.quote:3FM Serious Request zamelt dit jaar samen met jou geld in voor het Wereld Natuur Fonds. Van 18 t/m 24 december draaien 3FM-dj’s Sander Hoogendoorn, Frank van der Lende, Jorien Renkema en Rob Janssen 24 uur per dag verzoekplaten voor geld vanuit het Glazen Huis in Amersfoort. Dit zodat het Wereld Natuur Fonds de regenwouden van Zuid-Amerika kan beschermen en herstellen. Gebieden die als een groen schild voor de aarde dienen en klimaatverandering tegengaan.
NPO 1 Extra is overigens de Zender van de Maand bij KPN, te vinden op kanaal 42!quote:Op veel plekken! Natuurlijk on air op de radio, via 3fm.nl of de 3FM App. Maar ook de hele dag op NPO 1 Extra. Deze is te vinden op kanaal 81 en via Ziggo op kanaal 128.
de confetti is op, we doen het voor de bomen..quote:Op donderdag 23 december 2021 22:09 schreef PjotterFRL het volgende:
[ twitter ]
De vriendin van Rob doet ook een actie
jij bent een kennerquote:Op donderdag 23 december 2021 22:12 schreef PjotterFRL het volgende:
Marco Borsato aanvragen
Dan heb je lef
Ik vind het bij Sander zo tof dat hij geen act of "muurtje" heeft, je kan alle emoties zó van zijn gezicht aflezen.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:03 schreef Magica het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar hij komt echt niet sympathiek over ofzo.
Sander vind ik wel leuk, luister ik ook graag naar in de ochtend
Nou wij luisteren op vrijdag avond altijd Partij voor de Vrijdag ennui op zaterdag altijd Radio op een broodje.. en dan is hij ook zo. Maar hij heeft zichzelf wel een soort imago aangemeten denk ik. Maar er zal ook echt wel wat van zichzelf inzitten.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het bij Sander zo tof dat hij geen act of "muurtje" heeft, je kan alle emoties zó van zijn gezicht aflezen.
Echt een tegenpool van Rob, die stapt echt in de rol van de immer opgewekte "Rob van de Radio" (of "Lamme Frans" dus).
Tenminste, zo ervaar ik het tijdens Serious Request, misschien zijn ze in hun reguliere programma's wel heel anders.
dat is geen rol, Rob is altijd zoquote:Op donderdag 23 december 2021 22:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind het bij Sander zo tof dat hij geen act of "muurtje" heeft, je kan alle emoties zó van zijn gezicht aflezen.
Echt een tegenpool van Rob, die stapt echt in de rol van de immer opgewekte "Rob van de Radio" (of "Lamme Frans" dus).
Tenminste, zo ervaar ik het tijdens Serious Request, misschien zijn ze in hun reguliere programma's wel heel anders.
Maartenquote:
Nee Zo zijn ze ook tijdens hun reguliere showsquote:Op donderdag 23 december 2021 22:15 schreef Viv het volgende:
[..]
haar vriend is toch ook feest DJ?quote:
Die heet ook Maarten tochquote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haar vriend is toch ook feest DJ?
Geen idee, op haar Nirvanafan zijn na, weet ik eigenlijk niks over haar privéquote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
haar vriend is toch ook feest DJ?
vriendje houd van micheal bubbel en die heeft hij haar gegeven op vynilquote:Op donderdag 23 december 2021 22:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Geen idee, op haar Nirvanafan zijn na, weet ik eigenlijk niks over haar privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |