Interessantquote:
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Ik stond vanmorgen om 7:45 bij de slager en 8:00 bij de kaasboer ook nog even langs de super. Heerlijk rustig en donker Het is vandaag een kippenbout met patat. Wel kaasfondue mee genomen (vers gesneden voor zondag)quote:
Saté van kipgehakt (recept uit Bali) met groente oid.quote:
Doe ik ook altijd een doos met lekkersquote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Leuk, cadeautjes voor elkaar kopen. Wel een uitdaging nu bijna alles dicht is.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Wokvoedselquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
On-topic, mijn wok nu:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb net nog een verjaardag cadeautje gekocht voor de zoon van een bekende aan de andere kant van het land.
BallenbakKunnen ze lekker al die ballen opruimen haha
Dank jequote:
oeh lekkahquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Even ontspanningsmomentje
Geen badeendje?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donkerquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Een joint met lampjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |