Er is wel wat van terecht gekomen, maar dan in de zakken van de directeursquote:Op zondag 26 december 2021 11:59 schreef Schaamlap het volgende:
Oh ja en een of ander kabinet in Nederland had de verpleegkundigen ook 1000 euro bonus beloofd... goh... nooit wat van terecht gekomen.. maar er wordt wel verwacht dat deze mensen dag en nacht klaar staan in deze idiote Corona tijden.
En voor ieder die vindt dat ze dan maar iets anders moeten zoeken: dat is al aan de gang.
https://www.nursing.nl/ne(...)n-5000-in-abu-dhabi/
Geeft je niet het recht een gegeven paard in de bek te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb jij de benen uit je lijf gelopen, ellenlange shifts gepakt door ingestorte collega's en dag en nacht stress mogen ondervinden zonder daar ook maar iets van terug te zien? Nee? Hou dan gewoon je klep dicht.
Je snapt er gewoon geen ene zak van. Hierboven heb ik al een geniale vergelijking gelezen. Ja, allemaal leuk en aardig dat paard, maar je mag best wat minder positief zijn als het een doodziek paard is dat amper op zijn benen kan staan. We hebben het hier over personeel dat helemaal uitgewrongen wordt zonder er ook maar een graantje waardering voor terug te krijgen. Het gaat niet om het pakket zelf, maar om het signaal dat het afgeeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geeft je niet het recht een gegeven paard in de bek te kijken.
Vind je het niks, flikker je het weg. Het is een onverplicht extraatje.
Als je daarover gaat zeiken of zelfs de media opzoekt ben je gewoon een ondankbare hond.
Als je het er allemaal niet mee eens bent, stop dan met je werk en ga iets doen wat beter verdient. Dat geeft pas een signaal af.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon geen ene zak van. Hierboven heb ik al een geniale vergelijking gelezen. Ja, allemaal leuk en aardig dat paard, maar je mag best wat minder positief zijn als het een doodziek paard is dat amper op zijn benen kan staan. We hebben het hier over personeel dat helemaal uitgewrongen wordt zonder er ook maar een graantje waardering voor terug te krijgen. Het gaat niet om het pakket zelf, maar om het signaal dat het afgeeft.
Jaaaaaa, zorgpersoneel dat ermee nokt en hun collega's onder nog meer druk zet, dat kunnen we echt gebruiken in deze tijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je het er allemaal niet mee eens bent, stop dan met je werk en ga iets doen wat beter verdient. Dat geeft pas een signaal af.
Ipv de media opzoeken omdat je je kerstpakketje niet leuk vindt.
Allemaal een doos Merci en dan weer lekker aan de bak dan maar! Alles opgelost.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaaaaa, zorgpersoneel dat ermee nokt en hun collega's onder nog meer druk zet, dat kunnen we echt gebruiken in deze tijd
Het feit dat ze door blijven gaan ondanks alles verdient niets minder dan pure waardering. Een lullig mutsje met een logo van het bedrijf erop is in die context gewoon een grote grap. Zelfs een doosje Merci is beter dan dat.
Je snapt het echt niet hè? Als jij of ik een lullig kerstmutsje krijgen, dan halen we onze schouders op en denken we "nou, wat een geweldig kerstpakket dit jaar /s". Waarom? Wij hebben het gewoon goed bij onze werkgever. Hier hebben we het over zorgpersoneel dat helemaal uitgeknepen wordt door dezelfde werkgever die nu zo'n lullig pakket geeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Allemaal een doos Merci en dan weer lekker aan de bak dan maar! Alles opgelost.
Als een kerstpakket hetgeen is waar je als personeel over moet zeuren dan lijkt het me allemaal wel mee te vallen in de zorg.
Maar volgens mij zijn er wel grotere issues dan een logo op je kerstpresentje, denk je niet?
Als dat zo is dan is het probleem dat ze worden uitgeknepen, niet dat ze een in hun ogen lullig pakket krijgen. Genoeg mensen die niks krijgen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè? Als jij of ik een lullig kerstmutsje krijgen, dan halen we onze schouders op en denken we "nou, wat een geweldig kerstpakket dit jaar /s". Waarom? Wij hebben het gewoon goed bij onze werkgever. Hier hebben we het over zorgpersoneel dat helemaal uitgeknepen wordt door dezelfde werkgever die nu zo'n lullig pakket geeft.
Genoeg mensen die zo'n bevestiging van waardering niet kneiterhard nodig hebben. Het zijn mensen, geen robots.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:56 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het probleem dat ze worden uitgeknepen, niet dat ze een in hun ogen lullig pakket krijgen. Genoeg mensen die niks krijgen.
Als je eigenwaarde op de zaak afhangt van je kerstkado heb je gewoon issues of zit je echt helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zo'n bevestiging van waardering niet kneiterhard nodig hebben. Het zijn mensen, geen robots.
Het zijn mensen die al 2 jaar op hun tandvlees lopen. Als je dan niet begrijpt waar hun issues vandaan komen, dan ben ik klaar met deze discussie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:58 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je eigenwaarde op de zaak afhangt van je kerstkado heb je gewoon issues of zit je echt helemaal verkeerd.
Primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn mensen die al 2 jaar op hun tandvlees lopen. Als je dan niet begrijpt waar hun issues vandaan komen, dan ben ik klaar met deze discussie.
Hoe kunnen we anders onze lopende rekening bij je moeder bijhouden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:48 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wist niet dat ze achter de vulliswagen een laptop gebruikten. Nice.
Als je schepje meeneemt dan gaat dat wel lukken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe kunnen we anders onze lopende rekening bij je moeder bijhouden?
Gebruik eens al je woordjes?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Als je schepje meeneemt dan gaat dat wel lukken.
Op hun tandvlees lopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het zijn mensen die al 2 jaar op hun tandvlees lopen. Als je dan niet begrijpt waar hun issues vandaan komen, dan ben ik klaar met deze discussie.
Ik ken iemand die werkt in een ziekenhuis op een afdeling dat echt helemaal niets met corona te maken heeft. Zelfs die afdeling heeft een strakkere bezetting omdat iedereen die op een andere afdeling kan werken daarnaartoe verhuisd is. Het beperkt zich echt niet tot een kleine groep op de IC.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Op hun tandvlees lopen. Nooit in het ziekenhuis geweest neem ik aan? Een bende luie mensen die heletijd hun hand ophouden (althans het overgrote deel).
Even een aantal ervaringen die recent zijn, zonder dat ik het verleden meeneem.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt in een ziekenhuis op een afdeling dat echt helemaal niets met corona te maken heeft. Zelfs die afdeling heeft een strakkere bezetting omdat iedereen die op een andere afdeling kan werken daarnaartoe verhuisd is. Het beperkt zich echt niet tot een kleine groep op de IC.
Nou wat zijn jouw recente ervaringen van het ziekenhuis?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |