Nee, die krijgen er superkrachten doorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:marcb1974 werkt dat goedje ook tegen ordinaire huisspinnen?
Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar moest het toch even vragen voor mezelfquote:
Sjiek hendigquote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef engine het volgende:
Nog wel. Morgen komt mijn stoel met wieltjes....dan zit ik overal
Die onderste heb ik al dus kan ik dan ook proberenquote:
There is this EUURGHHHquote:
Koeneloenquote:
Hulloquote:
Goeie kop wel als ze schriktquote:
Welke droom?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
de droom kan weer een jaar de kast in
Als je die zooi maar bij je houdt danquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I'm dreaming of a white christmas
Het kan nog!!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is het?quote:
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werkenquote:
Werkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werken
Je hebt iig al wel winterbandenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste versie voordat het muteert naar een besmettelijke verkoudheidquote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik lees steeds meer dat de Omikrom variant minder ziekmakend is. Wel besmettelijker.
Zou dit dan echt de 'goede' variant zijn?
Je hebt gewerkt en weinig zinnigs gedaan? Zal je baas blij mee zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werken
Mijn Baas is Satanquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal vergeten wat voor werk Koen heeft, voor hetzelfde geld heeft hij niet eens een baas
Hetzelfde geld?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal vergeten wat voor werk Koen heeft, voor hetzelfde geld heeft hij niet eens een baas
Mensen hebben geen baas toch? Dat is voor honden en slavenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
ik klus wat in de ITquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Jaarlijks een booster halen, net als nu met de griepprikquote:Op woensdag 22 december 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste versie voordat het muteert naar een besmettelijke verkoudheid
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat had geheid meer opgebracht
oepsiequote:Op woensdag 22 december 2021 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!
Gezelligquote:
Wat is dat voor werkgever?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!
Jammer dat je er vandaag niet was om onze Teams storing te verhelpenquote:
Ik was mijn eigen werkgeverquote:Op woensdag 22 december 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat voor werkgever?![]()
Wel een kerstpakket gehad?
Teams en storing is bij ons ook vaak een dingetjequote:Op woensdag 22 december 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jammer dat je er vandaag niet was om onze Teams storing te verhelpen
Sieraden ofzoquote:Op woensdag 22 december 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat voor werkgever?![]()
Wel een kerstpakket gehad?
Te kipnappen?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat eraan te denken een dozijn it nerds te kipnappen en 24/7 te laten minen niet verder vertellen
Nu ik heb een geheime bunker zoals sommige van jullie wetenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Te kipnappen?
Gooi je ze dan in het hok bij je kipjens?
Ja Teams werkt wel handig voor overleg enzo, maar er zijn regelmatig wat probleempjes.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Teams en storing is bij ons ook vaak een dingetje
Zitten pas kort op Teams, van Google naar Microsoft gemigreerd
Een dozijn it nerds gaat je daar niet bij helpen. Eentje en de juiste hardware heb je veel meer aan.quote:Op woensdag 22 december 2021 21:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zat eraan te denken een dozijn it nerds te kipnappen en 24/7 te laten minen niet verder vertellen
Ja die nerds vinden ze nooit meer terugquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu ik heb een geheime bunker zoals sommige van jullie weten
Vooralquote:Op woensdag 22 december 2021 21:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Vooral die gouden kettingen zeker.
Accu zuurquote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die nerds vinden ze nooit meer terug
Dat zal ze lerenquote:
Hij heeft zojuist zijn sollicitatie met vlag en wimpel doorstaanquote:
451218quote:Op woensdag 22 december 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil even in MEN hebben gepost, bij deze
451219quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
was in MEN ook een tijdje een topic "verander hier niets aan het woord"
Hele topics vol "Kipsate"
Is dat er niet meer? Zonde welquote:Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
dat is er nog steeds volgens mij ...quote:Op woensdag 22 december 2021 22:22 schreef Koen66 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zojuist zijn sollicitatie met vlag en wimpel doorstaan![]()
En ik wil niet als kippenvoer eindigen
quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb iemand benaderd die gaat helpen met headsets te ontwikkelen met ingebouwde lasers voor mijn kippen leger
Postopkriktopic.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
verrek ja
QWARQTAARTJE in MEN / Verander hier niets aan het woord #9
Dat was mijn bijdrage aan de lijstquote:
Zou er al een lolbroek een typfoutje hebben gemaakt?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hoeft niet eens te kunnen optellen
je kan sowieso niet 100% hetzelfde typenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zou er al een lolbroek een typfoutje hebben gemaakt?
Een lachjasquote:Op woensdag 22 december 2021 22:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Zou er al een lolbroek een typfoutje hebben gemaakt?
ik hou hooguit m'n totaalaantal een beetje in de gatenquote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel posts ik hier heb intreseert me ook echt helemaal niks
Fok!ers zitten toch altijd op zolder?quote:
ik heb mijn zolder moeten inleveren laatstquote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fok!ers zitten toch altijd op zolder?
Ik kijk nooit zelf, tot er eens een lijst wordt geplaatst en dan heb ik weer veel teveel gepost zonder dat ik het door hadquote:Op woensdag 22 december 2021 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel posts ik hier heb intreseert me ook echt helemaal niks
Je zit nu in 't keldertje?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn zolder moeten inleveren laatst
Aan 1 van de jongens?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb mijn zolder moeten inleveren laatst
Die heb jij nu ?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij had ook wel een erg klein kamertje
Voldoet ie nog wel aan de ARBO eisen voor de thuiswerkplek?quote:Op woensdag 22 december 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's nu het extra slaapkamertje/kantoor
bureau, stoel en beldschermen zijn hetzelfdequote:Op woensdag 22 december 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Voldoet ie nog wel aan de ARBO eisen voor de thuiswerkplek?
Als in Almere ? dan zal het wel OK zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bureau, stoel en beldschermen zijn hetzelfde
nee ik bedoel zelfde als ik op zolder hadquote:Op woensdag 22 december 2021 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als in Almere ? dan zal het wel OK zijn
Dat verdient wel wat aandacht in deze tijd dat thuiswerk een grote toevlucht heeft genomen ...quote:Op woensdag 22 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee ik bedoel zelfde als ik op zolder had
Maar ook vrijwel hetzelfde als op werk
Ik ben niet zo van defensie .. ook niet in dienst geweestquote:Op woensdag 22 december 2021 23:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die nonsens is niet te betalen
Ik ook niet ik vecht voor mijzelf en mijn geliefden meer nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van defensie .. ook niet in dienst geweest
ik hoefde nietquote:Op woensdag 22 december 2021 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van defensie .. ook niet in dienst geweest
Dit is voor jouw doen wel heel vroegquote:
Lief hequote:
Ja lief die beestjesquote:Op woensdag 22 december 2021 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lief heGing nog een heel gesprek aan vooraf
quote:Op donderdag 23 december 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
Al die oudjes die op nieuw willen shinen .. ABBAtars, Dolly Dots, AHA zo te zien ...
En de 40+-band o.l.v. Prishaquote:Op donderdag 23 december 2021 00:24 schreef chufi het volgende:
Al die oudjes die op nieuw willen shinen .. ABBAtars, Dolly Dots, AHA zo te zien ...
Zekerquote:
Ik was 1 keer in Carre en het was kut ... niet de voorstelling maar de zitplaatsen ... ik moest me opvouwen ...quote:
Dan is de lol er wel af ja.quote:Op donderdag 23 december 2021 00:52 schreef chufi het volgende:
Mogelijk heb ik daardoor wel de belangstelling voor theater verloren .. na de pauze vertrokken... tis al wel lang geleden .. weet niet of ze het inmiddels aangepast hebben
Was al jaren geleden ... Een klassiek stuk maar het was 3 x erger dan in een vliegtuig voor als je 190 bentquote:Op donderdag 23 december 2021 00:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan is de lol er wel af ja.
Ik kan me de zitplaatsen niet herinneren. Zullen dus wel goed geweest zijn.
Van die action dingen voor een WK of EK os zoquote:Op donderdag 23 december 2021 01:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wuppies waren toch van die speelgoed dingen in de jaren tachtig ?
quote:
Goedemorgenquote:
Zo dan, die doet het in een keer goedquote:
Nicequote:Op donderdag 23 december 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laatste werkdag van het jaar
quote:Op donderdag 23 december 2021 06:34 schreef pullup het volgende:
[..]
NiceIk ga wel door
heb zelfs op 2e kerstdag een mooie lange training staan
Zit me af te vragen hoe je met alleen een snavel meerdere visjes tegelijk kan vangen...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 06:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit me af te vragen hoe je met alleen een snavel meerdere visjes tegelijk kan vangen...
Als je er eentje hebt.. en je doet je bek open voor de volgende.. dan valt de ander er uit.![]()
Topvogel!
quote:
Goh... als je dat een jaar geleden voorspelde... was je een compl...denkerquote:Op donderdag 23 december 2021 06:50 schreef pullup het volgende:
Ze hebben er al een naam voor ook
Sverigebeastchip666
Lekker een weekje vakantiequote:Op donderdag 23 december 2021 06:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laatste werkdag van het jaar
Nog nicerquote:
Het wordt steeds gekkerquote:
O nog beterquote:
quote:
Doe voorzichtig, kan glad zijnquote:
moequote:Op woensdag 22 december 2021 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is voor jouw doen wel heel vroeg
Dat bedrijfje bestaat al een tijdjequote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat bedrijfje bestaat al een tijdje
quote:
Lekker, ik doe wel eens met een fijn gebakken uitje en champignons ook lekkerquote:
zeker klinkt ookquote:Op donderdag 23 december 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik doe wel eens met een fijn gebakken uitje en champignons ook lekker
Lekker, nooit verkeerdquote:
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 23 december 2021 08:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net zoiets als Just F*cking good wine?
hhmmm daar heb ik nu wel trek inquote:
Dit zijn echt mijn lievelingsdierenquote:
quote:Op donderdag 23 december 2021 08:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net zoiets als Just F*cking good wine?
Wat zit daar nu aan?quote:
Ja, hier ook de laatste werkdag van het jaarquote:Op donderdag 23 december 2021 09:59 schreef engine het volgende:
Ik ben al aan het aftellen. Nog 6 uurtjes
Yessssquote:Op donderdag 23 december 2021 10:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, hier ook de laatste werkdag van het jaar
voor 12 uur?quote:Op donderdag 23 december 2021 11:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
twee flessen port zuipen en daarna aan de pils![]()
Dat is de reden waarom spinnen binnen komen, die houden daar ook niet vanquote:
Terecht dusquote:Op donderdag 23 december 2021 12:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom spinnen binnen komen, die houden daar ook niet van
Ik heb de mooiste spin die er is gevondenquote:Op donderdag 23 december 2021 12:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Terecht dusSpinnetje meer of minder geen probleem hier
Die is geinig, kleurig en wolligquote:Op donderdag 23 december 2021 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de mooiste spin die er is gevonden![]()
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de mooiste spin die er is gevonden![]()
[ afbeelding ]
Laat me raden… Zijn die ergens tegen?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
Ik heb wel weer een mooi groepje pannenrammelende lui onder mijn raam
Ja dacht ik ookquote:Op donderdag 23 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laat me raden… Zijn die ergens tegen?
En die pannen verkoopt?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dacht ik ookMaar heb even uit het raam gehangen en het is de ludieke opening van een nieuw winkeltje
Ah leukquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dacht ik ookMaar heb even uit het raam gehangen en het is de ludieke opening van een nieuw winkeltje
Koffie en thee zie ikquote:
O dan mogen ze ook open want dat is essentieel. Hoe heet het winkeltje?quote:
t' zonnetje, Dat zat er al maar lijkt een deurtje verderop te gaan zitten.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
O dan mogen ze ook open want dat is essentieel. Hoe heet het winkeltje?
quote:Op donderdag 23 december 2021 12:18 schreef Domnivoor het volgende:
Een orchidee die lief kijkt.
[ afbeelding ]
klinkt leuk.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:18 schreef pullup het volgende:
[..]
t' zonnetje, Dat zat er al maar lijkt een deurtje verderop te gaan zitten.
Heel leuk ouderwets zaakje is het
In deze tijd een winkeltje openen.....hmmmquote:Op donderdag 23 december 2021 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is hele lekkere koffiequote:Op donderdag 23 december 2021 12:21 schreef Domnivoor het volgende:
Hier in de binnenstad zit ook een koffie- en theewinkel, Simon Lévelt. Ik heb een tijdje hun producten verkocht.
Ja blijkbaar dus een miniverhuizingquote:Op donderdag 23 december 2021 12:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In deze tijd een winkeltje openen.....hmmm
Er zit hier een behoorlijk groot verloopquote:Op donderdag 23 december 2021 12:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
In deze tijd een winkeltje openen.....hmmm
links of rechts?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
Kijk dit was hem, zit nu in het pandje ernaast
[ afbeelding ]
Hij is naar links verhuisdquote:Op donderdag 23 december 2021 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
links of rechts?
Die met rood is een vooruitgang, andere kant lijkt me kleiner dan hun vorige pand
En daar woon jij recht boven?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is naar links verhuisdMooi Art Nouveau pandje ja
Niet helemaal, ik moest even uit het raam hangen om er naar te kunnen kijkenquote:
de pannenrammelaars waren onder jouw raam, stonden ze verkeerd dan?quote:Op donderdag 23 december 2021 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik moest even uit het raam hangen om er naar te kunnen kijken
Nou ja niet letterlijk onder mijn raam, ze maakten wel voldoende lawaai.quote:Op donderdag 23 december 2021 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
de pannenrammelaars waren onder jouw raam, stonden ze verkeerd dan?
Die pannen kunnen nu niet meer op inductie gebruiktquote:Op donderdag 23 december 2021 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja niet letterlijk onder mijn raam, ze maakten wel voldoende lawaai.
Ze zijn ondertussen opgehouden
Mooi pandje idd!quote:Op donderdag 23 december 2021 12:28 schreef pullup het volgende:
Kijk dit was hem, zit nu in het pandje ernaast
[ afbeelding ]
Ga werkenquote:Op donderdag 23 december 2021 13:50 schreef Speciale het volgende:
Goedemiddag
Lekker thuis aan het werk.. niet veel te doen.. iemand tips?
Vanavond weer Barneyquote:Op donderdag 23 december 2021 14:34 schreef chufi het volgende:
Middag ... Geen idee darten staat aan maar boeit niet echt
sterkte en fijne dagenquote:Op donderdag 23 december 2021 15:56 schreef Prisha het volgende:
Nog één laatste meeting die iemand heeft ingepland van 16:00 tot 17:00 en dan eindelijk vrij![]()
Ja hoor. Er is genoeg.quote:Op donderdag 23 december 2021 15:27 schreef drakin het volgende:
koffie niet fucking sterk genoeg, heb je wat boontjes van jouw koffie voor mij @:domnivoor?
quote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja hoor. Er is genoeg.
[ afbeelding ]
Ik kom voorlopig niet in Fryslân. Ergens in het voorjaar weerquote:Op donderdag 23 december 2021 16:14 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Wanneer kom je het hier brengen?
Las van de week iets over het laatste slavenschip dat naar de VS gevaren was. Die is nu ook gevonden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |