SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Welkom!quote:Op donderdag 23 december 2021 22:10 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik, als dagjesvolk, kijk stiekem en lichtelijk beschaamd naar deze pot uit
Voorkant vind ik ook moeilijk hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Haarlijntje achter ziet er niet helemaal jofel uit.
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Die dames dansen niet echt lekker op de maat he.
Ja, nee, dat zei hij nu, maar hij zei toch na de vorige wedstrijd dat ie z'n oordoppen uit zou doen want hij wilde de sfeer meer proeven want hij voelde zich zo goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was zijn shirt
(ondershirt)
Herkenbare anti-held.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd wat het nou is in Barney dat zoveel mensen aantrekt. Hij is de laatste 10 jaar toch de vleesgeworden verliezer (op Premier League-titel na)
Blijft gewoon een fenomeen. De man van het Nederlandse darten. Uitdager van Fil Teler.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd wat het nou is in Barney dat zoveel mensen aantrekt. Hij is de laatste 10 jaar toch de vleesgeworden verliezer (op Premier League-titel na)
Barney is toch een beetje de Cruijff van het darten. Legend etc.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dat ben ik allang weer vergeten johquote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, nee, dat zei hij nu, maar hij zei toch na de vorige wedstrijd dat ie z'n oordoppen uit zou doen want hij wilde de sfeer meer proeven want hij voelde zich zo goed.
Ja voor NLers. Maar voor Britten?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Barney is toch een beetje de Cruijff van het darten. Legend etc.
Ik ook, tot jij "oordoppen" zei.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat ben ik allang weer vergeten joh
Grote man bij de BDO die de overstap waagde en meteen Phil Taylor versloeg in de WK-finalequote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja voor NLers. Maar voor Britten?
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Van Barneveld gaat winnen.
Is Churandy dan een Antillo?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ilagan is trouwens een "Filipino".
Churandy Martina is ook niet "een Antil".
Een Filippijn is één van de eilanden waar de archipel uit bestaat. Net als de Comoren, de Antillen, de Malediven etc
boem 180quote:Op donderdag 23 december 2021 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Gelijk weer depressief die postbode
En dan de eerste pijl in de 5 zien belanden maar 2 en 3 wel in de triple lolquote:
Lijkt alsof hij veel krommer is gaan staanquote:Op donderdag 23 december 2021 22:19 schreef Szura het volgende:
Rap Kras gooit wat geforceerd, komt ook telkens tekort op de triple
Dat zou wel echt genot zijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:20 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb genoeg gezien
RayBar180 wordt wereldkampioen
Gokken is proleten en wielrenners.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef eentwee het volgende:
Ik ga gelijk mijn kerstbonus op Cross inzetten.
RIPquote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef eentwee het volgende:
Doe dan op Gurney.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef eentwee het volgende:
Wij zijn hier niet homofoob.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef TornadoDK het volgende:
Is Cross openlijk homo? Hij heeft er wel veel van weg
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef eentwee het volgende:
nee precies, wat had die eerst ook alweer?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Cross heeft sinds "Hot Hot Hot" nooit meer een goeie pot gegooid.
Juist.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zoek je maar een ijsbad op
Sex on fire?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef Chippiegang het volgende:
Nee
[..]
nee precies, wat had die eerst ook alweer?
Danger! High Voltage! - Electric Six?quote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef Chippiegang het volgende:
Nee
[..]
Waaruit blijkt dat ik homofoob ben? Gewoon een oprechte vraag. Verder helemaal niks nis mee als hij dat wel of niet is.quote:
Hij heeft er een paar gehad, maar wat me het best is bijgebleven is Danger! High Voltage van Electric Sixquote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef Chippiegang het volgende:
Nee
[..]
DRT is een inclusief warm badquote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik homofoob ben? Gewoon een oprechte vraag. Verder helemaal niks nis mee als hij dat wel of niet is.
Cross hep 4 kinderen of zo en een vrouw.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:25 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ik homofoob ben? Gewoon een oprechte vraag. Verder helemaal niks nis mee als hij dat wel of niet is.
Hier ook vuurwerkaids.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef Chippiegang het volgende:
Ook hier klinkt het als een oorlogsgebied ondertussen
Ok helder helemaal prima natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cross hep 4 kinderen of zo en een vrouw.
Het is net een darter.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Kras kan alleen al 20 kg afvallen in zijn gezicht
eng inderdaad hahaquote:Op donderdag 23 december 2021 22:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Buitenveldert, maar kwam inderdaad van die kant
Komt wel erg dichtbij zo.
Nobelquote:Op donderdag 23 december 2021 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barney doneert deze set aan de wetenschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |