Ik plaats soms TR's als ik iemand wil quotenquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn hier duidelijk NSB'ers actief die niet weten dat je ook gewoon eerst hier in topic kan zeggen dat je iets niet zo leuk vindt. Maar nee gelijk op TR knop gaan rammen. En dan teleurstellend dat FA's machtsgeil zijn.
quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
De bevalling duurde slechts 2,5 uur en Bo was daar! Met de kleine meid alles in orde en met ma Flodder ookGefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Is toch juist divers als je dat af en toe post?quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Note gekregen voor Blacked plaatje in DRT. Er zijn mods actief allen 1234 1234 MARCHIEREN
Iedereen in DRT met een note richting @Immerdebestebob ..quote:Op vrijdag 24 december 2021 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik plaats soms TR's als ik iemand wil quoten![]()
Gefeliciteerd Poeplui0rquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
U kunt mij allen feliciteren. Dochter is geboren exact op de uitgerekende datum 23-12-2021. Foto volgt.
Dan wordt het tijd voor tribunalenquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik plaats soms TR's als ik iemand wil quoten![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 december 2021 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
U kunt mij allen feliciteren. Dochter is geboren exact op de uitgerekende datum 23-12-2021. Foto volgt.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
De bevalling duurde slechts 2,5 uur en Bo was daar! Met de kleine meid alles in orde en met ma Flodder ookBeau was geen mogelijkheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
Qua niveau: VDB v Hempelquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
VriendenDrie dagen geen darts. Wordt afkicken. Rondje beste wedstrijd van de tweede ronde?
Eens met Stijn betreft VDB4 - Hempel. Cross - RvB was in eerste twee sets geweldig daarna helaas wat minder (van Barnie's kant).quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
VriendenDrie dagen geen darts. Wordt afkicken. Rondje beste wedstrijd van de tweede ronde?
VDB - Hempel zou ik ook voor gaan denk ik. Qua dramatiek Suljo - Soutar ook wel een goedequote:Op vrijdag 24 december 2021 10:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Qua niveau: VDB v Hempel
Qua spanning: Bunting v R. Smith
Gefeliciteerd geilaardquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:08 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vond Clayton - Barry ook wel wat hebben trouwensquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:39 schreef DeLuna het volgende:
VDB - Hempel en Duijvenbode - Koltsov ook hier ja.
Ik begin zelfs afkickverschijnselen te vertonen mbt de reclames...quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
King - Joyce was ook wel een fijn potje, voor op de middag.
Hoe moet ik dat zien dan? Dat je schichtig om je heen zit te kijken naar iets met hyaluron erin?quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik begin zelfs afkickverschijnselen te vertonen mbt de reclames...
Klopt. Ik zie ook Hamstersquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? Dat je schichtig om je heen zit te kijken naar iets met hyaluron erin?
Wat een leeftijd om roestig te zijnquote:Op vrijdag 24 december 2021 11:45 schreef spleeh het volgende:
Wij feliciteren Roestige Sjaak met zijn 21e verjaardag vandaag.
Goed uitgekiend in huize Poepz0r. Heeft hij 3 dagen de tijd om zijn dochter op te voeden.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
De bevalling duurde slechts 2,5 uur en Bo was daar! Met de kleine meid alles in orde en met ma Flodder ookGefeliciteerd pik. Geniet ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |