SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt t aan mij of is t aantal gemiste dubbels dit jaar hoger dan afgelopen jaren?
Hij staat onder spanning (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Cross zo schreeuwerig.
Denk omdat slecht uit de startblokken komen vrij pijnlijk is met first to 3quote:Op donderdag 23 december 2021 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Sinds wanneer is Cross zo schreeuwerig.
WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:33 schreef Szura het volgende:
Mooi, we hebben een wedstrijd
Dit moet sudden def worden
Overcompensatie.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
Cross heeft ook opeens last van de ziekte om harder te gaan schreeuwen en juichen na een mindere periode.
Altijd tegen Raya.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
Cross heeft ook opeens last van de ziekte om harder te gaan schreeuwen en juichen na een mindere periode.
Özcan vindt het een beetje triest dat Ellie zo is afgegleden, maar het verbaast hem ook niet. Roem doet gekke dingen met mensen en in het geval van Ellie is zelfoverschatting haar grootste probleem, denkt de presentator. “Het valt eenvoudig uit te leggen: de televisiewereld is gevaarlijk”, zegt hij in de VARAgids.quote:
Özcan "Ik regel de vlucht-auto" Akyol moet niets hebben van de wouten.quote:
Stukje overmachtquote:Op donderdag 23 december 2021 22:35 schreef H_T het volgende:
Ruimtepuin wordt waarschijnlijk niet gedekt door je verzekering Ellie
Ja als kwass hem ook nog pakt krijgt weer niemand de punten.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:35 schreef Szura het volgende:
ERG MOOI voor de Nostradamus trouwens dat Straya die 170 al gepakt heeft
Helemaal mee eens maar Eus moet zelf niet vergeten dat hij zeven keer per week op de teevee is (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Özcan vindt het een beetje triest dat Ellie zo is afgegleden, maar het verbaast hem ook niet. Roem doet gekke dingen met mensen en in het geval van Ellie is zelfoverschatting haar grootste probleem, denkt de presentator. “Het valt eenvoudig uit te leggen: de televisiewereld is gevaarlijk”, zegt hij in de VARAgids.
Waarom zo specifiek 2,3 bacootjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:36 schreef eentwee het volgende:
Tjonge wat een spanning. Ik ga even 2,3 bacootje inschenken, m'n gelukslenzen in doen en mijn haptonoom bellen.
Wat vind je van dubbel 5? Ik vind dat darters daar niet eens meer aan moeten beginnen.quote:
wtfquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
DRT is een koud bad. We moeten @:maxi-mus missen.
Wat is dezequote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
watskebeurtquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Huhquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Ban of gewoon weg?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Als je daar op uitkomt vind ik het toch wat anders dan continu naar D18 toewerken als je een vrije keuze hebt.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vind je van dubbel 5? Ik vind dat darters daar niet eens meer aan moeten beginnen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zo specifiek 2,3 bacootjes?
De 2 voor de dubbels en de 3 voor de triples.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom zo specifiek 2,3 bacootjes?
Die pretendeert gewoon een leven te hebbenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Van die kunstschilder?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Vast weer een plaatje van de jaren 40?
Vragen mag altijd!quote:Op donderdag 23 december 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey lieverd
kan ik je om een gunst vragen
Manmanmanquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Oke nouquote:
Dit is geen vraag.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke nou
Na vandaag is er op 27 december pas weer darts
Het zou heel erg leuk zijn als @:maxi-mus er dan bij is!!
Nee ik bedacht me dat ik het misschien iets dwingender moest communicerenquote:
maxi-musquote:Op donderdag 23 december 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Ik weet niet of dit dwingend genoeg is.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee ik bedacht me dat ik het misschien iets dwingender moest communiceren
Misschien moet jij dan ook even je invloed uitoefenenquote:Op donderdag 23 december 2021 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit dwingend genoeg is.
Ik lees geen vraag.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke nou
Morgen om 0:01 mag ook hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke nou
Pricemongool is wel goede omschrijving.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:45 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer is die sympathieke Cross zo’n Pricemongool geworden
Jammer dat ze uiteindelijk allemaal dit gedrag gaan vertonen inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 23 december 2021 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:GGMM
@:Wereldgozer, @:maxi-mus en @:Neef_Wuppie zijn erbij als middagsessie 27 december begint. Regel jij het even.
Bedankt
Fijne kerst nog
Als het even wat minder gaat roept zo'n manager tegen je dat je dit moet doen en dat het dan helemaal goed komt.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:47 schreef bechirti het volgende:
[..]
Jammer dat ze uiteindelijk allemaal dit gedrag gaan vertonen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |