Sjaak afhaakquote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Evenstar het volgende:
Sander is ook maar naar bed gegaan volgens mij
Exact de types waarom geen jongere 3fm nog serieus neemt. Totale sfeerverziekers en gebrek aan enthousiasme/motivatie. Zitten er alleen nog voor de maandelijke paycheck.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:27 schreef Evenstar het volgende:
Sander is ook maar naar bed gegaan volgens mij
NPO 1 extraquote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat het glazen huis weer terug is. Jammer van de weinig zendtijd op npo. Dat was vroeger juist leuk
De sfeer is weer ouderwets in ieder geval
Ja, het begon een beetje tam. Denk dat ze echt even moesten schakelen nadat ze geen publiek meer mochten ontvangen, maar gisteren en vandaag zijn wel weer geniaal zoals het hoort.quote:Op donderdag 23 december 2021 21:29 schreef StephanL het volgende:
Geweldig dat het glazen huis weer terug is. Jammer van de weinig zendtijd op npo. Dat was vroeger juist leuk
De sfeer is weer ouderwets in ieder geval
quote:
Moest er zelf ook inkomen, van mij mag het nog drie dagen durenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, het begon een beetje tam. Denk dat ze echt even moesten schakelen nadat ze geen publiek meer mochten ontvangen, maar gisteren en vandaag zijn wel weer geniaal zoals het hoort.
Rustig aanquote:Op donderdag 23 december 2021 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Exact de types waarom geen jongere 3fm nog serieus neemt. Totale sfeerverziekers en gebrek aan enthousiasme/motivatie. Zitten er alleen nog voor de maandelijke paycheck.
Morgenavond begint top2000 weerquote:Op donderdag 23 december 2021 21:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moest er zelf ook inkomen, van mij mag het nog drie dagen duren
Lekker gepitcht welquote:Op donderdag 23 december 2021 21:32 schreef PjotterFRL het volgende:
ER IS GEEN BANGER HART DAN DAT VAN MIJJJJ!!!!
Lekker platen afzeikenquote:Op donderdag 23 december 2021 21:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Morgenavond begint top2000 weer
Ditquote:
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |