Zo mooi, van die strepen!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begon gister hier met roze lucht
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vindt witte chocola wel lekker?
witte chocola is eigenlijk geen chocola want er zit geen cacao inquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vindt witte chocola wel lekker?
Netflix ook, niks over gelezenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef drakin het volgende:
[..]
houtkachel doet sbs en netflix al.
kerstboom nog niet gevonden.
Of een kerstdorpje ook leuk
nee geen strepen deze luchtquote:
Stond in het netflix topicquote:Op donderdag 23 december 2021 12:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Netflix ook, niks over gelezen
Ohquote:Op donderdag 23 december 2021 12:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond in het netflix topic
The Witcher: Fireplace - [VS] 2021 AL 0:59 uur - Netflix Original
Deze weldadige vlammen hebben veel heksers verwarmd in de Grote Zaal van Kaer Morhen en vormen een gezellige achtergrond van magisch vuur.
De link deed het nietquote:Op donderdag 23 december 2021 12:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh
Heb nu wel 3 openhaarden gevonden op Netflix
Wel eens geweest, best leuk!quote:
mooi niet dat ik daar rond de kerst naar toe gaquote:
Hier is een complete wijk elk jaar een kerstdorp, vorig jaar wonnen ze daar nog een prijs voorquote:Op donderdag 23 december 2021 12:33 schreef dud0r het volgende:
eurofleur leusden is ook erg leuk met de kerstshow elk jaar
snap ik wel. daar in het noorden van het land hebben jullie toch niks beters te doen dan een beetje buiten flierefluitenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is een complete wijk elk jaar een kerstdorp, vorig jaar wonnen ze daar nog een prijs voor
Screensaver is er toch ook van?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Zet wel een openhaardje aan op de tv via YT
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gisterquote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
snap ik wel. daar in het noorden van het land hebben jullie toch niks beters te doen dan een beetje buiten flierefluiten
Het is allebei het noorden.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gister
wat hebben friezen tegen groningers?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Je vergist je met Groningers, hier waren ze alweer aan het schaatsen gister
friezen hebben problemen met iedereen omdat ze vinden dat ze een eigen landje zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben friezen tegen groningers?
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijnquote:Op donderdag 23 december 2021 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is allebei het noorden.
En friesland moeten ze los steken en zo de waddenzee in duwen
Nee alleen dat stuk wat jullie nu hebben.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan graag wel groot Friesland zoals het hoort te zijn
we zijn toch samen 1quote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
friezen hebben problemen met iedereen omdat ze vinden dat ze een eigen landje zijn
Ze zijn in Friesland gaan wonenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben friezen tegen groningers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |