Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!quote:
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
Ik kom er alleen voor dhet F1 manager spel ieder jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, er zitten wel een aantal extremisten en trolls, maar verder is het wel goed hoor.
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zinquote:
Same!quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, gaat wel. Moet eigenlijk nog de deur uit voor boodschappen en nog glas wegbrengen enzo, maar heb totaal geen zin![]()
Hoestie daar dan?
Ik was daar nu even, maar niks om te dislikenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weg blijven, is het afvoerputje van FOK!
waar/wat wil je nog meer disliken?quote:Op donderdag 23 december 2021 14:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was daar nu even, maar niks om te disliken
Klopt die blijven nog wel ff bezigquote:Op donderdag 23 december 2021 14:33 schreef greysbones het volgende:
valt niet tegen aan te vullen met kerst
en dan is het morgen nog drukkerquote:Op donderdag 23 december 2021 14:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt die blijven nog wel ff bezig
Denk het ook ja, misschien zaterdag ook nogquote:Op donderdag 23 december 2021 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan is het morgen nog drukker
Heb totaal geen kerst gevoelquote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
niet te dicht bij hequote:Op donderdag 23 december 2021 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
Dit wordt de raarste Kerst ooit. Denk ik. Zo weinig om naar uit te kijken. Je zou er somber van worden. Laten we elkaar hier maar een beetje vasthouden en het gezellig hebben. Dat is volgens mij nog steeds niet verboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |