HET KAN NOG.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Maar ga vooral verder met allerlei voorbarige conclusies @:tomatenboer
een type tonnygodquote:Op maandag 3 januari 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
HET KAN NOG.
Al hoop ik vooral dat er een middenvelder van enige kwaliteit komt. Hoeft niet per sι Joey te zijn.
Dat deed hij toen in oranje ook wel heel verdienstelijk. En zou het nu nog steeds beter doen dan Blind.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een type tonnygod
https://www.transfermarkt(...)daten/spieler/182581
ik zie dat hij tegenwoordig als wing back wordt gebruikt in rusland
terughalenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed hij toen in oranje ook wel heel verdienstelijk. En zou het nu nog steeds beter doen dan Blind.
Tonny in het kampioensjaar met El Ahmadi bohh. Broekje uit hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef fetX het volgende:
Tonny was een prima middenvelder, maar nooit ιcht fan van hem geweest eigenlijk.
Dat seizoen was hij echt goed ja. De rest vaak wisselvallig.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tonny in het kampioensjaar met El Ahmadi bohh. Broekje uit hoor
Als je ziet wat Arne met Kφkcό heeft gedaan, ben ik ook heel benieuwd wat ie met Tonny zou kunnen. Denk dat ie nog veel beter kan dan ie bij ons heeft laten zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef fetX het volgende:
Tonny was een prima middenvelder, maar nooit ιcht fan van hem geweest eigenlijk.
Had gewoon nooit voor Rusland moeten gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tonny had voor zijn eigen ontwikkeling na het kampioensjaar moeten vertrekken. Verbaast mij nog steeds dat ie ie niet verder is gekomen dan dit, die jongen had zoveel potentie.
De bankrekening zal er wat anders over denken. Maar voor z'n ontwikkeling is het niet zo handig geweest inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had gewoon nooit voor Rusland moeten gaan.
Tja.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:49 schreef Caland het volgende:
Gewoon even PSV 1,5 miljoen meer laten betalen voor Veerman
ArnesenGod.
Wie doet alsof Feyenoord financieel gezonder is dan PSV dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Pistolero het volgende:
Dus Feyenoord moet allemaal gare constructies en investeerders optuigen om met de grootst mogelijke moeite 5 α 6 miljoen op tafel te krijgen, en PSV gooit het even neer alsof het niks is. Dat is toch wel een beetje triest.![]()
Maar vooral doen alsof we PSV bijna voorbij zijn, lol. Op financieel gebied lopen we mijlenver achter.
Dat zeg ik ook nergens, wel goed lezen heh. Desalniettemin zijn we volgens @Caland PSV bijna voorbij, op alle fronten.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie doet alsof Feyenoord financieel gezonder is dan PSV dan?
De financiλle situatie bij Feyenoord triest noemen(wat het ook is) staat blijkbaar gelijk aan een meltdown, gelachen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:08 schreef fetX het volgende:
Ah, @:pistolero heeft weer een haakje gevonden voor een meltdown.
PSV stopt nog wat extra geld in hun wanhopige poging om aan te haken bij Ajax. Als die Champions League mislopen zullen ze toch moeten gaan verkopen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:10 schreef Caland het volgende:
6 miljoen en doorverkoop is ook wel erg veel, loopt Martin van Geel in Eindhoven rond?
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
Jammer. Maar het was wel een risico op een hele dure speler die je niet voor winst doorverkoopt.
Wat mij betreft zoek je een iets minder bewezen goedkopere optie die nog een half jaar in de luwte kan groeien naar een basisplaats.
Rosario is een degelijke voetballer en international, dat vond ik geen gek bedrag. Maar ze hebben sowieso genoeg geld op het veld staan, dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.
Wel zonde dit, had hem graag bij ons gezien. Zal wel weer een teleurstellende transferperiode worden
Rosario speelt alles in Frankrijk, in tegenstelling tot de AZ 'talenten'.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
PSV verkocht die clown van een Rosario voor 6 miljoen. Mocht Veerman redelijk mee ballen dan kunnen ze die vast wel voor meer kwijt dan 6 miljoen.
Wel zonde dit, had hem graag bij ons gezien. Zal wel weer een teleurstellende transferperiode worden
Tel je zegeningen. Wees blij dat jullie de nieuwe Ramselaar mislopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:25 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het niet zo'n ramp als hij 6mln moest kosten, maar wat moet PSV eigenlijk met nog een middenvelder? Dacht dat die wel ruim zaten.
En toch zal Feyenoord weer winnen van ze in de Kuipquote:Op dinsdag 4 januari 2022 01:30 schreef De_Kraam het volgende:
PSV is Feyenoord voorbij OP ALLE FRONTEN.
Dat is een zekerheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 10:34 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
En toch zal Feyenoord weer winnen van ze in de Kuip
Ben wel benieuwd of ze nog wat gaan doen. Eigenlijk is in elke linie versterking wel gewenst (met de prio mijns inziens achterin en na vertrek Diemers toch ook wel een back-up op het middenveld). Als je bereid was 5 miljoen uit te geven aan Veerman kun je je dus toch wel ergens versterken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach als Feyenoord moet je ook niet willen dat je 6 mil op tafel legt voor een Veerman.
In het verleden al zo'n groot succes gebleken ook. Lekker weer naar Zweden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |