Moet die niet om 3 uur ofzo weer draaien?quote:
heule verkeerde timing iddquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef PjotterFRL het volgende:
Ze stonden niet lang stil bij de grootste actie van die hele actiepagina trouwens
https://www.npo3fm.nl/kom(...)llenge-144-uur-lopen
Ah dat zou kunnen ja, ok dan vergeef ik het hemquote:Op donderdag 23 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Moet die niet om 3 uur ofzo weer draaien?
Lolquote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Evenstar het volgende:
Sander is ook maar naar bed gegaan volgens mij
Sjaak afhaakquote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Evenstar het volgende:
Exact de types waarom geen jongere 3fm nog serieus neemt. Totale sfeerverziekers en gebrek aan enthousiasme/motivatie. Zitten er alleen nog voor de maandelijke paycheck.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Evenstar het volgende:
NPO 1 extraquote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat het glazen huis weer terug is. Jammer van de weinig zendtijd op npo. Dat was vroeger juist leuk
De sfeer is weer ouderwets in ieder geval
Ja, het begon een beetje tam. Denk dat ze echt even moesten schakelen nadat ze geen publiek meer mochten ontvangen, maar gisteren en vandaag zijn wel weer geniaal zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat het glazen huis weer terug is. Jammer van de weinig zendtijd op npo. Dat was vroeger juist leuk
De sfeer is weer ouderwets in ieder geval
quote:
Moest er zelf ook inkomen, van mij mag het nog drie dagen durenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, het begon een beetje tam. Denk dat ze echt even moesten schakelen nadat ze geen publiek meer mochten ontvangen, maar gisteren en vandaag zijn wel weer geniaal zoals het hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |