jargon?quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de aida nova. Voor een technical hier blijkbaar. wel met passagiers geloof ik maar die mogen er niet af
Heb ik zeker niet gehaald. Ik zit op twintig hooguit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Op naar volgende boek. Denk niet dat ik m'n challenge van 52 boeken voor dit jaar ga halen maar toch leuk geprobeerd.
Borrelpakket voor een borrel van tien minuten met een groepsgrootte van éénquote:Op vrijdag 24 december 2021 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een glas, daar komt het op neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |