Interessantquote:
Leuk!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Ik stond vanmorgen om 7:45 bij de slager en 8:00 bij de kaasboer ook nog even langs de super. Heerlijk rustig en donker Het is vandaag een kippenbout met patat. Wel kaasfondue mee genomen (vers gesneden voor zondag)quote:
Saté van kipgehakt (recept uit Bali) met groente oid.quote:
Doe ik ook altijd een doos met lekkersquote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Kerstpakketje voor mamma is zojuist gekocht (dat doen we elk jaar voor elkaar; pakketjes samenstellen). En de Primera was tot mijn verrassing ook open
Leuk, cadeautjes voor elkaar kopen. Wel een uitdaging nu bijna alles dicht is.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
Wokvoedselquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
On-topic, mijn wok nu:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 23 december 2021 17:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb net nog een verjaardag cadeautje gekocht voor de zoon van een bekende aan de andere kant van het land.
BallenbakKunnen ze lekker al die ballen opruimen haha
Dank jequote:
oeh lekkahquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Even ontspanningsmomentje
Geen badeendje?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Ik ga zo mijn bad vol laten lopen. Heb al kaarsjes aangezet en om het bad neergezet (met batterijen maar ze lijken net echt) en zacht muziekje en glaasje wijn.
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donkerquote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Een joint met lampjes?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gedaan met een yoint, Met lampjes.En toen zat ik in het donker
Jesus lulquote:
quote:
Viva is beterquote:
Ja ik wilde de nieuwe Paravisie en zat al te piekeren over waar ik dat ding kan kopen, dus was heel blij om te zien dat het gewoon open wasquote:Op donderdag 23 december 2021 17:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je![]()
Primera’s zijn allemaal open zie ik nu. Dat komt goed uit. Ik wil nog een pakket verzenden.
Oeehhh geniet ervan!quote:Op donderdag 23 december 2021 17:38 schreef Prisha het volgende:
Daar mis ik jou.quote:
Koenquote:
quote:
Onderwaterarcheologie is interessantquote:
Er zit er geen één van mij bij.quote:
Door al het plastic worstellenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Onderwaterarcheologie is interessant
Daar kun je onderdoor duikenquote:
Het echte Viva is soms ook wel leuk om te lezen hoor (ik ben een lezer, geen poster daar), vooral de Relatie topicsquote:
Paravisie? Benieuwd naar de toekomst?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik wilde de nieuwe Paravisie en zat al te piekeren over waar ik dat ding kan kopen, dus was heel blij om te zien dat het gewoon open was
Niet elke activiteit hoeft hier gemeld te wordenquote:
de Viva SC hier is een soort huwelijk tussen 40+ en DTSquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het echte Viva is soms ook wel leuk om te lezen hoor (ik ben een lezer, geen poster daar), vooral de Relatie topics
Daar komen vreemde kinderen vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Viva SC hier is een soort huwelijk tussen 40+ en DTS
Stelletje sneu neuzenquote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik koop elk jaar de januari-editie als kerstcadeau voor mijn vader, die wil heel graag de voorspellingen lezen voor het nieuwe jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 17:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Paravisie? Benieuwd naar de toekomst?
En is het een gelukkig huwelijk?quote:Op donderdag 23 december 2021 18:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar ken ik een gedichtje vanquote:Op donderdag 23 december 2021 18:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen vreemde kinderen van
ik vermaak me er ook primaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En is het een gelukkig huwelijk?
Ik ben de blauwbilgorgel.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik een gedichtje van
Ik ben de blauwbilgorgel,
Mijn vader was een porgel,
Mijn moeder was een porulan,
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Ik ben een blauwbilgorgel,quote:Op donderdag 23 december 2021 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben de blauwbilgorgel.
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben de blauwbilgorgel.
Ik lust alleen maar korgel,
Behalve als de nachtuil krijst,
Dan eet ik riep en rimmelrijst.
Rabijst! Rabijst! Rabijst!
Katjes drop Katjes eronder de kater is een geile donderquote:
Maar jij bent dan natuurlijk ook altijd leuk in de omgangquote:Op donderdag 23 december 2021 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermaak me er ook prima
vermaak me in de meeste SCs wel prima (ok, KLB en VBL heb ik weinig mee)
quote:Op donderdag 23 december 2021 18:12 schreef chufi het volgende:
die was van na mijn tijd .. ik ken het niet
Nee johquote:Op donderdag 23 december 2021 18:12 schreef chufi het volgende:
Niet iedereen kent hem Cornelis (Kees) Buddingh’ (Dordrecht, 1918 – 1985)quote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
dan ben ik het blijkbaar vergeten
Mij zegt het ook niets.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen kent hem Cornelis (Kees) Buddingh’ (Dordrecht, 1918 – 1985)
Cees... ooit wel eens iets van gelezen maar weet niet meer watquote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en?quote:
ik kom uit Dordt , ken Buddingh wel, maar dit gedicht echt nietquote:Op donderdag 23 december 2021 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voilaquote:Op donderdag 23 december 2021 18:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom uit Dordt , ken Budding wel, maar dit gedicht echt niet
Ben je er klaar mee?quote:
Lijkt sprekend op de VIVA SCquote:Op donderdag 23 december 2021 18:11 schreef drakin het volgende:
Blauwbilgorgel ziet er zo uit als je op afbeeldingen zoekt
Ik weet nog niet wat te etenquote:
Ja de gorgerquote:
Ik dacht aan de CUL SCquote:
Je moet serieus nog boodschappen doenquote:
Nee dan staat er een @: voorquote:
Wie zijn we?quote:
Ik heb geen idééquote:
zo makkelijk kom je er niet onderuitquote:
* Aoibhin reanimeertquote:
Nou leukquote:
Copycat!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat altijd lekker als we spinnen posten, maar dat laat ik voor nu maar even
Hierbij het kerstpakketje voor Maoibhin:
[ afbeelding ]
En Samba wil zichzelf uitprinten:
[ afbeelding ]
Hoort dit niet in FHFquote:Op donderdag 23 december 2021 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Het gaat altijd lekker als we spinnen posten, maar dat laat ik voor nu maar even
Hierbij het kerstpakketje voor Maoibhin:
[ afbeelding ]
En Samba wil zichzelf uitprinten:
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet wat.quote:
Nicequote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, alleen morgen nog en dan ben ik klaar voor dit jaar.
Lekkerquote:Op donderdag 23 december 2021 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
Zo, alleen morgen nog en dan ben ik klaar voor dit jaar.
quote:
Oh, dat is minder dan.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Maar ga er wel een beetje een relaxt weekje van maken volgende week
Ik neem eigenlijk nooit vrij in de kersttijd. Al was het nu wel een goed idee geweest, nu echt helemaal zonder extra vrije dagenquote:Op donderdag 23 december 2021 19:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is minder dan.
Maar volgende week zal een groot deel van het land het ook een stukje rustiger aan gaan doen. Dus dat relaxweekje gaat hopelijk wel lukken.
Sinds ik de mogelijkheid heb doe ik het echt altijd. Wat een luxe.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit vrij in de kersttijd. Al was het nu wel een goed idee geweest, nu echt helemaal zonder extra vrije dagen
Ik bewaar m'n dagen nu sowieso liever voor tijden dat in NL weer iets meer kanquote:Op donderdag 23 december 2021 19:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sinds ik de mogelijkheid heb doe ik het echt altijd. Wat een luxe.![]()
Toen ik nog voltijds machinist was moest ik maar afwachten wat me aan vrije dagen toegeworpen werden na een verlofaanvraag.
Hoezeeee!quote:
ff gecheckt, 1953. Niet echt van na jouw tijd, lijkt me. Gewoon een gemis in je opvoeding!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:12 schreef chufi het volgende:
Mijn moeder heeft hem ook een dezer dagen, komen langs in de bejaarden koloniequote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezeeee!![]()
![]()
Maoibhin heeft hem vandaag gehad en Paoibhin heeft ergens komende week een afspraak
Nou das een beetje boute bewering ...quote:Op donderdag 23 december 2021 20:00 schreef cafca het volgende:
[..]
ff gecheckt, 1953. Niet echt van na jouw tijd, lijkt me. Gewoon een gemis in je opvoeding!
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou das een beetje boute bewering ...
Ah Zeeland is echt fijn om even lekker uit te waaienquote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel, ben er aan toe ook.
Na de kerst lekker een klein weekje aan de Zeeuwse kust.
Dat is wel handig inderdaad.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bewaar m'n dagen nu sowieso liever voor tijden dat in NL weer iets meer kan
Ik had nog allemaal vakantiedagen over en daar maak ik nu ook aan het eind van het jaar lekker gebruik van.quote:Op donderdag 23 december 2021 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bewaar m'n dagen nu sowieso liever voor tijden dat in NL weer iets meer kan
Lekker Sodequote:Op donderdag 23 december 2021 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel, ben er aan toe ook.
Na de kerst lekker een klein weekje aan de Zeeuwse kust.
Dankjewel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah Zeeland is echt fijn om even lekker uit te waaienVeel plezier!
Nou, in concludeer dat de hoogstaande poëzie van de heer Cees Buddingh geen onderdeel van jouw opvoeding is geweest. Gemist in je opvoeding dus....quote:Op donderdag 23 december 2021 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou das een beetje boute bewering ...
Ik heb er nog een stuk of 5,komen vast in 2022 van pas als we dan de grote summer of love krijgenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had nog allemaal vakantiedagen over en daar maak ik nu ook aan het eind van het jaar lekker gebruik van.
Optimist!quote:Op donderdag 23 december 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 5,komen vast in 2022 van pas als we dan de grote summer of love krijgen
Nog een optimist!quote:Op woensdag 22 december 2021 00:10 schreef chufi het volgende:
rampen tegenspoed pandemie ..... 7 years of disasters
En vandaag is alles andersquote:
Oh die van jou kan je doorsluizen naar het jaar erop? Dan zou ik dat inderdaad ook lekker doenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 5,komen vast in 2022 van pas als we dan de grote summer of love krijgen
Gaan vanzelf mee, moeten geloof ik wel voor juni op zijn oidquote:Op donderdag 23 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh die van jou kan je doorsluizen naar het jaar erop? Dan zou ik dat inderdaad ook lekker doen
Ach, wat triestquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Ik wil jullie even mededelen dat Straatverlichting is overleden
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Jeetje, wat erg.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Oh dat is verdrietig nieuws.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Wat treurig zeg.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Dat is wel jong.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
45 jaar
Ik weet dat hij niet erg geliefd was, maar iedereen verdient een vermelding
rust zacht straat
45 jaar?quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
45 jaar
rust zacht straat
Heb deel 3 in de bios gezien.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef chufi het volgende:
Matrix liefhebbers kunnen hun lol op Veronica ,.... 3 films op rij
Ben ook niet zo'n liefhebber ... maar er zijn fansquote:Op donderdag 23 december 2021 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb deel 3 in de bios gezien.
Wat mij betreft 1 van de slechtste films ooit
Veel te jong, ik kende hem niet goed maar ik mocht hem wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Je kan het ook hier melden:quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
45 jaar
rust zacht straat
Een Fok!er? Gecondoleerd voor iedereen die hem gekend heeftquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb mama's kerstpakket onder de kerstboom gelegd en met een deken bedekt zodat ze de inhoud niet kan zien. Hindi heeft het pakket inmiddels gekaapt:
[ afbeelding ]
Awwquote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb mama's kerstpakket onder de kerstboom gelegd en met een deken bedekt zodat ze de inhoud niet kan zien. Hindi heeft het pakket inmiddels gekaapt:
[ afbeelding ]
Oh jee treurig nieuwsquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Daar schrik ik vanquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kon hem goed hebben. Hij heeft me zelfs nog geholpen met oefeningen voor de Kili beklimming.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
45 jaar
rust zacht straat
Altijd leuk als de katten onder de boom gaan liggenquote:
Mooi sfeervol plaatjequote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel poesjes hebben jullie?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Bij ons klommen ze er altijd in. Was je ze hele dagen kwijt.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk als de katten onder de boom gaan liggen![]()
Bij mij doen ze dat kennelijk alleen maar als er iets lekkers onder ligt
Niet dat de boom dan omviel?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij ons klommen ze er altijd in. Was je ze hele dagen kwijt.
Dat is gek genoeg maar een keer gebeurd. Ging verder altijd goed.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat de boom dan omviel?
Ja de leukste versieringquote:Op donderdag 23 december 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk als de katten onder de boom gaan liggen![]()
Bij mij doen ze dat kennelijk alleen maar als er iets lekkers onder ligt
Driequote:
En nooit iets opgegeten?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij ons klommen ze er altijd in. Was je ze hele dagen kwijt.
Heb je die zo met z'n 3e genomen of later nog twee kittens gekregen?quote:Op donderdag 23 december 2021 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DrieHindi en Samba zijn zusjes. Sheba is de moeder
quote:Op donderdag 23 december 2021 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
45 jaar
rust zacht straat
Niet uit de boom nee.quote:
Ja daar moest ik ook erg aan denken. Mooi gezegd.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Ik ben er helemaal stil van.Ik mocht hem wel. Ook al botsten we soms, we waren het ook vaak eens. Het viel me wel op dat hij al een tijdje niet meer postte.
Rust zacht Straat.![]()
Dankjewel voor het melden Sestra. En veel sterkte.
ik mag 15/1 in het oude IBM gebouw hier in Sweet Lake. Oude priklocatie was in het najaar opgedoekt want niet meer nodigquote:Op donderdag 23 december 2021 21:54 schreef chufi het volgende:
Man3 ik zag net beelden van priklokatie de RAI... Wat een drukte... Ik hoop dat het volgende week wat rustiger is ..
Die was best wel handig. Ben ik ook geweest.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag 15/1 in het oude IBM gebouw hier in Sweet Lake. Oude priklocatie was in het najaar opgedoekt want niet meer nodig
ik niet, ik was 2x bij ADO op bezoek. Is ook maar 10 minuten rijden vanaf hierquote:Op donderdag 23 december 2021 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was best wel handig. Ben ik ook geweest.
Sheba heeft een nestje gehad (er was nog een derde zusje, maar die overleed heel jong)quote:Op donderdag 23 december 2021 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je die zo met z'n 3e genomen of later nog twee kittens gekregen?
Das voor mij een stukje verder.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, ik was 2x bij ADO op bezoek. Is ook maar 10 minuten rijden vanaf hier
Ohhh ik dacht kerstpakketquote:Op donderdag 23 december 2021 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet uit de boom nee.
Maar als er hapjes op tafel stonden of als je wat lekkers zat te eten kwamen ze het rustig halen.
170 JAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik heb laatst een nieuwe gekregen van de GGD. Konden ze alle vaccinaties die ik ooit gehad heb in zetten behalve de covid vaccinatiequote:Op donderdag 23 december 2021 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb ergens op zolder nog zo’n geel vaccinatieboekje liggen, maar waar...
Eens kijken of ik die kan opscharrelen vóór de booster.
Ahh, vorige meet zou hij nog komen, maar moest wegens ziekte afzeggen op het laatste moment.quote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Ja, dat is zeker raarquote:Op donderdag 23 december 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuwe gekregen van de GGD. Konden ze alle vaccinaties die ik ooit gehad heb in zetten behalve de covid vaccinatie
Ik vind dat best raar.
Ik heb het ooit met cavia's gehad. Twee vrouwtjes genomen omdat ik twee wel genoeg vond. Achteraf was eentje toch wat minder vrouwelijkquote:Op donderdag 23 december 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sheba heeft een nestje gehad (er was nog een derde zusje, maar die overleed heel jong)
Achteraf zijn we heel blij met de kittens, maar ik ga het niet nog eens doen met een poes in de toekomst. Mede doordat de asiels al vol katten zitten die een huisje nodig hebben, en ook omdat we de kittens zelf al niet eens kwijtraakten.
We hadden al vroeg adresjes voor twee van de kittens (we wilden er sowieso 1 houden, degene die dan overbleef), maar beide adresjes haakten heel laat, vlak voor de 'overname', toch ineens af. Toen zaten we toch ineens weer met twee kittens die geen adresje meer hadden en al wat ouder waren geworden, zelf waren we al erg aan ze gehecht geraakt, en zie dan nog maar eens nieuwe adresjes te vinden. En we konden het niet over onze harten verkrijgen ze nog naar een asiel te sturen. Het is anders als je weet dat het katje naar Adres A gaat en je je er weken op voor kan bereiden. We hebben nog wel even geprobeerd adresjes te vinden voor twee van de katjes, maar we konden het eigenlijk al niet eens meer toen. Dus zijn ze allemaal gebleven en gingen we meteen van 1 kat naar 4 katten.
Dus daarom wil ik dit nooit meer doen, hoe lief ook van die kleine mormeltjes in je huis die je op ziet groeien. Ik weet dat ik me ga hechten aan die beestjes, en dan kan ik er alleen afstand van gaan doen na al die weken als ik wéét dat het katje naar een adresje gaat en ik me er geestelijk op kan voorbereiden. Je kan er alleen nooit van op aan dat iemand uiteindelijk toch gaat besluiten het last minute niet te willen.
Sheba is zo snel mogelijk gesteriliseerd hierna en de kittens ook zo snel mogelijk (al waren we bij Samba bijna te laat, die bleek toch kittens in haar baarmoeder te hebben zitten), maar als ik in de toekomst nog eens een poes neem kijk ik ook wel uit.
Hopelijk is daar Internet.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand op zoek naar een kroeg die je kan beheren?
De omgeving kan wat rustig zijn
https://www.ad.nl/werk/pi(...)e-het-doet~af2b4974/
Oh ja dat van je cavia's vertelde je laatstquote:Op donderdag 23 december 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het ooit met cavia's gehad. Twee vrouwtjes genomen omdat ik twee wel genoeg vond. Achteraf was eentje toch wat minder vrouwelijk![]()
Maarja klopt wel. Kittens zijn zo leuk maar er zijn er al zoveel. Hier vragen vrienden die een boerderij hebben ieder jaar of er nog iemand kittens wil. En lief dat je ze toch gehouden hebt
Lijkt me wel watquote:Op donderdag 23 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mooie plek voor een meetquote:Op donderdag 23 december 2021 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Twee mensen per huisje, en het kasteel is voor mijquote:
Matrassen in de kroeg.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 22:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee mensen per huisje, en het kasteel is voor mij
Ja, maar als wij de kroeg huren..dan zijn we er eerder en slepen we de matrassen uit het kasteel. Domni heeft er maar 1 nodigquote:Op donderdag 23 december 2021 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
luchtbedden neem je makkelijker mee
Hoe meer, hoe beter. En veel knoflooksaus.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mag ik een paar kippen meenemen ?
Natuurlijk. Wel uit de buurt van de soeppan houden.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mag ik een paar kippen meenemen ?
Wat een ontzettend triest berichtquote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Ach, er zal vast ook wel ergens een droge poes verblijven.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik laat mijn natte hond lekker op jullie bedden liggen
Blehquote:Op donderdag 23 december 2021 23:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, er zal vast ook wel ergens een droge poes verblijven.
Ja, dat is een natte hond ook.quote:
Het zwaard van Damoclesquote:Op donderdag 23 december 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
En wat draakjes een zwaard in een rots
Scheur je dat niet gewoon met je tanden eraf?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:13 schreef Domnivoor het volgende:
Met dat zwaard ga ik de kalkoen aansnijden
Als ik hem niet hoef te delen wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Scheur je dat niet gewoon met je tanden eraf?
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 23 december 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hing in het voormalige kantoor van WF Hermans op het Geologisch instituut in Groningen
Aan een paardenhaar?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hing in het voormalige kantoor van WF Hermans op het Geologisch instituut in Groningen
Excaliburquote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Of was het koning Arthuur ik weet het allemaal niet meer wie gaat er nou een zwaard uit een steen trekken
Dat zwaard zat in een pindarotsjequote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Of was het koning Arthuur ik weet het allemaal niet meer wie gaat er nou een zwaard uit een steen trekken
ff vierendelenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Scheur je dat niet gewoon met je tanden eraf?
Maar wie wordt koning(in)?quote:
Mijn deel mag je hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ik hem niet hoef te delen wel.
Of een natte poes met een natte slang, alles kan!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach, er zal vast ook wel ergens een droge poes verblijven.
Had jij die foto’s van de meet gemaakt?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom weer undercover dat heb ik al vaker gedaan
als wat ?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zekers ik had overal cameras hangenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had jij die foto’s van de meet gemaakt?
Benieuwd of je wordt gespotquote:Op donderdag 23 december 2021 23:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik dacht opaNijn weer achter de bar. Daar zijn de meeters wel over te spreken. Verder hoeven wij geen koning(in) te worden.quote:
Hallo en welkomquote:Op donderdag 23 december 2021 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Benieuwd of je wordt gespot![]()
Ik weet sowieso van niks, want ben een newbie hier
Papa cavia is terug gegaan naar de dierenwinkel. Die hebben ook een jong gehouden omdat het heel erg zwak was. Mama cavia en haar twee dochters hebben een jaar bij mij gewoond (mama 2 jaar) maar toen ging ik verhuizen en kon ze niet meenemen dus die zijn toen naar vrienden gegaanquote:Op donderdag 23 december 2021 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat van je cavia's vertelde je laatstHoe is het daarmee afgelopen?
In ons geval was het wel een bewuste keuze om Sheba niet te laten steriliseren toen we haar kregen, omdat het ons leuk leek een nestje te hebben in huis.
En natuurlijk hebben we die beestjes gehouden (op dat moment was ik nog maar 15, dus het is vooral de beslissing van mijn ouders geweest), maar we stonden er allemaal hetzelfde in: je leeft 8 weken met het idee dat twee van de katjes weggaan, je gaat er toch van houden, maar je wéét dat ze weggaan, dus bent er toch op voorbereid, en als dan op het laatste moment toch blijkt dat die mensen niet willen, dan is het erg lastig om toch weer nieuwe adresjes te zoeken. We hadden zoiets van "we houden toch al van jullie, blijf lekker hier". En dan hadden we nog geluk dat Sheba 3 kittens kreeg, voor hetzelfde geld waren het er 8Dat had financieel echt niet eens gekund
Ah we zijn een republiek!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht opaNijn weer achter de bar. Daar zijn de meeters wel over te spreken. Verder hoeven wij geen koning(in) te worden.
Thanksquote:
Het is nu al een zooitjequote:Op donderdag 23 december 2021 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of een natte poes met een natte slang, alles kan!
Heb het stukje even gelezen. Zou gek worden.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Er is niet zo heel veel animo voor om ‘Koning(in) van Piel’ te worden.
De Tweede en eerste kamer ?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
Gewoon de volgende dag met zn allen opruimen en schoonmaken
En dan nog een afzakker...of 2,3,6,7. Ligt iedereen weer gestrektquote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
Gewoon de volgende dag met zn allen opruimen en schoonmaken
Ik zou me wel vermaken.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb het stukje even gelezen. Zou gek worden.
Maken we er een lang weekend van ... tis tenslotte niet om de hoekquote:Op donderdag 23 december 2021 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan nog een afzakker...of 2,3,6,7. Ligt iedereen weer gestrekt
Ja, goed plan wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En dan nog een afzakker...of 2,3,6,7. Ligt iedereen weer gestrekt
Zeekoeien hebben vandaag bezoek gehad. Er zijn duikers in het bassin geweest om schoon te makenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb het stukje even gelezen. Zou gek worden.
Ik kan heel goed zwemmenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zeekoeien hebben vandaag bezoek gehad. Er zijn duikers in het bassin geweest om schoon te makenNog altijd op koers voor een kerst zeekoetje
Maar kun je ook een zeekoetje baren?quote:
Neenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Maar kun je ook een zeekoetje baren?
Ja, ik las het. Alleen geen duiker gespot. Kijk iedere dag even.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Zeekoeien hebben vandaag bezoek gehad. Er zijn duikers in het bassin geweest om schoon te makenNog altijd op koers voor een kerst zeekoetje
Is dat nodig dan ?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn dna doorgeven mooi blond haar en blauwe ogenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
Klinkt gezond.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:33 schreef chufi het volgende:
dagelijks verse zeekoemelk naast je eitje
Neequote:Op donderdag 23 december 2021 20:22 schreef Sestra666 het volgende:
Meehh dat was vorige eeuw leukquote:Op donderdag 23 december 2021 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn dna doorgeven mooi blond haar en blauwe ogen
Genoeg aanwezig daar on Pielquote:Op donderdag 23 december 2021 23:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zeekoe melk een paar kokkels wat zeewir en je hebt genoeg eten
Lastig ja als je ineens zoveel dieren hebt, zeker als je ook nog gaat verhuizenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Papa cavia is terug gegaan naar de dierenwinkel. Die hebben ook een jong gehouden omdat het heel erg zwak was. Mama cavia en haar twee dochters hebben een jaar bij mij gewoond (mama 2 jaar) maar toen ging ik verhuizen en kon ze niet meenemen dus die zijn toen naar vrienden gegaan![]()
Ja lekker laten blijvenMeer katten meer leuk
Sexyquote:Op donderdag 23 december 2021 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn dna doorgeven mooi blond haar en blauwe ogen
Ja dat zal het probleem niet zijn , meer de frikadellenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Yup ik weet als het nodig is om eten te komen
quote:
Eindelijk een rustig plekje om de hele dag boeken te lezenquote:
Was je vroeger sexy, kon je vroeger je dna doorgeven, was je mooi blond of had je blauwe ogen of een combi van dat alles?quote:
Welke palmboom heb jij versierd?quote:Op donderdag 23 december 2021 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb als vrijwilliger op een onbewoond eiland gewerkt. Een van de mooiste ervaringen ooit.
Geen Fok!, wij zijn opgedonderd, ik snap je welquote:Op donderdag 23 december 2021 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Eindelijk een rustig plekje om de hele dag boeken te lezen
Bewaar die vraag voor de volgende meet.quote:Op donderdag 23 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke palmboom heb jij versierd?
Ja alles si ... bij felle zon worden groenig ....quote:Op donderdag 23 december 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was je vroeger sexy, kon je vroeger je dna doorgeven, was je mooi blond of had je blauwe ogen of een combi van dat alles?
Vragen
Er zal vast wel een internetverbinding zijn, zelfs op zo'n klein eilandje anders komen daar ook geen gasten voor die 8 vakantiewoningenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen Fok!, wij zijn opgedonderd, ik snap je wel
Die is overleden ... Sjamp meldde hetquote:Op donderdag 23 december 2021 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik lees net iets over straatverlichting en kan het ineens niet meer vinden hmmm
In hoevere het mogenlijk is om iemand te geloven is op een internet forum geloof ik Chufi welquote:Op donderdag 23 december 2021 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alles si ... bij felle zon worden groenig ....
Heel verdrietig, kende hem verder niet maar toch...quote:Op donderdag 23 december 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is overleden ... Sjamp meldde het
Jouw ogen hebben dat vast ookquote:Op donderdag 23 december 2021 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In hoevere het mogenlijk is om iemand te geloven is op een internet forum geloof ik Chufi wel
Ja triest ...quote:Op donderdag 23 december 2021 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel verdrietig, kende hem verder niet maar toch...
Hij kwam wel eens in 40+ al had ik hem hier al even niet meer gezienquote:Op donderdag 23 december 2021 23:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heel verdrietig, kende hem verder niet maar toch...
Dat is waar. Hoeven we je gelukkig toch niet te missenquote:Op donderdag 23 december 2021 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zal vast wel een internetverbinding zijn, zelfs op zo'n klein eilandje anders komen daar ook geen gasten voor die 8 vakantiewoningen
* Aoibhin noteertquote:Op donderdag 23 december 2021 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bewaar die vraag voor de volgende meet.
Laatste tijd zat ie vnl in DTS .. maar de laatste maanden niet echt meer ...quote:Op donderdag 23 december 2021 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij kwam wel eens in 40+ al had ik hem hier al even niet meer gezien
Ik vind dit tegeltjeswaardig!quote:Op donderdag 23 december 2021 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
In hoevere het mogenlijk is om iemand te geloven is op een internet forum geloof ik Chufi wel
Lijkt me heel mooi daar, maar ik kan hier iets niet missen anders wist ik het welquote:Op donderdag 23 december 2021 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoeven we je gelukkig toch niet te missen
Heb jij ook een schriftje?quote:
Oma zei dat hij niet op de meet kwam omdat hij ziek wasquote:Op donderdag 23 december 2021 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste tijd zat ie vnl in DTS .. maar de laatste maanden niet echt meer ...
Er ligt een glasvezel...quote:Op donderdag 23 december 2021 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zal vast wel een internetverbinding zijn, zelfs op zo'n klein eilandje anders komen daar ook geen gasten voor die 8 vakantiewoningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |