Ja dat is sowieso echt kersttraditie.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:02 schreef sp3c het volgende:
prima kerstverhaaltje maar ik ga toch weer voor Die Hard denk ik
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso echt kersttraditie.
Flikker op met die koter in een bakske vol met stro tussen een koe en een ezel met 3 Aziaten die cadeaus kwamen brengen ter voorbereiding voor dat hij later gruwelijk doodgemarteld gaat worden.
We willen Alan Rickman zich volkomen de tyfus zien schrikken vanwege het feit dat de regisseur hem expres te vroeg laat vallen!Yippy ka-yay, motherfucker!
Oh, you're in charge? Well, I got some bad news for you "Dwayne", from up here it doesn't look like you're in charge of jack shit.quote:
En de broer gelijk ff complimenteren dat hij haar zo goed geleerd heeft om te deepthroaten zonder te kokhalzen!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
In het midden van het kerstdiner tik je 3 keer met een mes tegen je glas, bedank je iedereen voor hun aanwezigheid, oreert over hoe gezellig het is en hoe blij je bent de feestdagen met de mensen waar je het meest van houdt door te kunnen brengen en eindigt dan met een speciaal bedankje aan je schoonzus, voor de heerlijke pijpbeurt laatst en zegt tegen je broer dat je hoopt dat haar zoenen extra zoet hebben gesmaakt die dag. Je hebt toch wel manieren geleerd van je ouders?
Wou een sabrage doen met kerst hier binnen, zou het ook daarna kunnen?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
In het midden van het kerstdiner tik je 3 keer met een mes tegen je glas, bedank je iedereen voor hun aanwezigheid, oreert over hoe gezellig het is en hoe blij je bent de feestdagen met de mensen waar je het meest van houdt door te kunnen brengen en eindigt dan met een speciaal bedankje aan je schoonzus, voor de heerlijke pijpbeurt laatst en zegt tegen je broer dat je hoopt dat haar zoenen extra zoet hebben gesmaakt die dag. Je hebt toch wel manieren geleerd van je ouders?
Dat is geen opgave bij mij. 8cm stijfquote:Op donderdag 23 december 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En de broer gelijk ff complimenteren dat hij haar zo goed geleerd heeft om te deepthroaten zonder te kokhalzen!
Duidelijk een man van goede komaf.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En de broer gelijk ff complimenteren dat hij haar zo goed geleerd heeft om te deepthroaten zonder te kokhalzen!
Dat is zelfs een perfect moment, je leert het al.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:36 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wou een sabrage doen met kerst hier binnen, zou het ook daarna kunnen?
Beter dan dat je zus je 's nachts helemaal komt sufneuken omdat je stomdronken in je broer z'n bed bent gaan slapen.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:43 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad met mijn schoonzus maarja zij en haar zus zijn dan ook identieke tweelingen dus niet zo gek dat ze zich vergiste.
en dan gooi je hem uit het raamquote:Op donderdag 23 december 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij zal dan wel denken van:quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan gooi je hem uit het raam
[ afbeelding ]
Ik eenmaal tijdens het schrijven van de OP/herinneringen ophalenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:03 schreef spierbal het volgende:
Geil, ben 2x gekomen tijdens het lezen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan dat je zus je 's nachts helemaal komt sufneuken omdat je stomdronken in je broer z'n bed bent gaan slapen.
Dat maakt ons lotgenotenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik eenmaal tijdens het schrijven van de OP/herinneringen ophalen
Waarschijnlijk ligt die in de toiletpotquote:Op donderdag 23 december 2021 17:41 schreef Werkman het volgende:
Heeft ze ook nog een kersttol meegebracht?
Eerder een snoltest.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:48 schreef RedFever007 het volgende:
Wel eerst een corona sneltest gedaan?
Ik geloof ook geen (kerst)bal van zijn topics.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het hele forum loopt leeg met die verzonnen topics
Kap er eens mee man
Rustig aan Max, niks verzonnen hier.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Het hele forum loopt leeg met die verzonnen topics
Kap er eens mee man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |