SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had Negersex als TT.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik had MrsloveableModGod als TTZonder wrijving geen glans![]()
Ook mooiquote:Op donderdag 23 december 2021 18:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik had MrsloveableModGod als TT![]()
Ik had geen tt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik kreeg ook al een traantjequote:Op donderdag 23 december 2021 18:44 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar deze TT is ook ontroerend goed![]()
![]()
Ik had aloaGod als TT. Wel tof dat aloa die voor me gemaakt heeft.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.![]()
Zo ben ikquote:Op donderdag 23 december 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
Ik had aloaGod als TT. Wel tof dat aloa die voor me gemaakt heeft.![]()
![]()
Het is niet te hopen dat morgen je laatste dag is
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2021 18:50:42 ]![]()
Van werk danquote:Op donderdag 23 december 2021 18:50 schreef JochemSjakie het volgende:
Het is niet te hopen dat morgen je laatste dag is![]()
![]()
![]()
Snap ik volkomenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gelukkig! We hebben jou en jouw topTT's hard nodig in deze barre tijden.![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Leeuwardenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Onze nieuwe partijnaam zou ook kunnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haagwarden bekt wel lekker. [ afbeelding ]
Tnx voor de inspiratie.[ afbeelding ]
Leeuwarden. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Is er ook een winterstop?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Leeuwarder bolk. [ afbeelding ]![]()
14 januari weer zie ik net.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was de laatste wedstrijd van Cambuur. Het is voor ons al winterstop.![]()
Haags en ik zouden veel stemmers krijgen als we een partij op zouden richten.quote:
Ik krijg zelf de indruk dat iedereen er keihard om weg is gerent.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem alleen op jou.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haags en ik zouden veel stemmers krijgen als we een partij op zouden richten.
Ik krijg zelf de indruk dat iedereen er keihard om weg is gerent.![]()
![]()
![]()
Kom jij morgenavond ook op mijn speciaal georganiseerde DTS feestje?quote:
@Limoentjuh
@madam-april
@Already_in_use
@_--_
@devzero
@hemarookworst
@Paul
@wadslak
Komen ook allemaal