SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ik heb ook helemaal geen zin in een politieke discussie hier.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik @:slobeend hierin heb meegesleurd.
En toch doe je het weer hahahah.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in een politieke discussie hier.
Dat is het mooie, we leven in een vrij land!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef De_Kraam het volgende:
Was maar een geintje Slob, je mag best op tante Syl stemmen als je dat leuk vindt.
Begin er dan ook niet over. We gaan toch ook niet elke week in discussie met maxi-mus in links bolwerk van WLRquote:Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in een politieke discussie hier.
Ik begon er over. Mea culpa.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over. We gaan toch ook niet elke week in discussie met maxi-mus in links bolwerk van WLR
Slobeend hapt mag op de DRT-user bingo.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En toch doe je het weer hahahah.
Mijn vriendin is een drankspelletje aan het doen met een aantal vrouwen hier en ik 'moest' even meedoen. Nu ga ik weer normaal doen want ik moet straks eten maken voor hunnie. (nou ja bestellen gok ik zo)quote:Op donderdag 23 december 2021 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je jaagt ze er wel doorheen!
Ik neem er nog een
Coca Cola Zero, je moet toch een beetje aan de calorieën denken he.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:57 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft z’n vaste tafel daar zie ik
Kutvolk, laat ze lekker voor zichzelf zorgen!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een drankspelletje aan het doen met een aantal vrouwen hier en ik 'moest' even meedoen. Nu ga ik weer normaal doen want ik moet straks eten maken voor hunnie. (nou ja bestellen gok ik zo)
Altijd dikke mensen die dat drinken, leuke rubriek.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Coca Cola Zero, je moet toch een beetje aan de calorieën denken he.
Dadelijk allemaal dronken vrouwen daar, dat biedt mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een drankspelletje aan het doen met een aantal vrouwen hier en ik 'moest' even meedoen. Nu ga ik weer normaal doen want ik moet straks eten maken voor hunnie. (nou ja bestellen gok ik zo)
We wachten het rustig afquote:Op donderdag 23 december 2021 17:57 schreef The_Undertone het volgende:
Je krijgt het idee dat De Sousa dit nog rechttrekt, maar wil het niet jinxen
Wat voor een drankspelletje?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, om snel weg te gaan. (lol)quote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dadelijk allemaal dronken vrouwen daar, dat biedt mogelijkheden.
Wacht evenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk toch nog darts joh panlap. Onder protest wel inmiddels.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Ben jij nou diezelfde user die @:doevelaer zat te bashen omdat ie zo onder de plak zat
Hahahaaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk toch nog darts joh panlap. Onder protest wel inmiddels.
Denk dat hij nog 'gewoon' gaat winnen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Is gossa de sossa nou wakker geworden of wat?
die kant gaat het wel op jaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat hij nog 'gewoon' gaat winnen.
En vanavond?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk toch nog darts joh panlap. Onder protest wel inmiddels.
Over onder de plak gesproken, we kregen vandaag een kerstkaart van een vriend van ons. Een foto van hem en z'n vriendin.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wacht even
Ben jij nou diezelfde user die @:doevelaer zat te bashen omdat ie zo onder de plak zat
Ik zat liever in de Oude Meerdijk maar ja, je moet wat hé.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
He, wat leuk. De Emmenfan in het warme bad.
En een poot van de hond?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Over onder de plak gesproken, we kregen vandaag een kerstkaart van een vriend van ons. Een foto van hem en z'n vriendin.
Het beste drankspel, met dobbelstenen, is Opusquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
perido oid? Met dobbelstenen. (goh)
Nee, dat nog net niet. Maar ook echt zo'n vieze kleffe kaart met 'Wij wensen jullie prettige feestdagen, Liefs X en X' en dan zo'n foto waarop ze elkaar een kut geven.quote:
Een kut?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, dat nog net niet. Maar ook echt zo'n vieze kleffe kaart met 'Wij wensen jullie prettige feestdagen, Liefs X en X' en dan zo'n foto waarop ze elkaar een kut geven.
Dat mag hier zeker niet geplaatst worden?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
zo'n foto waarop ze elkaar een kut geven.
Zojuist eentje hoorbaar in de zaal.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Doevelaer het volgende:
dan zo'n foto waarop ze elkaar een kut geven.
Nou nou. Tegen een totaal in de modder zinkende Captain Slow.quote:
Jason Lowe mag in z'n stoutste dromen nog niet vergeleken worden met James Mayquote:Op donderdag 23 december 2021 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou. Tegen een totaal in de modder zinkende Captain Slow.
Maar in de modder zinken doet ie!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jason Lowe mag in z'n stoutste dromen nog niet vergeleken worden met James May
Warm modderbadquote:Op donderdag 23 december 2021 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar in de modder zinken doet ie!
Ik denk niet dat Jason 'Teflon' Lowe zich er heel veel van aantrektquote:Op donderdag 23 december 2021 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe Vischschraper en Teun de eerste twee sets liepen te kankeren op Lowe kon echt niet.
Hoe?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Lowe is geknakt, GEKNAKT ZEG IK JE!
Nou ja.. ik kan je volgen, maar niet met een tegenstander als Lowequote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Volkomen kut, die vieze dikke Portugees met z'n Schwarzenegger imitatiekapsel *ziedend*.
Mij een dagjesvrouw noemenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:25 schreef Tagliano het volgende: [..] Een dagjesvrouw Dat komt me heel bekend voor bij pooltjes en dat soort zaken
Gewoon logisch nadenkenquote:Op donderdag 23 december 2021 14:25 schreef Szura het volgende: Hoe kan het trouwens dat @:deluna bovenaan staat in de Nostradamus
![]()
Volgens mij is er nog nooit zoveel moeite besteed aan zoiets ongelooflijk slechts.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:18 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker genieten tijdens de pauze, jongens.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft iemand nog die videoclip van die derderangs volkszanger waar Van der Voort als een boer met kiespijn op de achtergrond zit? Wil weer even lachen.
Ondankbare honden die moeten ze gewoon niks meer geven.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef wimderon het volgende:
Goed, terug naar de kerstpakketten.
[ twitter ]
Juist daarom is het ‘karige’ kerstpakket een klap in het gezicht van sommige medewerkers.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef wimderon het volgende:
Goed, terug naar de kerstpakketten.
[ twitter ]
Tering ja…. ik zie een boel ordinairs…. Op de achtergrond die mislukkeling wat een relatie had met Barbiequote:
Leugenaarquote:Op donderdag 23 december 2021 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
@:tagliano Niet getagged bij kerstpakketrecensie. Zwaar teleurgesteld
Volgens mij hangen die tetten los in de kooiquote:Op donderdag 23 december 2021 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering ja…. ik zie een boel ordinairs…. Op de achtergrond die mislukkeling wat een relatie had met Barbie(waarom weet ik dit)
Onwaar. Niks ontvangen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Weer flink wat terechte likes uitgedeeld in dit topic. Ik ben vrijgevig
quote:
Intro van Marcel ook toch?quote:Op donderdag 23 december 2021 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Insect op podium is ook al afgevinkt. Staan er nog wel een paar op.
Graag gedaan.quote:
Ja, eind 2017 voor een maandje.quote:
Dan heb ik een goed geheugen.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, eind 2017 voor een maandje.
Sorry, ik ben achterlijk.quote:
Rond Serious Request 2017.quote:
Liever gewoon alle reclames.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Oh man wat zal ik blij zijn als al die kutkerstreclames pleite zijn.
Lekker met die lange nek.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:56 schreef BB-King het volgende:
Scholten kan zo naar de Efteling met deze trui.
Maar echt alleen maar toen? Weet niet hoor maar je naam ziet er gewoon wat vreemd uit in het zwartquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar echt alleen maar toen? Weet niet hoor maar je naam ziet er gewoon wat vreemd uit in het zwart
Ik heb hier geloof ik alleen de eerste paar afleveringen van gezien, mag ook al op de post-wk lijstquote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering The Grand Tour helaas alweer voorbij. And on that terrible disappointment, it's time for Maijeraids
Ik ben er tijdens die aflevering achter gekomen dat ik een Fransman ben als het gaat over auto's.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering The Grand Tour helaas alweer voorbij. And on that terrible disappointment, it's time for Maijeraids
Ik vond Clarkson's Farm eigenlijk leuker dan de The Grand Tour.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
juist wantquote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NOPPERT
tegen wie maaktniet uit natuurlijk
Ik heb daar zo hard om gelachen.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vond Clarkson's Farm eigenlijk leuker dan de The Grand Tour.
Dan ben je een van weinigen die ik hier zie rondrijden vol met deukenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens die aflevering achter gekomen dat ik een Fransman ben als het gaat over auto's.
Eens! Benieuwd wanneer S2 komtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik vond Clarkson's Farm eigenlijk leuker dan de The Grand Tour.
Als man wel bedoel je?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik een vrouw was zou ik niet op het type Scholten vallen.
Co Stompé wel?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:05 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik een vrouw was zou ik niet op het type Scholten vallen.
Noppert is geen inspirerend figuur. Hij mag nog een rondje doorkomen en dan verliezen van Searle.quote:
Auto is een gebruiksvoorwerp. Hij is 26 jaar oud en ik denk dat hij naar de sloop gaat eind januari.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ben je een van weinigen die ik hier zie rondrijden vol met deuken
Misschien verwar je me met @Dagonetquote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar echt alleen maar toen? Weet niet hoor maar je naam ziet er gewoon wat vreemd uit in het zwart
Vriendin ingeruild?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zit er weer klaar voor samen met mijn vriend.
Echt helemaal gaar?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Auto is een gebruiksvoorwerp. Hij is 26 jaar oud en ik denk dat hij naar de sloop gaat eind januari.
mastercaller.nl dan maarquote:Op donderdag 23 december 2021 20:09 schreef BB-King het volgende:
Dartsdatabase is niet meer up to date en Frank weet het niet meer.
quote:
Mijn rode kater van inmiddels 18,5 jaar oud ziet er niet meer zo mooi uit helaas.quote:
Als die maar lief isquote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn rode kater van inmiddels 18,5 jaar oud ziet er niet meer zo mooi uit helaas.
Hij doet het prima eigenlijk. Nog steeds. Er moet alleen ineens best wel veel dingetjes aan gebeuren voor de APK en ook wat dingetjes ietsje later dit jaar. Totaal 800 euro. Dagwaarde auto: 150.quote:
Ja dan beter een nieuwe inderdaad. Hoop dat mijne nog een hoop jaar meegaat en ik dan over kan naar een elektrische wagen of zo.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij doet het prima eigenlijk. Nog steeds. Er moet alleen ineens best wel veel dingetjes aan gebeuren voor de APK en ook wat dingetjes ietsje later dit jaar. Totaal 800 euro. Dagwaarde auto: 150.
En eigenlijk wil ik ook wel ietsje een upgrade dus beter om nieuwe te kopen ipv in de Rode Roestbak te stoppen en dan volgend jaar alsnog andere auto te kopen.
Maar is m'n eerste auto
Harrie is 5 kilo oudquote:Op donderdag 23 december 2021 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn rode kater van inmiddels 18,5 jaar oud ziet er niet meer zo mooi uit helaas.
Geen flauw ideequote:
Ja, dat is ver buiten budget.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dan beter een nieuwe inderdaad. Hoop dat mijne nog een hoop jaar meegaat en ik dan over kan naar een elektrische wagen of zo.
Nu nog schreeuwend duur
Dit is fascinerend, ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n lichaam nog iets kunt doen, een trap op- of aflopen ofzo.quote:
Ik heb nu nog een Up! via het werk, dat is echt fantastisch. Betaal 85,- per 4wk inclusief benzine, verzekering, onbeperkt privégebruik etcquote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is ver buiten budget.Is het me ook niet waard. Auto = gebruiksvoorwerp. Moet het gewoon doen. Het liefst beetje opvallen omdat hij uit de toon valt in de straat qua kleur of model. Klaar.
Heb nog 4 weken om nieuwe te kopen.
Boomer gespotquote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef The_Undertone het volgende:
Dimitri Vegas en Like Mike, wat een proletenmuziek is me dat zeg
Dat is hoe hij roltquote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit is fascinerend, ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n lichaam nog iets kunt doen, een trap op- of aflopen ofzo.
Omdraaien in bed. Je schoenveters dichtmaken. Je pik bekijken.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dit is fascinerend, ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n lichaam nog iets kunt doen, een trap op- of aflopen ofzo.
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een Up! via het werk, dat is echt fantastisch. Betaal 85,- per 4wk inclusief benzine, verzekering, onbeperkt privégebruik etc
Nee dat lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die heeft ie al jaren niet gezien.
quote:Op donderdag 23 december 2021 19:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Woodsy doet mij aan deze baas denken 'the man they call pecker'![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:39 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft iemand nog die videoclip van die derderangs volkszanger waar Van der Voort als een boer met kiespijn op de achtergrond zit? Wil weer even lachen.
Gewoon kop of munt. 1x. Klaar.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:16 schreef Mani89 het volgende:
Dit graag schriftelijk afdoen.
En door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |