op die beat en het geeft een ene moer want hij is ali b en ik ben yes rquote:
.....die zielig gaat staan freestylen op de juiste momenten om zo veel mogelijk ten koste van de ander in de schijnwerpers te komen staan?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op die beat en het geeft een ene moer want hij is ali b en ik ben yes r
ja het is een treurig mannetjequote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
.....die zielig gaat staan freestylen op de juiste momenten om zo veel mogelijk ten koste van de ander in de schijnwerpers te komen staan?
Ik heb serieus moeten opzoeken hoe barbamamma er ook alweer uitzag terwijl ik die serie een paar jaar vrijwel iedere ochtend gekeken heb toen ik op de middelbare zat en 's morgens met mijn neefje en nichtje naar school fietstequote:
Minder treurig dan dat agressieve kleine ratje.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja het is een treurig mannetje
Hij heeft ooit een best goede mixtape gemaakt voor eindjaarsviering op TMF. Daar ken ik hem van.quote:
wij hebben er 2 dvd's vanquote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus moeten opzoeken hoe barbamamma er ook alweer uitzag terwijl ik die serie een paar jaar vrijwel iedere ochtend gekeken heb toen ik op de middelbare zat en 's morgens met mijn neefje en nichtje naar school fietste
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder treurig dan dat agressieve kleine ratje.
alleen daarvan???????quote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een best goede mixtape gemaakt voor eindjaarsviering op TMF. Daar ken ik hem van.
nicequote:Op woensdag 22 december 2021 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij heeft ooit een best goede mixtape gemaakt voor eindjaarsviering op TMF. Daar ken ik hem van.
Wij hebben nog een blueray van The Lion King terwijl we nog geen kinderen hebben en we beiden te jong zijn om kind te zijn geweest in het blueray tijdperkquote:
nee valt reuze mee inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die speelt toch geen harde shit?
quote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben nog een blueray van The Lion King terwijl we nog geen kinderen hebben en we beiden te jong zijn om kind te zijn geweest in het blueray tijdperk
Same here!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wij hebben een blue ray dvd speler
ergens
op zolder![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |