Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-12-2021 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey Paul 😘quote:
in de meesten skibergequote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en dan komen al die toeristen skien is er geen sneeuw🤭
O echt. Kan jij bergtoppen zien vanuit jou huis?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de bergen is er wel
en meestal werken ze sowiezo
met sneeuwmaschinen
Ik ook niet en als ik hem al opzet breek ik hem niet af. Staat met ballen en lampies zo op zolder. Heb twee kleintjes maar geen zin om de boel neer te zetten. Vind het helemaal prima zonder.quote:
Bergtoppen van zusjes.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Kan jij bergtoppen zien vanuit jou huis?
ja en op deze berg heeft ook meerquote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Kan jij bergtoppen zien vanuit jou huis?
Is toch zo gebeurd, even dat ding neerzetten en optuigen? 10 minuten werk.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet en als ik hem al opzet breek ik hem niet af. Staat met ballen en lampies zo op zolder. Heb twee kleintjes maar geen zin om de boel neer te zetten. Vind het helemaal prima zonder.
Mooi.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en op deze berg heeft ook meer
gesneeuwt als hier in de city
Ik ook, mijn achtertuin is net een start en landingsbaan van Schiphol.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik doe alleen aan kerstverlichting
man manquote:Op donderdag 23 december 2021 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook mooie gebergten gemaakt
Wel gewoon wit licht? Of allemaal van dat geknipper met tig verschillende kleuren lampen?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ook, mijn achtertuin is net een start en landingsbaan van Schiphol.
moet er iemand je handje vasthouden?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom zit ik alleen in het donker naar spookfilmpjes op youtube te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |