Oeh ja, Eugene gemist!quote:Op donderdag 23 december 2021 18:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Een van de vetste Floyd nummers nu
Ook een hele vette coverquote:Op donderdag 23 december 2021 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vorig uur The Kinks I'm Not Like Everybody Else gemist. Daar is een hele vette liveversie van
Geef mij maar meer Antony vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:24 schreef cafca het volgende:
Dacht even lekker rustig wakker te worden met Antony...knalden daarna The Other Persons er ineens vol in!
Ik ben wakker!
Straks Billy Bragg & Wilco, zag ikquote:Op vrijdag 24 december 2021 08:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geef mij maar meer Antony vandaag
Och er komt nog genoeg moois langs vandaag zie ik!quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eerste gemiste uur was ook wel genot zie ik. Bewilder en Vampire Weekend o.a.hadden uurtje later mogen komen..
Kom nu niet zo snel op een zanger met een mooiere stem dan Jason Molina iddquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef EP3 het volgende:
ZometeenSongs: Ohia - Farewell Transmission
![]()
Mooier wordt het niet.
Jason molina was Godquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:33 schreef EP3 het volgende:
ZometeenSongs: Ohia - Farewell Transmission
![]()
Mooier wordt het niet.
Soms zeg ik even niets omdat ik aan het luisteren ben, maar dan kan ik altijd zeker zijn dat iemand anders het wel voor me verwoordt.quote:Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt de allerbeste van Talk Talk dit. Schande dat ie zo laag staat
Samen met Highway 61 genotquote:Op vrijdag 24 december 2021 09:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel echt z'n beste album dit, blood on the tracks
Vind em na Living In Another World ook de mooiste jaquote:Op vrijdag 24 december 2021 10:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Echt de allerbeste van Talk Talk dit. Schande dat ie zo laag staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |