Ik denk niet dat ze al zonder hulp zaten sinds het boekje en de actie daaromheen, dus ik gok op dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:34 schreef aTypisch het volgende:
beetje een zure vraag: maar wie gaat de nabestaanden van Gyan helpen met het goed besteden van dat geld? hopelijk zijn ze wat egoïstischer/beter met hun geld dan Christian zelf was
Dat zou wel mooi zijn, als je als bedrijf verantwoordelijk bent voor alle begrafenissen van ex-spelersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze al zonder hulp zaten sinds het boekje en de actie daaromheen, dus ik gok op dezelfde mensen.
Overigens vind ik die vraag niet zuur. Wat ik wel zuur vond was vrijdag bij Rijnmond waar die gozer van De Feijenoorder even wat mocht zeggen over deze actie. Dame die daar zat; 'oh en waarom betaalt Feyenoord die begrafenis niet gewoon? Nou? NOU!??!?!?!".
Woerden gaat ze helpen alles te beleggen in cryptoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:34 schreef aTypisch het volgende:
beetje een zure vraag: maar wie gaat de nabestaanden van Gyan helpen met het goed besteden van dat geld? hopelijk zijn ze wat egoïstischer/beter met hun geld dan Christian zelf was
Vroeg of laat krijgt iedereen Omicron, dus als je als ploeg een beetje slim bent laat je nu in de winterstop expres je hele ploeg + staf besmet raken. Ben je er meteen vanaf en heb je later geen gezeik meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hou mijn hart vast voor die tweede seizoenshelft als je ziet wat er in Engeland en Spanje aan de hand is bij veel clubs
kampioen in een lege kuipquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik hou mijn hart vast voor die tweede seizoenshelft als je ziet wat er in Engeland en Spanje aan de hand is bij veel clubs
Ik keek even de seizoensopening van Wie is de Mol? met mijn dochters. Dat speelt zich af in Albanië. Zou de Tirana-gangers adviseren er een weekje rondtoeren aan vast te plakken, prachtig land!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zien elkaar dit jaar in Tirana makkers.
Pics van je dochters graag.quote:Op zondag 2 januari 2022 08:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik keek even de seizoensopening van Wie is de Mol? met mijn dochters. Dat speelt zich af in Albanië. Zou de Tirana-gangers adviseren er een weekje rondtoeren aan vast te plakken, prachtig land!
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.quote:
Je moet Mikos Gouka dan ook nooit geloven.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.
Als ik Mikos Gouka moet geloven in de AD podcast dan probeert Feyenoord via zo'n ingewikkelde constructie over de benodigde financiën bij elkaar te krijgen dat ik niet verwacht dat het gaat lukken.
Mja. Mikos Gouka zit er meestal naast of vist achter het net.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Veerman komt.
Als ik Mikos Gouka moet geloven in de AD podcast dan probeert Feyenoord via zo'n ingewikkelde constructie de benodigde financiën bij elkaar te krijgen dat ik niet verwacht dat het gaat lukken.
PSV hep ook interesse.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:55 schreef fetX het volgende:
Ja dat stukje begreep ik ook niet echt. Maar aangezien we al zo weinig middenvelders hebben neem ik aan dat we Veerman een dezer dagen ook wel kunnen verwelkomen.
Of ze doen het gewoon om Feyenoord wat extra geld uit de zak te kloppen. We zijn ze immers bijna voorbij (op alle fronten).quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Verstandig van PSV. Dat middenveld lijkt nergens op.
We hebben DermaneGod al praktisch binnen.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:43 schreef fetX het volgende:
Verstandig van PSV. Dat middenveld lijkt nergens op.
Of hij nou wel of niet komt, een middenvelder hebben we uiteindelijk wel nodig.
Volgens mij is hij gehaald voor Jong Feyenoord (voorlopig).quote:Op maandag 3 januari 2022 13:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We hebben DermaneGod al praktisch binnen.
Geen ramp als Veerman niet komt imo, maar als Diemers vertrekt moet je wel iets halen om het op te vullen. Selectie is al niet zo breed. Met Toornstra, Aursnes, Kokcu en Til het seizoen afmaken is vragen om problemen. Op z’n minst 1 extra (waardige) vervanger lijkt me noodzakelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ook het tweede bod op Veerman is door Heerenveen afgewezen.
Die komt dus niet.
Dit heeft alles in zich om een Ziyech 2.0 verhaal te worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die komt dus niet.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Die komt dus niet.
In plaats van Veerman halen we Maher?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft alles in zich om een Ziyech 2.0 verhaal te worden.
Ik zie het niet meer tot een akkoord komen op deze manier, jij wel?quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer tot een akkoord komen op deze manier, jij wel?
Wat leuk dat je helemaal op de hoogte bent van de 'faalpogingen' van Feyenoord.quote:Welvoor de faalpogingen van Feyenoord wellicht ja.
Dat is niet verboden.quote:Al ben ik ook nog niet 100% overtuigd van Veerman. Meer dan 6 miljoen lijkt hij mij niet waard.
Ik denk vooral een gevolg van de achterlijke fouten die we maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Interessant (bedankt voor de vraag @:El-Stinho). Denk dat dit een gevolg is van de traagheid van Senesi
Maar waarom maken we dan meer achterlijke fouten dan een PSV of AZ?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk vooral een gevolg van de achterlijke fouten die we maken.
Kwaliteit? Geen idee, maar als Malacia een bal totaal onnodig inlevert bij de tegenstander, of een Kokcu, ligt dat niet aan de traagheid van Senesi. Je kan wel stellen dat door zijn gebrek aan snelheid (zo traag vind ik hem niet) dat hij die fouten minder snel kan herstellen, maar liever zie ik dat soort domme fouten wat minder.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar waarom maken we dan meer achterlijke fouten dan een PSV of AZ?
Dat doen ze dan ook in dat fragment, Hans.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een Nederlandse club. Wij spreken hier Nederlands.
Gewoon een consequentie van alle verdedigende slordigheden die we maken, maar verder met al het afjagen en de dominantie van Trauner (en overigens ook Senesi veel momenten) geven we nauwelijks ruimte weg voor de tegenstander om zelf iets te creëren. Bijvoorbeeld Ajax en PSV hadden echt nul uitgespeelde aanvallen tegen ons en dat zijn aanvallend de beste teams van de Eredivisie.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Interessant (bedankt voor de vraag @:El-Stinho). Denk dat dit een gevolg is van de traagheid van Senesi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |