Hey domnivoor.quote:
Ja al lang niet meer. Dacht toevallig gisteren nog aan hem.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij was hier al een tijdje niet geweest.
Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al lang niet meer. Dacht toevallig gisteren nog aan hem.
gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef Sestra666 het volgende:
Carry on.. tis niet anders.. Mario moet winnen
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet de eerste keer.
Schrik toch elke keer weer.
Dat is wel erg jongquote:Op donderdag 23 december 2021 20:43 schreef Haags het volgende:
Waarom zo jong ook hé? 45 jaar, tering hey. Het is niet alsof iemand 85 is geworden met een pracht leven achter zit.
Ja dit is ook schrikken. 😘quote:Op donderdag 23 december 2021 20:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet de eerste keer.
Schrik toch elke keer weer.
Had hij vrouw en kinderen Ses?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:42 schreef Sestra666 het volgende:
Carry on.. tis niet anders.. Mario moet winnen
Nog wat 'beter' nieuws... Vandaag mijn pa opgehaald in het ziekenhuisquote:
Lekker voor de Kerst weer thuis. Hopelijk doorstaat hij het zonder al te veel bijwerkingen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog wat 'beter' nieuws... Vandaag mijn pa opgehaald in het ziekenhuis![]()
Wegens een communicatiefout (/onkunde), daar nog 3 uur gezeten... Het laatste stuk van de kuur was geen 44uur maar 46uur (iets wat ik eigenlijk ook zelf al wist, maarja...).
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nog wat 'beter' nieuws... Vandaag mijn pa opgehaald in het ziekenhuis![]()
Wegens een communicatiefout (/onkunde), daar nog 3 uur gezeten... Het laatste stuk van de kuur was geen 44uur maar 46uur (iets wat ik eigenlijk ook zelf al wist, maarja...).
Lekker is andersquote:
Vooralsnog weinig last vanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker voor de Kerst weer thuis. Hopelijk doorstaat hij het zonder al te veel bijwerkingen.
👍🏻 Fijn te horen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vooralsnog weinig last van
Folfirinox kuur, dus dat zal nog wel veranderen binnenkort vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |