Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.quote:
Goed geregeld. Ik werk wel nog gewoon alleen momenteel 4x 9 uur.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jij ook fijne kerstdagen.
[..]
Morgen nog een half dagje en dan rest van het jaar niet meer werken.
Ik heb al vrijquote:
Kan dat daar ook?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Ik ga dit ook proberen te regelen.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In januari begin ik in mijn nieuwe team en wil ik dus ook 4x 9
Dat is wel weer jammer.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel! Veel mogelijk alleen vrij regelen op vrijdag gaat hem denk ik niet worden
Ik heb de woensdag nu ook op mijn wish listquote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer.
Hier is de woensdag het meest gewild
quote:Op donderdag 23 december 2021 07:51 schreef TaMieke het volgende:
Om 9uur in Amsterdam moeten zijn en dan ruim een uur te vroeg zijn. Ik kan het
Ik vond de woensdag ook altijd wel lekker, juist vanwege de breek in de week.quote:Op donderdag 23 december 2021 06:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder zo zijn voorkeuren, maar voor mij bleek zo'n breek in de week niet ideaal.Sindsdien is de maandag veruit favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |