Maar niet in de gele sneeuw gaan liggenquote:
Verse gele sneeuw maken.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maar niet in de gele sneeuw gaan liggen
Iedereen reageert er anders op. Laten we hopen dat jou pa er goed op reageert. En dat het zijn werk goed doetquote:Op donderdag 23 december 2021 20:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Folfirinox kuur, dus dat zal nog wel veranderen binnenkort vrees ikMaar het kan ook goed gaan. Dus daar gaan we maar vanuit dan
«Je naam»quote:
Dat zekerquote:Op donderdag 23 december 2021 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen reageert er anders op. Laten we hopen dat jou pa er goed op reageert. En dat het zijn werk goed doet
Veel eiwitten eten. In danoontje zitten er veel. Werd mij toen aangeradenquote:
Thanks. We proberen 'm ook een speciaal dieet aan te praten, maar dat vind ie nog onzin... Koud voedsel is trouwens een probleem de eerste dagen na de kuur (gevoel alsof je stikt / keel slaat dicht dan). En warme yoghurt smaakt niet echt lijkt me.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel eiwitten eten. In danoontje zitten er veel. Werd mij toen aangeraden
Mooiquote:Op donderdag 23 december 2021 21:08 schreef mazaru het volgende:
Zo leuk al die lichtjes overal![]()
[ afbeelding ]
No worriesquote:Op donderdag 23 december 2021 21:09 schreef mazaru het volgende:
Oh sorry, jullie waren met een serieus onderwerp bezig en ik zat even in mijn eigen wereldje
Danootje powerquote:Op donderdag 23 december 2021 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Via de huisarts kun je van die kleine flesjes bijvoeding krijgen. Dat zijn echte eiwitbommen en ik vond de meeste gewoon erg lekker ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks. We proberen 'm ook een speciaal dieet aan te praten, maar dat vind ie nog onzin... Koud voedsel is trouwens een probleem de eerste dagen na de kuur (gevoel alsof je stikt / keel slaat dicht dan). En warme yoghurt smaakt niet echt lijkt me.
hier werd de sneeuw wel zoquote:Op donderdag 23 december 2021 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet. Maar op kamertemperatuur. Of een smootie maken van slagroom en fruit. Maakte voor een achterbuurman altijs smootie met aardbeien en slagroom.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks. We proberen 'm ook een speciaal dieet aan te praten, maar dat vind ie nog onzin... Koud voedsel is trouwens een probleem de eerste dagen na de kuur (gevoel alsof je stikt / keel slaat dicht dan). En warme yoghurt smaakt niet echt lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |