Krijg meteen zin om de Live in Paris 1979 dvd op te zetten:)quote:Op donderdag 23 december 2021 12:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het geluid van Supertramp is ook wel echt super herkenbaar he?
Ik hoorde het eerste akkoord, had meteen door dat zij het waren
Wel met vermoedelijk flinke teringherrie tussendoorquote:Op donderdag 23 december 2021 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komend halfuur Last Shadow Puppets, Maccabees, Pixies, Led Zep en Smiths mensen
Deze is echt geweldig ja. Scoorde ook dik top 100 in de Verrukkelijke 500 hequote:Op donderdag 23 december 2021 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
LSP is sowieso genot en deze van Maccabees groeit ook wel bij mij
Dat vind ik dan weer ietwat overdreven maar ik weet ook wie de motor daarachter is haha. Die heeft nogal wat invloed.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig ja. Scoorde ook dik top 100 in de Verrukkelijke 500 he
Ja jammer, is een prachtnummer. Had ook mijn stem (geloof ik...).quote:Op donderdag 23 december 2021 12:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Overigens jammer dat Talk Talk dit uur naar de podcast is verhuisd
Die heeft niet de status van Rockafeller Skank ja. Wel minstens zo goedquote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit is wel echt weer zo'n ah-ja'tje van Fatboy Slim, heb het idee dat dit destijds best wel wat gedraaid werd maar toch langzaamaan vergeten is.
Er is niet zo lang geleden (eind 19/begin 20?) ook een remix geweest die het best goed gedaan heeft. Dat heeft de aandacht wel een klein beetje ververst. Misschien dat hij daarom ook ineens weer in zo'n lijst opduikt.quote:Op donderdag 23 december 2021 13:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dit is wel echt weer zo'n ah-ja'tje van Fatboy Slim, heb het idee dat dit destijds best wel wat gedraaid werd maar toch langzaamaan vergeten is.
Ach, ik heb een best of... van ze en dat vind ik voldoende. Trek die Morrissey meestal niet. (Heb een keer een concert van hem bijgewoond (2007?) en vind dat nog steeds een van mijn slechtste concerten ooit)quote:Op donderdag 23 december 2021 14:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
The Smiths, ook zo'n band waar ik eigenlijk toch eens wat meer van moet checken
Nu is 4Heroquote:Op donderdag 23 december 2021 14:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zal dan eerst maar eens de best-of checken, kijken of ik het dan nog wat vind
Dit huidige nummer is ook weer zo'n oh ja moment, is dit Foals of 4Hero?
Ik zou dan eerst gaan voor het album The Queen Is Dead gevolgd door Strangeways, Here We Come. Die 2 albums steken er wmb echt bovenuitquote:Op donderdag 23 december 2021 14:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
The Smiths, ook zo'n band waar ik eigenlijk toch eens wat meer van moet checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |