Interessantquote:
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Ik stond vanmorgen om 7:45 bij de slager en 8:00 bij de kaasboer ook nog even langs de super. Heerlijk rustig en donker Het is vandaag een kippenbout met patat. Wel kaasfondue mee genomen (vers gesneden voor zondag)quote:
Saté van kipgehakt (recept uit Bali) met groente oid.quote:
Doe ik ook altijd een doos met lekkersquote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Leuk, cadeautjes voor elkaar kopen. Wel een uitdaging nu bijna alles dicht is.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Wokvoedselquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
On-topic, mijn wok nu:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb net nog een verjaardag cadeautje gekocht voor de zoon van een bekende aan de andere kant van het land.
BallenbakKunnen ze lekker al die ballen opruimen haha
Dank jequote:
oeh lekkahquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Even ontspanningsmomentje
Geen badeendje?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donkerquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Een joint met lampjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donker
Jesus lulquote:
quote:
Viva is beterquote:
Ja ik wilde de nieuwe Paravisie en zat al te piekeren over waar ik dat ding kan kopen, dus was heel blij om te zien dat het gewoon open wasquote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je![]()
Primera’s zijn allemaal open zie ik nu. Dat komt goed uit. Ik wil nog een pakket verzenden.
Oeehhh geniet ervan!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Daar mis ik jou.quote:
Koenquote:
quote:
Onderwaterarcheologie is interessantquote:
Er zit er geen één van mij bij.quote:
Door al het plastic worstellenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Onderwaterarcheologie is interessant
Daar kun je onderdoor duikenquote:
Het echte Viva is soms ook wel leuk om te lezen hoor (ik ben een lezer, geen poster daar), vooral de Relatie topicsquote:
Paravisie? Benieuwd naar de toekomst?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wilde de nieuwe Paravisie en zat al te piekeren over waar ik dat ding kan kopen, dus was heel blij om te zien dat het gewoon open was
Niet elke activiteit hoeft hier gemeld te wordenquote:
de Viva SC hier is een soort huwelijk tussen 40+ en DTSquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het echte Viva is soms ook wel leuk om te lezen hoor (ik ben een lezer, geen poster daar), vooral de Relatie topics
Daar komen vreemde kinderen vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Viva SC hier is een soort huwelijk tussen 40+ en DTS
Stelletje sneu neuzenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar de januari-editie als kerstcadeau voor mijn vader, die wil heel graag de voorspellingen lezen voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Paravisie? Benieuwd naar de toekomst?
En is het een gelukkig huwelijk?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ken ik een gedichtje vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen vreemde kinderen van
ik vermaak me er ook primaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En is het een gelukkig huwelijk?
Ik ben de blauwbilgorgel.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik een gedichtje van
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik ben een blauwbilgorgel,quote:Op donderdag 23 december 2021 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben de blauwbilgorgel.
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben de blauwbilgorgel.
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
Katjes drop Katjes eronder de kater is een geile donderquote:
Maar jij bent dan natuurlijk ook altijd leuk in de omgangquote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermaak me er ook prima
vermaak me in de meeste SCs wel prima (ok, KLB en VBL heb ik weinig mee)
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:12 schreef chufi het volgende:
die was van na mijn tijd .. ik ken het niet
Nee johquote:Op donderdag 23 december 2021 18:12 schreef chufi het volgende:
die was van na mijn tijd .. ik ken het niet
Niet iedereen kent hem Cornelis (Kees) Buddingh’ (Dordrecht, 1918 – 1985)quote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
dan ben ik het blijkbaar vergeten
Mij zegt het ook niets.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen kent hem Cornelis (Kees) Buddingh’ (Dordrecht, 1918 – 1985)
Cees... ooit wel eens iets van gelezen maar weet niet meer watquote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en?quote:
ik kom uit Dordt , ken Buddingh wel, maar dit gedicht echt nietquote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voilaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom uit Dordt , ken Budding wel, maar dit gedicht echt niet
Ben je er klaar mee?quote:
Lijkt sprekend op de VIVA SCquote:Op donderdag 23 december 2021 18:11 schreef drakin het volgende:
Blauwbilgorgel ziet er zo uit als je op afbeeldingen zoekt
Ik weet nog niet wat te etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |