abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 11:53:51 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202861662
quote:
0s.gif Op zondag 26 december 2021 11:59 schreef Schaamlap het volgende:
Oh ja en een of ander kabinet in Nederland had de verpleegkundigen ook 1000 euro bonus beloofd... goh... nooit wat van terecht gekomen.. maar er wordt wel verwacht dat deze mensen dag en nacht klaar staan in deze idiote Corona tijden.

En voor ieder die vindt dat ze dan maar iets anders moeten zoeken: dat is al aan de gang.
https://www.nursing.nl/ne(...)n-5000-in-abu-dhabi/
Er is wel wat van terecht gekomen, maar dan in de zakken van de directeurs :)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:09:09 #202
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202862027
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:')

Heb jij de benen uit je lijf gelopen, ellenlange shifts gepakt door ingestorte collega's en dag en nacht stress mogen ondervinden zonder daar ook maar iets van terug te zien? Nee? Hou dan gewoon je klep dicht.
Geeft je niet het recht een gegeven paard in de bek te kijken.

Vind je het niks, flikker je het weg. Het is een onverplicht extraatje.

Als je daarover gaat zeiken of zelfs de media opzoekt ben je gewoon een ondankbare hond.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 12:36:48 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202862702
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:09 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Geeft je niet het recht een gegeven paard in de bek te kijken.

Vind je het niks, flikker je het weg. Het is een onverplicht extraatje.

Als je daarover gaat zeiken of zelfs de media opzoekt ben je gewoon een ondankbare hond.
Je snapt er gewoon geen ene zak van. Hierboven heb ik al een geniale vergelijking gelezen. Ja, allemaal leuk en aardig dat paard, maar je mag best wat minder positief zijn als het een doodziek paard is dat amper op zijn benen kan staan. We hebben het hier over personeel dat helemaal uitgewrongen wordt zonder er ook maar een graantje waardering voor terug te krijgen. Het gaat niet om het pakket zelf, maar om het signaal dat het afgeeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:38:16 #204
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202862740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je snapt er gewoon geen ene zak van. Hierboven heb ik al een geniale vergelijking gelezen. Ja, allemaal leuk en aardig dat paard, maar je mag best wat minder positief zijn als het een doodziek paard is dat amper op zijn benen kan staan. We hebben het hier over personeel dat helemaal uitgewrongen wordt zonder er ook maar een graantje waardering voor terug te krijgen. Het gaat niet om het pakket zelf, maar om het signaal dat het afgeeft.
Als je het er allemaal niet mee eens bent, stop dan met je werk en ga iets doen wat beter verdient. Dat geeft pas een signaal af.

Ipv de media opzoeken omdat je je kerstpakketje niet leuk vindt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 12:45:11 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202862927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Als je het er allemaal niet mee eens bent, stop dan met je werk en ga iets doen wat beter verdient. Dat geeft pas een signaal af.

Ipv de media opzoeken omdat je je kerstpakketje niet leuk vindt.
Jaaaaaa, zorgpersoneel dat ermee nokt en hun collega's onder nog meer druk zet, dat kunnen we echt gebruiken in deze tijd _O_

Het feit dat ze door blijven gaan ondanks alles verdient niets minder dan pure waardering. Een lullig mutsje met een logo van het bedrijf erop is in die context gewoon een grote grap. Zelfs een doosje Merci is beter dan dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:48:47 #206
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202863012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jaaaaaa, zorgpersoneel dat ermee nokt en hun collega's onder nog meer druk zet, dat kunnen we echt gebruiken in deze tijd _O_

Het feit dat ze door blijven gaan ondanks alles verdient niets minder dan pure waardering. Een lullig mutsje met een logo van het bedrijf erop is in die context gewoon een grote grap. Zelfs een doosje Merci is beter dan dat.
Allemaal een doos Merci en dan weer lekker aan de bak dan maar! Alles opgelost.

Als een kerstpakket hetgeen is waar je als personeel over moet zeuren dan lijkt het me allemaal wel mee te vallen in de zorg.

Maar volgens mij zijn er wel grotere issues dan een logo op je kerstpresentje, denk je niet?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 12:53:11 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202863095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Allemaal een doos Merci en dan weer lekker aan de bak dan maar! Alles opgelost.

Als een kerstpakket hetgeen is waar je als personeel over moet zeuren dan lijkt het me allemaal wel mee te vallen in de zorg.

Maar volgens mij zijn er wel grotere issues dan een logo op je kerstpresentje, denk je niet?
Je snapt het echt niet hè? Als jij of ik een lullig kerstmutsje krijgen, dan halen we onze schouders op en denken we "nou, wat een geweldig kerstpakket dit jaar /s". Waarom? Wij hebben het gewoon goed bij onze werkgever. Hier hebben we het over zorgpersoneel dat helemaal uitgeknepen wordt door dezelfde werkgever die nu zo'n lullig pakket geeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:56:08 #208
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202863144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je snapt het echt niet hè? Als jij of ik een lullig kerstmutsje krijgen, dan halen we onze schouders op en denken we "nou, wat een geweldig kerstpakket dit jaar /s". Waarom? Wij hebben het gewoon goed bij onze werkgever. Hier hebben we het over zorgpersoneel dat helemaal uitgeknepen wordt door dezelfde werkgever die nu zo'n lullig pakket geeft.
Als dat zo is dan is het probleem dat ze worden uitgeknepen, niet dat ze een in hun ogen lullig pakket krijgen. Genoeg mensen die niks krijgen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 12:57:06 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202863164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:56 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Als dat zo is dan is het probleem dat ze worden uitgeknepen, niet dat ze een in hun ogen lullig pakket krijgen. Genoeg mensen die niks krijgen.
Genoeg mensen die zo'n bevestiging van waardering niet kneiterhard nodig hebben. Het zijn mensen, geen robots.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 12:58:22 #210
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202863195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Genoeg mensen die zo'n bevestiging van waardering niet kneiterhard nodig hebben. Het zijn mensen, geen robots.
Als je eigenwaarde op de zaak afhangt van je kerstkado heb je gewoon issues of zit je echt helemaal verkeerd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 13:01:14 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202863259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Als je eigenwaarde op de zaak afhangt van je kerstkado heb je gewoon issues of zit je echt helemaal verkeerd.
Het zijn mensen die al 2 jaar op hun tandvlees lopen. Als je dan niet begrijpt waar hun issues vandaan komen, dan ben ik klaar met deze discussie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 28 december 2021 @ 13:02:45 #212
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202863280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het zijn mensen die al 2 jaar op hun tandvlees lopen. Als je dan niet begrijpt waar hun issues vandaan komen, dan ben ik klaar met deze discussie.
Prima :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_202865090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 11:48 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Wist niet dat ze achter de vulliswagen een laptop gebruikten. Nice.
Hoe kunnen we anders onze lopende rekening bij je moeder bijhouden?
pi_202865148
Ach, een kerstpakket. Zijn er werkelijk mensen die daar erg hoge verwachtingen van hebben ieder jaar? :D
Eens kijken
pi_202865259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoe kunnen we anders onze lopende rekening bij je moeder bijhouden?
Als je schepje meeneemt dan gaat dat wel lukken.
pi_202865334
Dat een Kerstpakket een extraatje is snapt iedereen, maar geef dan geen goedkoop promotiemateriaal. Gewoon niet. Ik snap wel dat het personeel daar een uitgesproken mening over heeft.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_202865344
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:21 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Als je schepje meeneemt dan gaat dat wel lukken.
Gebruik eens al je woordjes?
pi_202865650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op hun tandvlees lopen _O- . Nooit in het ziekenhuis geweest neem ik aan? Een bende luie mensen die heletijd hun hand ophouden (althans het overgrote deel).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 december 2021 @ 14:45:59 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202865994
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef xminator het volgende:

[..]
Op hun tandvlees lopen _O- . Nooit in het ziekenhuis geweest neem ik aan? Een bende luie mensen die heletijd hun hand ophouden (althans het overgrote deel).
Ik ken iemand die werkt in een ziekenhuis op een afdeling dat echt helemaal niets met corona te maken heeft. Zelfs die afdeling heeft een strakkere bezetting omdat iedereen die op een andere afdeling kan werken daarnaartoe verhuisd is. Het beperkt zich echt niet tot een kleine groep op de IC.

Nou wat zijn jouw recente ervaringen van het ziekenhuis?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_202871760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ken iemand die werkt in een ziekenhuis op een afdeling dat echt helemaal niets met corona te maken heeft. Zelfs die afdeling heeft een strakkere bezetting omdat iedereen die op een andere afdeling kan werken daarnaartoe verhuisd is. Het beperkt zich echt niet tot een kleine groep op de IC.

Nou wat zijn jouw recente ervaringen van het ziekenhuis?
Even een aantal ervaringen die recent zijn, zonder dat ik het verleden meeneem.

- Bloedprikken is het altijd druk. Vanaf 08.00 uur kan je gaan bloedprikken, wat gebeurt er dan? Mensen komen uiteraard om 08.00 en zelfs iets eerder. Wanneer komen de medewerkers van bloedprikken? Juist vanaf 08.00 komen ze binnendruppelen en dan gaan ze rustig aan opstarten. Wat gebeurt er dan? Vanaf moment 1 heb je al direct een achterstand te pakken, hele dag een wachttijd wat soms tot een uur kan oplopen.

- Andere keer: enorme wachtrij, ben je eindelijk aan de beurt zijn er maar 2 mensen bezig en restant I kid you not 4 personen aan het beppen over wat ze in de avond gegeten hebben en dus niet bezig met werk.

- Inefficientie van de medewerkers: ziekenhuizen werken steeds meer digitaal. Dit zou efficiente moeten meebrengen. Alleen de medewerkers die ermee moeten omgaan zijn te oud en kunnen er niet mee omgaan. Praktijksituatie een nieuwe medewerker werd ingewerkt en vervolgens moest/ging de nieuwe medewerker uitleggen aan de persoon met tientallen jaren ervaring hoe de computers werken.

- op de kinderafdeling, genoeg verpleegkundigen maar ze zullen en moeten allemaal tegelijk lunchen/eten. Gaat er een 'rustige' alarmpje af en is de persoon die daarvoor verantwoordelijk is niet aanwezig? Dan doen ze niets, tot ze klaar zijn met lunchen uiteraard.

Zo heb ik nog wel meer voorbeelden van inefficientie / luiheid / slecht geregeld... maar ik wil het allemaal zo snel mogelijk vergeten en zo min mogelijk met die prutsers in aanraking komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')