Koop zon zelfkook pakket bij een luxe restaurant. Kost wat maar is echt top (DM voor adressen).quote:Op woensdag 22 december 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
Sommige dingen van dat merk zijn echt wel prima hoor.Maar soms is het ook gewoon relatief simpel spul in een leuk vormpje of met een dun laagje wat een luxere smaak geeft. Glaçage aux confitures des fraises over vanille-ijs of zo.
Ach het is makkelijk en goedkoop.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Koop zon zelfkook pakket bij een luxe restaurant. Kost wat maar is echt top (DM voor adressen).
Beter dan die ingevroren troep van Lidl
So! Sorry als ik je delisjeuuuuu kerst verpest heb. Laat het je smaken, karton mag je eromheen laten de smaak is er niet anders doorquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
Een 'kijk mij eens elitair afgeven op paupers maar eigenlijk ben ik ook een smerige pauper maar wil dit niet toegeven' topique van deze TS![]()
Ga maar weer gewoon lekker fappen op je zolderkamertje in het rijtjeshuis met huursubsidie van je ouders die 1 minimum loon binnen krijgen!
Klopt!quote:Op woensdag 22 december 2021 13:46 schreef VarkensHart het volgende:
Da
[..]
Das waar.
Jij woont toch in CV of haal ik nu twee door elkaar.
Als jij dit soort commentaren nodig hebt om je kerst nog een beetje dragelijk te maken dan mag dat van mijquote:Op woensdag 22 december 2021 13:47 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
So! Sorry als ik je delisjeuuuuu kerst verpest heb. Laat het je smaken, karton mag je eromheen laten de smaak is er niet anders door
Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je cared wel, zet je masker af. Toon je ware ik
Je denkt echt dat je stoer bent hequote:Op woensdag 22 december 2021 15:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt.
Integendeelquote:Op woensdag 22 december 2021 16:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je stoer bent he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |