Maar ook dat er wel veel 'verkiesbaar' stond. Waren zo'n 50 hiphop platen totaal in de keuzelijst denk ik?quote:Op donderdag 23 december 2021 17:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
wat zwetst ie over hoe weinig hip hop er in de snob staat, heeft Rene wel eens in de T2000 gekeken?
Veel meer, zo'n 150 is realistischer. Al wordt bijvoorbeeld House of Balloons van The Weeknd daar in het Snob-universum ook in meegerekend. Wel een prima plaat, maar ik zou het geen hiphop noemen. Dus opgeschoond zit het ergens rond de 100.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar ook dat er wel veel 'verkiesbaar' stond. Waren zo'n 50 hiphop platen totaal in de keuzelijst denk ik?
Das niet zo veel op 8000 nummers..quote:Op donderdag 23 december 2021 17:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Veel meer, zo'n 150 is realistischer. Al wordt bijvoorbeeld House of Balloons van The Weeknd daar in het Snob-universum ook in meegerekend. Wel een prima plaat, maar ik zou het geen hiphop noemen. Dus opgeschoond zit het ergens rond de 100.
Dat is ook weer zo natuurlijk. Ik zit net even te kijken, er zit ook best wel veel waanzin tussen, Tot Ali uit Almere die onlangs zijn horloge is kwijtgeraakt aan toe. Inclusief zijn neef die je ook niet meer kan vertellen hoe laat het is. Dus dat maakt het nog lastiger. Dat wat de moeite waard was heeft het volgens mij allemaal wel gehaald.quote:Op donderdag 23 december 2021 17:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das niet zo veel op 8000 nummers..
Haha, zat ook te kijken en zag Leipe Mocro Flavour er tussen staan. Alsof iemand daar op gaat stemmenquote:Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo natuurlijk. Ik zit net even te kijken, er zit ook best wel veel waanzin tussen, Tot Ali uit Almere die onlangs zijn horloge is kwijtgeraakt aan toe. Inclusief zijn neef die je ook niet meer kan vertellen hoe laat het is. Dus dat maakt het nog lastiger. Dat wat de moeite waard was heeft het volgens mij allemaal wel gehaald.
2 stemplaatjes van mij vanuit de keuzelijst dan toch net niet met Shook Ones pt. II en Painting van Atmosphere, maargoed er staat nog altijd een stuk meer hiphop in de Snob dan in de T2000 iddquote:Op donderdag 23 december 2021 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo natuurlijk. Ik zit net even te kijken, er zit ook best wel veel waanzin tussen, Tot Ali uit Almere die onlangs zijn horloge is kwijtgeraakt aan toe. Inclusief zijn neef die je ook niet meer kan vertellen hoe laat het is. Dus dat maakt het nog lastiger. Dat wat de moeite waard was heeft het volgens mij allemaal wel gehaald.
Betekent waarschijnlijk dat naast mij maar één ander iemand daarop heeft gestemd..quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Tussle266 het volgende:
Begrijp ik nou dat Shook Ones wel op de keuzelijst stond maar niet in de lijst? Hoe is dat zelfs maar mogelijk als je het met 3 stemmen al haalt?
Nou, dat van die '3 stemmen voor om de lijst te halen' was een leuk verhaal voor de eerste edities of zo. Maar met bijna 3800 stemmers is wel wat meer nodig.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:06 schreef Tussle266 het volgende:
Begrijp ik nou dat Shook Ones wel op de keuzelijst stond maar niet in de lijst? Hoe is dat zelfs maar mogelijk als je het met 3 stemmen al haalt?
Ik chargeer ook. Wat weet ik er nou van.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:22 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nou, dat van die '3 stemmen voor om de lijst te halen' was een leuk verhaal voor de eerste edities of zo. Maar met bijna 3800 stemmers is wel wat meer nodig.
Denk dat je met een stem of 5 al een heel eind komtquote:Op donderdag 23 december 2021 18:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
lijkt me toch dat onderaan de lijst behoorlijk wat nummers bungelen waar niet zo extreem veel op gestemd is, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |