Behalve de Nijmeegse heb ik verder alleen ervaring met de mensa in Enschede, en ofschoon die 1 groot voordeel heeft (je mag bijscheppen zo vaak je wilt) is het eten daar zo mogelijk NOG smeriger (waardoor je helemaal niet WILT bijscheppen zo vaak je wilt).
Trouwens de Nijmeegse mensa heeft wel het pluspunt dat ze heel origineel zijn soms: tijdens het WK menu's uit de landen die die dag speelden, rond Kerst speciale menu's etc. Maar ja, hoe origineel ook, het is altijd even smerig.
Gezond is het is ook al niet, want je krijgt nauwelijks groente.
Ik eet er tegenwoordig dus alleen maar als het echt moet omdat we dat nou eenmaal zo hadden afgesproken. Je vraagt je toch af of dat nou niet beter kan...bevindt zich ergens in Nederland een mensa waar het eten WEL goed is?
Ik ga liever naar de pizzeria aan de overkant, daar loop je nog minder kans op voedselvergiftiging...
De kantine op de uni hier is trouwens al even waardeloos en nog duur ook. Non-profit organisatie roepen ze
Ja, ja en dan gewoon bijna het dubbele vragen voor een half litertje melk dan in de Albert Heijn...tuurlijk, non profit.
quote:nee, inderdaad, zo lekker is het nou ook weer niet........ HET IS NIET TE VRETEN ZO SMERIG!!!!!!!
Op 14 december 2000 15:48 schreef Barb het volgende:
Die in Eindhoven is/was goed te doen, maar na een verbouwing kosten alle menu's ineens twee keer zoveel en okee, zo lekker is het nou ook weer niet.
quote:Hé, die ken ik ook! Maar ik vond 'm, op 't toetje na, niet echt goed te doen. De spinazie meurde altijd, niet te zuinig
Die in Eindhoven is/was goed te doen
Raar dat jij als fijnproever 't wel goed te doen vond, Barb!
quote:De macaroni was er wel om te eten een jaar geleden!
Die in Eindhoven is/was goed te doen...
quote:Ja, moet je nagaan! Ik vond de oude Mensa gewoon echt wel eetbaar, helemaal voor dat bedrag. En dan vooral de bloemkool daar, jammie!! Maar goed, ben er al in geen drie jaar wezen eten, waarschijnlijk zou ik nu mijn neus ophalen voor Mensavoer.
Op 14 december 2000 17:04 schreef Arcee het volgende:Raar dat jij als fijnproever 't wel goed te doen vond, Barb!
quote:Een jaar of acht geleden, maar zelfs het toetje was smerig in Eindhoven. Waar ze die vandaan hadden? Zelfs bij de Aldi vind je geen toetjes die zo naar plastic smaken.
Op 14 december 2000 17:04 schreef Arcee het volgende:
Hé, die ken ik ook! Maar ik vond 'm, op 't toetje na, niet echt goed te doen.
Yvet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |