SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Denk dat ie het nog niet haalt bij Jim Kuif hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 21:03 schreef Kopiko het volgende:
Met al die bouncers is Heaver wel wat minder kleurloos.
Bij deze nog een bijdrage van mij.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Op naar de 100 topics voor kerst
Vanavond komt nog genoeg dagjesvolk.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe staan we ervoor? @Neef_Wuppie @Zipportalquote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
wup is gebandquote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe staan we ervoor? @:Neef_Wuppie @:Zipportal
@Neef_Wuppie heeft een ban.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:
IJskoud badquote:Op donderdag 23 december 2021 21:05 schreef fetX het volgende:
[..]
@:neef_wuppie heeft een ban.
Erg jammer.
Juist voor Krabby lijkt speciaalbier mij perfect, kan hij nikszeggende lange reviews schrijven over de verschillende hopsoorten.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij vindt speciaalbier iets voor bejaarden. Krabby drinkt alleen Heineken. (lol)
Dan moeten wij het maar compenserenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Scheelt weer 250 posts op een avond. Toch bijna een topic.
Haal ik zo, na de pot, even.quote:
Butterfly effect genot.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist voor Krabby lijkt speciaalbier mij perfect, kan hij nikszeggende lange reviews schrijven over de verschillende hopsoorten.
Met je derde pijl op precies dezelfde plek als de andere twee pijlen gooien is inderdaad de schuld van Unicorn.quote:
Alsof Noppert dat uberhaupt kan johquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met je derde pijl op precies dezelfde plek als de andere twee pijlen gooien is inderdaad de schuld van Unicorn.
Eline49@hotmail.comquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef wimderon het volgende:
https://shoutout.vip/vips/vincentvandervoort
Man bijt hond vraagt zich af: zou u hier 50 euro aan uitgeven?
50 euro vind ik zat @Zipportalquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef wimderon het volgende:
Ja, maar dan laat ik hem alleen maar snacks opnoemenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef wimderon het volgende:
Misschien ook wel aan de fondue met Kleermaker en Giesquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met wie zou Noppert de kerst doorbrengen in Londen?
Misschien de gezusters Rodriguez.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met wie zou Noppert de kerst doorbrengen in Londen?
Gelukkig hoeft Noppie niet zoveelquote:Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien ook wel aan de fondue met Kleermaker en Gies
Waar heb je wel zin in?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef fetX het volgende:
Ik heb niet zo’n zin in het volgende potje.
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
"Al lang staat deze op mijn lijst, van wie niet. Al een paar keer tot lekkerste bier verkozen. Een lastig biertje om in bezit te krijgen. Dit alleen geeft al hoge verwachtingen. Na het openen van het flesje ruik je de geur. Tijdens het ingieten ontstaat er een mooie creme kleurige schuim kraag over het bier. En dan die eerste blik. Liefde op eerste gezicht. Haar donkerrode body. De geur van de mouten in combinatie met het fruitige. Dan is het moment daar de eerste slok. En war is dat mooi. De balans in de smaak. De lange afdronk. Heerlijk. Toch heeft dit biertje 1 groot nadeel. Ik had er maar 1."
En daarna zn lul in het glas gestoken?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
"Al lang staat deze op mijn lijst, van wie niet. Al een paar keer tot lekkerste bier verkozen. Een lastig biertje om in bezit te krijgen. Dit alleen geeft al hoge verwachtingen. Na het openen van het flesje ruik je de geur. Tijdens het ingieten ontstaat er een mooie creme kleurige schuim kraag over het bier. En dan die eerste blik. Liefde op eerste gezicht. Haar donkerrode body. De geur van de mouten in combinatie met het fruitige. Dan is het moment daar de eerste slok. En war is dat mooi. De balans in de smaak. De lange afdronk. Heerlijk. Toch heeft dit biertje 1 groot nadeel. Ik had er maar 1."
Geen hoeren recensies meer?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Welk bier is het?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Op het oefenbord raakt ie alles.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef BB-King het volgende:
UPDATE Barney ingooi sessie.
Triples en dubbels vliegen erin als warme broodjes.
Hier moeten we een FOKding voor organiserenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, maar dan laat ik hem alleen maar snacks opnoemen
Westvleteren 12?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef BB-King het volgende:
Guido Bink neem ik niet meer serieus.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou nog wel oliebol lustenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen oliebol meer in ieder geval.
Ik kijk wel uit naar Cross - Barney
Westvleteren 12 zou ik gokkenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welk bier is het?
Wel_! voor de review
Daar heb ik 2 euro voor over.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier moeten we een FOKding voor organiseren
Met z'n allen een euro of twee inleggen zodat Vincent een filmpje opneemt met twee minuten lang "Frikandel. Pikanto. Loempia. Mexicano. Kipfrikandel. Kaassouflé. Kipcorn. Gehaktbal. Cheeseburger. Hamburger. Frikandel speciaal. Kroket. Braadworst. Halve haan. Bamischijf. Berehap. Kalfskroket. Smulrol."
CHurandy is 75 euri. Dat is wel een baasquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef wimderon het volgende:
'Voor Marcel M., veel sterkte in je inrichting'quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met z'n allen een euro of twee inleggen zodat Vincent een filmpje opneemt met twee minuten lang "Frikandel. Pikanto. Loempia. Mexicano. Kipfrikandel. Kaassouflé. Kipcorn. Gehaktbal. Cheeseburger. Hamburger. Frikandel speciaal. Kroket. Braadworst. Halve haan. Bamischijf. Berehap. Kalfskroket. Smulrol."
Ik ook. Staat er nog 1 in de kast hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Westvleteren 12 zou ik gokken
Meer door lekkerste bier verkozen en moeilijk aan te komen dan de rest van die recensiequote:Op donderdag 23 december 2021 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Westvleteren 12 zou ik gokken
Zaterdag oliebollen eten, da's lang geleden.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen oliebol meer in ieder geval.
Ik kijk wel uit naar Cross - Barney
Zo te lezen kan je er 450 euro voor gaan vragenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook. Staat er nog 1 in de kast hier.
Fantastisch.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo te lezen kan je er 450 euro voor gaan vragen
https://www.bierista.nl/westvleteren-12quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welk bier is het?
Wel_! voor de review
Moeilijk aankomen is relatief, ligt op 15 km van m'n werkquote:Op donderdag 23 december 2021 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer door lekkerste bier verkozen en moeilijk aan te komen dan de rest van die recensie
Wel een goed besef dit weer hoe monsterlijk dik het golvende galjoen was.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak er ook nog eentje
[ afbeelding ]
Uitgebreide recensie graagquote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pak er ook nog eentje
[ afbeelding ]
Dan ziet ie er inderdaad nu stuk beter uitquote:Op donderdag 23 december 2021 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een goed besef dit weer hoe monsterlijk dik het golvende galjoen was.
Stuur maar een tikkiequote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je dan niet alsnog dat geneuzel met reserveren en kenteken doorgeven vooraf?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Moeilijk aankomen is relatief, ligt op 15 km van m'n werk
Ja, als je een bak wil kopen wel ja. Maar die monniken hebben daar wel een soort 'bar' geoepend waar je steeds kan drinken.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je dan niet alsnog dat geneuzel met reserveren en kenteken doorgeven vooraf?
Is dat met of zonder?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
"Bobbi Eden, presentatrice" 65 euri
Opwarmertje voor Barneyquote:
Ik heb een Kwaremont. Het bier van de kopman!quote:Op donderdag 23 december 2021 21:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Uitgebreide recensie graag
De warme broodjes vliegen er overigens ook goed in bij Barneyquote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef BB-King het volgende:
Bully boy had al veel vroeger een moddervet lichaamquote:
Bij iedere pijl die hij gooit kun je het zien hoorquote:Op donderdag 23 december 2021 21:19 schreef Wertha het volgende:
[..]
Met bouncing tits. Iemand hier heeft daar een gifje van.
Yep, de groene sloopkogel ookquote:Op donderdag 23 december 2021 21:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bully boy had al veel vroeger een moddervet lichaam
Dit ziet er niet uit iddquote:Op donderdag 23 december 2021 21:19 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij iedere pijl die hij gooit kun je het zien hoor
Lekker man. "Het is lekkerder omdat je er lang voor in de wacht zit"quote:Op donderdag 23 december 2021 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.bierista.nl/westvleteren-12
Een soort hookers.nl maar dan over bier.
Het lihanboutje en de eierbal mogen niet in deze lijst ontbreken.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Topic 96 om gelijk te komen.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
What has been seen..quote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef Szura het volgende:
Ik dwing mijzelf om alleen naar de linkerhelft van het scherm te kijken
Jammer, dit wordt al een legquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk pakt Lewy geen leg, dan komt zijn plastic vriendin ook niet in beeld.
Makkie. Blik dagjesvolk open en met tien minuten zijn we er.quote:
Hempel is de nieuwe Gids.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is de DRT Clemens hype al uitgestorven ondertussen?
Zijn overgestapt op een andere Duitse trein ondertussen, deze ging niet naar het oostenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is de DRT Clemens hype al uitgestorven ondertussen?
Ik had het niet door maar nu iemand er hier over begon is er geen ontkomen meer aanquote:
Dit is het preciesquote:Op donderdag 23 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het niet door maar nu iemand er hier over begon is er geen ontkomen meer aan
Moet je eens kijken hoe de linker hangt ten opzichte van de rechterquote:
Pics?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk pakt Lewy geen leg, dan komt zijn plastic vriendin ook niet in beeld.
Wikkelen in cellofaanquote:Op donderdag 23 december 2021 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat De Mens slim fit dart shirts moet gaan dragen.
Zo'n lapje en dan net zo'n act als Bobby George.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet investeren in nipple covers
Het trekt ook echt gigantisch de aandachtquote:Op donderdag 23 december 2021 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had het niet door maar nu iemand er hier over begon is er geen ontkomen meer aan
doe maar in DMquote:Op donderdag 23 december 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Echt dat wil je niet
Ik ben nieuwsgierig nu.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wil je niet. Echt dat wil je niet
Dat heb ik overigens wel vaker met tepels van deze cupquote:Op donderdag 23 december 2021 21:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het trekt ook echt gigantisch de aandacht
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe de linker hangt ten opzichte van de rechter
Desnoods heeft @:zipportal een illustratie
Gewoon een goede sport-bh zou al veel doenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Clemens moet investeren in nipple covers
Ik vind het heel naar klinkenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:26 schreef heywoodu het volgende:
"Iemand shanghaiën" is het nieuwe dingetje
Evetts en Brooks lachen hierom.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Zjak hypet echt alleen maar baggertalenten. De enige echte potentiele wereldtoppers zijn momenteel Luke Littler en Leighton Bennett. En een beetje Keane Barry.
Die eerste 2 zitten nog ver af van PDC WK-niveau dus dat is ook voor de komende paar jaar nog niks.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Zjak hypet echt alleen maar baggertalenten. De enige echte potentiele wereldtoppers zijn momenteel Luke Littler en Leighton Bennett. En een beetje Keane Barry.
Soort kielhalen associatie heb ik erbij iddquote:
Evetts wordt at best een top 32 speler, dat is echt niks bijzonders.quote:
Daarvoor moet je bij @Mani89 zijn!quote:Op donderdag 23 december 2021 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe gaat het met Justin van Tergouw? @:wimderon
Life in plastic, it's fantastic.quote:
Wat is PDC WK niveau? Die jongens gooien met regelmaat gemiddelden van 90+, daar had je al heel veel potjes mee kunnen winnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die eerste 2 zitten nog ver af van PDC WK-niveau dus dat is ook voor de komende paar jaar nog niks.
Waar is dat gifje @Taglianoquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kan jij het beter dan Draaijer?
Die dat hij zelf dart?quote:
Hij heeft ooit op Dutch Open als koppel gespeeld met Jacques. Het antwoord leek een vrij overtuigende 'Nee' te zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kan jij het beter dan Draaijer?
Einde verhaal, worp verneukt door allerlei armblessures. Dat had onze nieuwe MVG kunnen worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij @:Mani89 zijn!
Ja in een geel shirtquote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die dat hij zelf dart?
Die zit volgens mij nog niet in mijn archief
Of je nou die doet of je eigen opblaaspop, wat is het verschil.quote:
we doen wel aan recyclenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om het in plasticbak te smijten?
*wobbelquote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef fetX het volgende:
Ik vind dit echt een nikszeggende partij.
Zjak hypt wel vaker Duitsersquote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef Szura het volgende:
Clemens die Clayton gaat inpakken, maar natuurlijk Zjak
Met dit niveau van Clemens wordt dat 4-0, 12-0quote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef Szura het volgende:
Clemens die Clayton gaat inpakken, maar natuurlijk Zjak
Weet je wie vroeger ook het Duitse volk hypete?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zjak hypt wel vaker Duitsers
Vanaf volgend jaar gewoon achter de decoderquote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Zjak hypt wel vaker Duitsers
Al onze hot prospects en jonge talenten verpesten het. Cadby en De Zwaanquote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Einde verhaal, worp verneukt door allerlei armblessures. Dat had onze nieuwe MVG kunnen worden.
Louis van Gaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weet je wie vroeger ook het Duitse volk hypete?
Nee dat is heiligschennisquote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ophouden met dat recyclen van bijnamenBurnett is nog niet eens dood.
Al vind ik The Viking voor Koolstof ook niet kunnen
Cadby had een iets te goede worp buiten de baanquote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Al onze hot prospects en jonge talenten verpesten het. Cadby en De Zwaan.
Otto von Bismarck?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nena?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kwam die uit Oostenrijk?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft ooit op Dutch Open als koppel gespeeld met Jacques. Het antwoord leek een vrij overtuigende 'Nee' te zijn
Nooit in een oorlogsgebied geweest dus kan t je niet zeggenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Is het bij jullie ook net oorlog buiten?
Muisstilquote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Vrij rustig eigenlijkZquote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
De knallen zijn nog harder dan voorgaande jaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |