Nee, die krijgen er superkrachten doorquote:Op woensdag 22 december 2021 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
@:marcb1974 werkt dat goedje ook tegen ordinaire huisspinnen?
Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens, maar moest het toch even vragen voor mezelfquote:
Sjiek hendigquote:Op woensdag 22 december 2021 20:54 schreef engine het volgende:
Nog wel. Morgen komt mijn stoel met wieltjes....dan zit ik overal
Die onderste heb ik al dus kan ik dan ook proberenquote:
There is this EUURGHHHquote:
Koeneloenquote:
Hulloquote:
Goeie kop wel als ze schriktquote:
Welke droom?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
de droom kan weer een jaar de kast in
Als je die zooi maar bij je houdt danquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I'm dreaming of a white christmas
Het kan nog!!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe is het?quote:
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werkenquote:
Werkenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werken
Je hebt iig al wel winterbandenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste versie voordat het muteert naar een besmettelijke verkoudheidquote:Op woensdag 22 december 2021 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik lees steeds meer dat de Omikrom variant minder ziekmakend is. Wel besmettelijker.
Zou dit dan echt de 'goede' variant zijn?
Je hebt gewerkt en weinig zinnigs gedaan? Zal je baas blij mee zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben alleen rond lunchtijd ff buiten geweest voor een ommetje, verder weinig zinnigs gedaan. Ohja, werken
Mijn Baas is Satanquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal vergeten wat voor werk Koen heeft, voor hetzelfde geld heeft hij niet eens een baas
Hetzelfde geld?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Helemaal vergeten wat voor werk Koen heeft, voor hetzelfde geld heeft hij niet eens een baas
Mensen hebben geen baas toch? Dat is voor honden en slavenquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
ik klus wat in de ITquote:Op woensdag 22 december 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Jaarlijks een booster halen, net als nu met de griepprikquote:Op woensdag 22 december 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste versie voordat het muteert naar een besmettelijke verkoudheid
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!quote:Op woensdag 22 december 2021 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat had geheid meer opgebracht
oepsiequote:Op woensdag 22 december 2021 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!
Gezelligquote:
Wat is dat voor werkgever?quote:Op woensdag 22 december 2021 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had een server farm maar die is ontploft te weinig koeling en prutsers !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |