SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 0% gewijzigd door Frozen-assassin op 23-12-2021 14:52:05 ]
Ja waarom heet het anders boterham?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jij bent ook zo'n type dat boter op een broodje ham doet.
Een broodje ham heet geen boterham.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef Zorro het volgende:
Gooien ze gauw het topic dicht. Daar trap ik mooi niet in!
[..]
Ja waarom heet het anders boterham?
Dit bleek.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ook niet snel genoeg
Nou niet van die vervelende details allemaal he.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een broodje ham heet geen boterham.
Eigenlijk alleen op luxe broodjes en broodjes kaas. Oh en hagelslag uiteraard.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jij bent ook zo'n type dat boter op een broodje ham doet.
Satesausquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke saus eten jullie eigenlijk bij een mexicano?
Mayo, vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat minderwaardige voedsel komt er hier NIET in.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Curryquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yofreshquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet geen Mexicanoquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik smeer nergens boter op.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op luxe broodjes en broodjes kaas. Oh en hagelslag uiteraard.
Ik eet dat niet heel vaak maar dan met pindasaus of met mayo.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Geen idee waarom eigenlijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die nu niet curry zegt is trouwens af.
Curryquote:Op donderdag 23 december 2021 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet dat ook vrijwel alleen van de snackbar, en daar kom ik zelden.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eet dat niet heel vaak maar dan met pindasaus of met mayo.
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]Dan giet ik met het bord schuin boven mijn mik alle gevallen hagel achterover.
Werelds.
Voel je niet verplicht, denk aan de werkdruk!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geupdate. Kan dat wel even doen
Oh, jij zal het wel weten danquote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die nu niet curry zegt is trouwens af.
Dan gedraag je je als een kind van 13.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik smeer nergens boter op.
Ook niet bij de hagelslag. Dan giet ik met het bord schuin boven mijn mik alle gevallen hagel achterover.
Werelds.
Ik sta stiekem ook helemaal niet zo vaak in het Colosseum.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet dat ook vrijwel alleen van de snackbar, en daar kom ik zelden.
Mijn username klopt dus stiekem helemaal niet!
Doe maar snel, ik stoor mij er aan.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geupdate. Kan dat wel even doen
Denk dat mijn baas wel begrip heeft als ik een extra vakantiedag hiervoor aanvraag.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht, denk aan de werkdruk!
Dit klinkt echt als een kind van 8.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik smeer nergens boter op.
Ook niet bij de hagelslag. Dan giet ik met het bord schuin boven mijn mik alle gevallen hagel achterover.
Werelds.
Dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gedraag je je als een kind van 13.
Voorlopig mag jij niet meer posten.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet geheel onterecht.
Japanners hebben dat ook.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zijn er ook aussies die niet Mate als stopwoord hebben...![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gedraag je je als een kind van 13.
Verder smeer ik ook nergens boter op.
Ja dat doet Arjan altijd met Engels accent praten matequote:Op donderdag 23 december 2021 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha hij begint braaf Engels maar als Arjan hem een beetje kietelt gaat ie Australisch lullen mate
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stap op de Rydz bandwagon, al gun ik Dolan ook best een winst.
Parodie op muziekquote:
The departedquote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
Uit welke film komt dit nummer?
QUIZVRAAG
Lekker boeiend, lees het antwoord welquote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
QUIZVRAAG
Departed!!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
QUIZVRAAG
Departedquote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
QUIZVRAAG
En Jack Nicholson en Leoquote:Op donderdag 23 december 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is een absolute godenfilm trouwens. Met Demon.
In welke film wordt dit numer gebruikt? bedoel je.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
QUIZVRAAG
Heta?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Jij oefent vast mijn humortolerantie voor komende week?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet dat ik altijd minimaal één like pak met dit soort posts.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij oefent vast mijn humortolerantie voor komende week?
OP aangepastquote:Op donderdag 23 december 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Even gewerkt voor mijn kankergeld:
[ afbeelding ]
Ik kan dit soort uitgemolken grappen met een knipoog altijd wel waarderen.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet dat ik altijd minimaal één like pak met dit soort posts.
op FV in principe.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slaat dat laatste op FV of op RJR
Welk nummer ging het? Ik stond op mute.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welke film wordt dit numer gebruikt? bedoel je.
5quote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk nummer ging het? Ik stond op mute.
Shipping up to Boston.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Mats?quote:
Als jij op mute staat hoor je gewoon alles tochquote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
walkon nummer van die dikkequote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Sowquote:Op donderdag 23 december 2021 14:57 schreef Chippiegang het volgende:
Die Rydz zou niet misstaan onder een willekeurige brug als dakloze
Dolan zou niet misstaan in een afvalkliniek.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:57 schreef Chippiegang het volgende:
Die Rydz zou niet misstaan onder een willekeurige brug als dakloze
Dat klopt. Hoe je het ook opvat.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dolan zou niet misstaan in een afvalkliniek.
Vandaar die Trump-truiquote:Op donderdag 23 december 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rits was ooit een leuke parodieaccount met licht racistische grapjes.
Hij heeft gewoon een dartsuiterlijkquote:Op donderdag 23 december 2021 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dolan zou niet misstaan in een afvalkliniek.
Koltsov kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:59 schreef Chippiegang het volgende:
Nou nou, wat kansloos dat het geluid wordt weggedraaid omdat het over Boris gaat haha
Dolan zou met zijn uiterlijk inderdaad niet misstaan op een PDC WKquote:Op donderdag 23 december 2021 15:00 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een dartsuiterlijk
Hoeveel stappen zojuist?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er een kopje thee en een plakje stol bij pakken
Zou je dat laatste wel doen?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat die man lekker een stukje stol opeten joh.
Vies vet zwijn.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterker nog: het zijn er twee geworden!
Hij zou wel misstaan in een kindertijdschrift met eenden.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dolan zou met zijn uiterlijk inderdaad niet misstaan op een PDC WK
Puka?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
Omdat ik het lekker vindquote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom eet je al stol voordat het kerst is?
Ik eet het al sinds begin december, lekker man.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom eet je al stol voordat het kerst is?
Heer-lijk. In 1x in het mikkie.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb hier een stol van 1000g liggen, bohh.
Moet je alleen niet allergisch zijn voor Kerststolquote:Op donderdag 23 december 2021 15:08 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik eet het al sinds begin december, lekker man.
Een man mag genieten.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zou wel misstaan in een kindertijdschrift met eenden.
Noel >>> Liamquote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
Wie is deze typische Britse Liam Gallagher liefhebber?
Een talent!quote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
Rits is al een tijdje een talentje, doet geinig mee op zijn tijdquote:Op donderdag 23 december 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
Dat mag, we wachten wel even op je.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk! Al moet ik zo wel even schijten denk ik.
Daar weet jij helemaal niets vanquote:Op donderdag 23 december 2021 15:10 schreef Coco het volgende:
Mensen die allergisch zijn voor normaal voedsel hebben doorgaans een kleine piemel.
Je bent wel een beetje recalcitrant vandaag zeg.quote:
Of hij heeft zijn helm gewoon nog opquote:Op donderdag 23 december 2021 15:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat kan ook. Helm zat wat krap denk ik.
Had hij vandaag niet hoeven doenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rits is al een tijdje een talentje, doet geinig mee op zijn tijd
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje recalcitrant vandaag zeg.
Wel met alle liefde in dit warme badquote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef MC-M het volgende:
User Chippiegang geeft user Coco de middelvinger.
Barney heeft nog wel een tattoo adresje voor hem als het te erg wordt.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef De_Kraam het volgende:
Rits hep een beetje moeite met het feit dat hij kaal haar krijgt.
Je bent nog steeds gepikeerd hequote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef MC-M het volgende:
User Chippiegang geeft user Coco de middelvinger.
Nou meestal heb ik er niet zo'n last vanquote:
Nee, maar je zus wel.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:14 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van
Beter zou hij die - net als Dolan - onder zijn shirt doen.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Of hij heeft zijn helm gewoon nog op
Koekoekquote:Op donderdag 23 december 2021 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou meestal heb ik er niet zo'n last van
Nee die van Dolan is lekkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die van Dolan is lekker
Zonder mosterd neem ik aan?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:18 schreef MC-M het volgende:
[..]
Kom aan mijn gehaktbal en ik pak je.
Ik dacht dat dit over zijn zus ging toen ik de post van @fetX zag.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die van Dolan is lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah dat heeft Dolan daar dusquote:Op donderdag 23 december 2021 15:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beter zou hij die - net als Dolan - onder zijn shirt doen.
quote:Op donderdag 23 december 2021 15:20 schreef fetX het volgende:
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.Maar het is nog helemaal geen oud en nieuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.Je bent zelf een krent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.Jij hebt op 1 januari geen oliebol gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen man van cultuur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Samen met Heta en O'Connor?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Teun was eerst een basisschooldocent.
Ik ben allang blij als ik op 1 januari wat vla naar binnen kan schuiven zonder het er weer uit te werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt op 1 januari geen oliebol gegeten?
Geen man van cultuur.
Dat klopt. Ik had vorig jaar de allersaaiste oud en nieuw ooit denk ik.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt op 1 januari geen oliebol gegeten?
Geen man van cultuur.
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.Geen mayo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwarte substantie met krentenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik op 1 januari wat vla naar binnen kan schuiven zonder het er weer uit te werken
Oke klaasquote:Op donderdag 23 december 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdienen een kogel.
Danny geld geven terwijl Fok nog op servers uit 1995 draait.quote:
Misschien heeft hij wel een etterende wond onder die lok.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan die Rits denken dat zijn kapsel oké is?
Dit is echt niet leuk
Zal het doorgeven. @Van_Poppelquote:Op donderdag 23 december 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die dat doen verdienen een kogel.
Nee dan missen wij Bean!!quote:Op donderdag 23 december 2021 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Aan een cumbek hebben wij geen behoefte.
Zou @JR-Style-93 daarom zijn zak niet scheren?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een etterende wond onder die lok.
Ik schuif even een oliebol met krenten naar binnen. Mijn eerste dit jaar.Goor vet zwijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat hem smaken!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ho ho.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar de allersaaiste oud en nieuw ooit denk ik.
HaHa!quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Chippiegang het volgende:
Trouwens mooi dat in dit topicnummer nog geen toespelingen zijn gemaakt op een bepaalde periode, mods kunnen trots zijn!
In dat geval: Gehaktbal met Mussert.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Chippiegang het volgende:
Trouwens mooi dat in dit topicnummer nog geen toespelingen zijn gemaakt op een bepaalde periode
Die leest nog wel terugquote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef De_Kraam het volgende:
User @:wimderon ontbreekt in het topic terwijl zijn held staat te speren.
Mijn geboortejaar doel je toch op?quote:Op donderdag 23 december 2021 15:26 schreef Chippiegang het volgende:
Trouwens mooi dat in dit topicnummer nog geen toespelingen zijn gemaakt op een bepaalde periode, mods kunnen trots zijn!
Ik heb er een stuk of 6 weggegeven als het niet meer isquote:Op donderdag 23 december 2021 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, de users in VBL zijn niet zo ruimhartig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |