SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En speciaal voor @EttovanBelgie![]()
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Knakworstensap drinkt de mooiste vrouw ter wereld en rauwe kip kun je als sushi bestellen in Japan.
Ananaspalmpjequote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
was wel koud buiten maar die jas doet het echt goed
maar niet zijn knakworstsapquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?
Daarom hebben sommige beestjes ook een vachtjequote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
was wel koud buiten maar die jas doet het echt goed
Neen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?
Knakworstensap drinken ???quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Knakworstensap drinkt de mooiste vrouw ter wereld en rauwe kip kun je als sushi bestellen in Japan.
hij bedoelt zaadquote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knakworstensap drinken ???![]()
wtf...
Beetje zout alleen en je ruikt dat er iets doods in het potje heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knakworstensap drinken ???![]()
wtf...
Ja dat komt van mij af.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er was iets met knakworst.
Zeg dat dan gewoon, klinkt iig een stuk "smakelijker"quote:
Mooiste vrouw van de wereld komt daar toch wel mee weg?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zout alleen en je ruikt dat er iets doods in het potje heeft gezeten.
Beef wellingtonquote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik sta zalm te bakken, pasta te koken, broccoli erbij. Beetje pesto en mozzarella erdoor zo.
Met gemak.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van de wereld komt daar toch wel mee weg?
Twijfel tussen kiploempia speciaal of kitten kerriequote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik sta zalm te bakken, pasta te koken, broccoli erbij. Beetje pesto en mozzarella erdoor zo.
Nee. Homemade.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kant en klaar pakket van de appie zeker
Zag die ook liggenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kant en klaar pakket van de appie zeker
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twijfel tussen kiploempia speciaal of kitten kerrie
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urinerenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.
@:bitterbal
Volgens mij alweer een week of 3 geleden dat ik daar ben geweest hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.
@:bitterbal
Ook heerlijk als je hoognodig moet.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urineren
dat dan weer welquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook heerlijk als je hoognodig moet.
Erwtensoep met worstquote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urineren
quote:
Lekker kaasfonduequote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmm... cobra-oogjes met gefrituurde slangenhuid
Lekker je kerststol in de erwtensoep dippenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed idee
heb ook nog kerststol van de bakker
met een kleddah roomboter
eet jij nou maar je pizza jappenkakquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je kerststol in de erwtensoep dippen
Ja nu mag je dat zeggen he.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Amalia heeft trouwens ook best wel kwarktassen in spe
Dan gaan we dat regelenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat echt alleen na een atoomoorlog of wereldwijde zombieaanval eten, erwtenprut uit blik.
AIVD ingelichtquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Amalia heeft trouwens ook best wel kwarktassen in spe
Nee ik ging chinees halen, dat zei ik toch alquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eet jij nou maar je pizza jappenkak
moet je je dekentje aanzettenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier niet echt een #warmbad he?
hoe gaat het met de schoenen?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Druk dagje geweest en om half acht heb ik een afspraak staan en ik moet nog wat te eten verzinnen.
Jean-Claude komt over 22minquote:
nou we gaan het meemakenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jean-Claude komt over 22min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jean-Claude komt over 22min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Jean-Claude geen pakketje bij ballie komt afleveren
[ afbeelding ]
Die gast is zwakzinnig.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Jean-Claude geen pakketje bij ballie komt afleveren
[ afbeelding ]
Ben je al onderweg?quote:
Tot zoquote:
nopesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog iets noemenswaardig meegemaakt?
https://9gag.com/gag/ajgXEAgquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we maken een van de grootste crisissen mee in de geschiedenis maar verder niets nee
Shima is hier over 14 minutenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Dat kaartje klopt wel echt perfect moet ik zeggen, zou zomaar eens een product van mij kunnen zijn.
Jean-Claude komt over 3min
Ja zo stel ik me voor hoe het soms in jouw hoofd er aan toe gaatquote:
Her duurde zo lang.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo stel ik me voor hoe het soms in jouw hoofd er aan toe gaat
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Her duurde zo lang.
Anders werd de zalm koud.
Wil best nog wel een stuk bakken voor haar. Moet ik alleen nog even halenquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil best nog wel een stuk bakken voor haar. Moet ik alleen nog even halen
400 gram genoeg voor je?quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we maken een van de grootste crisissen mee in de geschiedenis maar verder niets nee
is je pc overleden?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
over een uurtje komt mijn wifi USB adapter. Eens kijken of ik morgen mijn PC weer aan de praat krijg. Hopelijk trekt ie het nog een paar maanden.
Oke. Hoe laat ben je hier?quote:
Jij bent niet zo handig met computers toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
over een uurtje komt mijn wifi USB adapter. Eens kijken of ik morgen mijn PC weer aan de praat krijg. Hopelijk trekt ie het nog een paar maanden.
Zijn we dat niet allemaalquote:
Nou ja de netwerkkaart denk ik. Verder doet ie het op zich nog goed. 4,5 jaar oud. Dus ik hoop het met een WIFI adapter even te kunnen verlengen. Anders moet ik de komende dagen op zoek naar een nieuwe.quote:
Neequote:Op woensdag 22 december 2021 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent niet zo handig met computers toch?
dit heb i niet geschrevenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Je gaat nog wat meemaken wanneer het financiële systeem instort.
Ik hoef je toch niet te halen hèquote:
In het leven?quote:
Dan zijn we allemaal weer armquote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 december 2021 18:49 schreef bitterbal het volgende:
Zou je dat nou wel zelf doen als leek?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de netwerkkaart denk ik. Verder doet ie het op zich nog goed. 4,5 jaar oud. Dus ik hoop het met een WIFI adapter even te kunnen verlengen. Anders moet ik de komende dagen op zoek naar een nieuwe.
Als dat gebeurt, dan niet in Zwitserland.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
Wat precies? Een USB peripheral aansluiten? Nou dat durf ik nog wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel zelf doen als leek?
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet te halen hè
[..]
In het leven?
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/LNoMPLq.jpg
Poekie kijkt vrij pissig!quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh oh. Je bent bevroren.quote:
Je kat is cutequote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij kan altijd mij bellen. Ik doe iets met computers. Toevallig ook ervaring met WiFi netwerken.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou je dat nou wel zelf doen als leek?
nee maar er zin zon flubbeltje aan de rand?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee is zo'n plakzooltje, ze waren geen 2000 euro hè.
Zal ze straks eens goed bekijken, moet nu rennenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar er zin zon flubbeltje aan de rand?
okequote:Op woensdag 22 december 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ze straks eens goed bekijken, moet nu rennen
Poekie denkt dat je een oude man bent die hip probeert te zijn.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poekie Nina hates 'em shoes.
Is dat voor extra gevoel?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar er zin zon flubbeltje aan de rand?
Nee hahaquote:Op woensdag 22 december 2021 18:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah je bent het eens
zag je het ook net?
is in NL al geweestquote:Op woensdag 22 december 2021 19:00 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat Lego Masters Australia op tv komt dit weekend, dat zag er tof uit
Ze zit nu zoquote:Op woensdag 22 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poekie denkt dat je een oude man bent die hip probeert te zijn.
Oh nee, echt portemonnee kwijt dus?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef gianni61 het volgende:
maar alvast nieuwe bankpasjes besteld en een afsprak bij het gemeentehuis gemaakt
Ik kende het uberhaupt nietquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is in NL al geweest
beter dan de NL variant iig
ja, ik heb het hele huis uitgekamd en de auto. Ook nog naar de supermarkt gebeld waar ik gisteren geweest ben, maar niks te vindenquote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee, echt portemonnee kwijt dus?
Dat lijkt me een vrij correcte inschatting van poekie.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poekie denkt dat je een oude man bent die hip probeert te zijn.
Dat is wel matig.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik heb het hele huis uitgekamd en de auto. Ook nog naar de supermarkt gebeld waar ik gisteren geweest ben, maar niks te vinden
nja, bankpasjes en creditcard is wel super simpel. Rijbewijs is wel wat meer gedoe. Morgenvroeg even kijken of ik nog snel pasfotos kan krijgenquote:
Die van mij is ook al even missing in action. Morgen maar eens zoeken.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nee, echt portemonnee kwijt dus?
zijn al geblokkeerdquote:Op woensdag 22 december 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
* datismijnmening gaat lekker shoppen met de bankpasjes van Gianni en CE
Damnquote:Op woensdag 22 december 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn al geblokkeerd
Je kunt ze nog gebruiken om coke te schuiven of te flipperen, maar verder kun je er niks meer mee
Gewokt? Uit de oven?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo heerlijk 500 gr spruiten wegwerken
Is ook handig.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn al geblokkeerd
Je kunt ze nog gebruiken om coke te schuiven of te flipperen, maar verder kun je er niks meer mee
Pasfoto's maken is zo kut.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, bankpasjes en creditcard is wel super simpel. Rijbewijs is wel wat meer gedoe. Morgenvroeg even kijken of ik nog snel pasfotos kan krijgen
En de portemonnee zelf is wel jammer
nou ja, het geluk is: pasfoto service zit in een winkel die wel nog open is.quote:
Tuurlijk wel, de hele entertainment industrie is toch wokequote:Op woensdag 22 december 2021 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
Nieuw seizoen van Emily in Paris kijken![]()
Hoop dat ze niet woke zijn gegaan.
Ben je zo erg veranderd dan?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het geluk is: pasfoto service zit in een winkel die wel nog open is.
Nadeel is dat die morgen rete druk zal zijn, maar hij is heel vroeg open, dus ga proberen vroeg daar te zijn. Anders maar in zo'n hokje op het gmeentehuis.
Of gewoon proberen of ze een oude foto aannemen
Het eerste seizoen was dat niet.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de hele entertainment industrie is toch woke
Ik kreeg het bij de gemeente uiteindelijk voor elkaar dat ze voor een nieuw rijbewijs dezelfde foto accepteerden als 2 jaar ervoor op m'n paspoort was gezetquote:Op woensdag 22 december 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, het geluk is: pasfoto service zit in een winkel die wel nog open is.
Nadeel is dat die morgen rete druk zal zijn, maar hij is heel vroeg open, dus ga proberen vroeg daar te zijn. Anders maar in zo'n hokje op het gmeentehuis.
Of gewoon proberen of ze een oude foto aannemen
Gekookt met boter en nootmuskaatquote:
Samequote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
Van de term woke word ik altijd lichtelijk onpasselijk
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo heerlijk 500 gr spruiten wegwerken
nee, dat niet, maar het probleem met oude pasfoto's is dat ik op moment niet weet in welke doos die met de verhuizing terecht zijn gekomenquote:
Yupquote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
bij mij ook, alleen zonder dat lichtelijk..quote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gekookt met boter en nootmuskaat
![]()
![]()
Echt genietenquote:
Ik vind nootmuskaat echt zaligquote:
Ohquote:Op woensdag 22 december 2021 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar het probleem met oude pasfoto's is dat ik op moment niet weet in welke doos die met de verhuizing terecht zijn gekomen
Man man manquote:Op woensdag 22 december 2021 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
O nee, hij zegt het nog een keer, wat een faalhaas...
Het is dat ik de app niet op mijn foon heb staan, anders had ik hem wel even een appje gestuurd...quote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind nootmuskaat echt zalig
Ook lekkerquote:Op woensdag 22 december 2021 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gekookt met boter en nootmuskaat
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mja, hier moet ik dan even wegkijken.
Ik krijg morgen nog een steck van de plus-serverquote:Op woensdag 22 december 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb alle boodschappen binnen tot en met de kerst
Jij wokt ze doorgaans ?quote:
Nootmuscaviaatjequote:Op woensdag 22 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nootmuskaatje is ook wel een leuke naam voor een cavia
en weet je wat nu het ergste is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en weet je wat nu het ergste is?Net alles geblokkeerd zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Nootmuskaatje is ook wel een leuke naam voor een cavia
Meestal uit de oven. Anders wokken. Gekookt het minste.quote:
Ik kende iemand die had een kat met suikerziekte, die jawel Suikerziekte heet/heette...quote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Leuk bij de dierenarts
“ hoi, ik wil een afspraak maken met nootmuskaatje, ik denk dat ze blaasontsteking heeft “
Hoe doe je dat met Wattenschijfje?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Leuk bij de dierenarts
“ hoi, ik wil een afspraak maken met nootmuskaatje, ik denk dat ze blaasontsteking heeft “
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kende iemand die had een kat met suikerziekte, die jawel Suikerziekte heet/heette...
Dat is best wel heftigquote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Pff 39 graden koorts, geen wonder dat ik zo zweet
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
keroowna?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
kworoni?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Even buiten gaan staan met je enkels in de sneeuwquote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ik ook niet. Welke pirk had je?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja?Ik heb vrijwel nooit koorts, geen idee.
NOESquote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
toch een beetje keroowna dusquote:
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en weet je wat nu het ergste is?En die lag waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderna, zelfde als de eerste 2.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Welke pirk had je?
Doe je er dan ook bepaalde kruiden bij?quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meestal uit de oven. Anders wokken. Gekookt het minste.
quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kende iemand die had een kat met suikerziekte, die jawel Suikerziekte heet/heette...
De toverkollen hebben je eerst twee keer een probeerseltje ingespoten. Deze doet het WELquote:
Wattenschijfje is een hele gezonde caviaquote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met Wattenschijfje?
Blijkbaarquote:Op woensdag 22 december 2021 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De toverkollen hebben je eerst twee keer een probeerseltje ingespoten. Deze doet het WEL
In de koelkastquote:
Warme bips alles.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:41 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Ik ook niet hoor..quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
H
[..]
Heb nu in ieder geval geen electrisch dekentje nodig zoals de rest van de SC
Nee. Door midden snijden. Open kant naar boven. Beetje olie en dan 20-25 minuten op 180 hete lucht.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je er dan ook bepaalde kruiden bij?
Beter dat dan gestolen of echt verloren wel, weet je in ieder geval zeker dat je ID kaart niet voor oplichting gebruikt wordt.quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Wel kut @:gianni61, heb dat ook wel eens gehad, lag portemonnee uiteindelijk in serverruimte op werk
Creatief, dat had ik zelf niet bedachtquote:Op woensdag 22 december 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Door midden snijden. Open kant naar boven. Beetje olie en dan 20-25 minuten op 180 hete lucht.
5 minuten voor het einde handje cranberries en gehakte amandelen erbij.
En dan op je bord een simpele dressing van mosterd en olie
onder mn bureaustoelquote:
O, die heb ik ook. Ik heb gelezen dat de booster van Moderna best heftig kan zijn. Daarom hebben ze de dosering iets verlaagd.quote:
Niet zelf bedacht maar erg lekker.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Creatief, dat had ik zelf niet bedacht
ach ja, nieuwe pasjes is niet zo erg, nieuw rijbewijs is wel jammer. En dat ik al voor 40 euro een nieuwe portemonnee besteld heb .quote:Op woensdag 22 december 2021 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Wel kut @:gianni61, heb dat ook wel eens gehad, lag portemonnee uiteindelijk in serverruimte op werk
Oh ok, bij mij stond er inderdaad "1/2 dosis" op.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik ook. Ik heb gelezen dat de booster van Moderna best heftig kan zijn. Daarom hebben ze de dosering iets verlaagd.
Volgens mij heeft mijn moeder van de week ook de Moderna booster gehad, die kreeg het er de dag erna juist opeens ijskoud vanquote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die heb ik ook. Ik heb gelezen dat de booster van Moderna best heftig kan zijn. Daarom hebben ze de dosering iets verlaagd.
Moderna gaf toch sowieso meer bijwerkingen?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, dag erna ineens soms heel koud en dan ineens weer zweten als ik er een dekentje bij pak.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn moeder van de week ook de Moderna booster gehad, die kreeg het er de dag erna juist opeens ijskoud van
Vond ze wel meevallen eigenlijk, alleen bij de eerste prik een stijve arm en wat moet, bij de tweede eigenlijk niks gemerkt.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moderna gaf toch sowieso meer bijwerkingen?
Ja echt de typische koortsklachtenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook, dag erna ineens soms heel koud en dan ineens weer zweten als ik er een dekentje bij pak.
Ben blij dat ik dat zelden hebquote:Op woensdag 22 december 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja echt de typische koortsklachten
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onder mn bureaustoelgeen idee hoe ik dat 20x heb kunnen missen
Ik had het toen ik net uit het ziekenhuis was toen mijn buik zo aan het kutten was (darm was wat van slag). Maar als je het warm begint te krijgen en zweten betekent het meestal dat de koorts op zijn retour is en je lichaam de restanten aan het wegwerken isquote:
quote:
Ja lijkt wel alsof ze daar elke keer meer eten meegevenquote:
misschien proberen ze je vettemestenquote:Op woensdag 22 december 2021 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt wel alsof ze daar elke keer meer eten meegeven
Heb jij ze stiekem omgekochtquote:Op woensdag 22 december 2021 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien proberen ze je vettemesten
Het komt goed, Kwiwiquote:Op woensdag 22 december 2021 20:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ok, bij mij stond er inderdaad "1/2 dosis" op.
Iets meer dan Pfizer. Al had ik na mijn tweede prik eigenlijk geen bijwerkingen.quote:Op woensdag 22 december 2021 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Moderna gaf toch sowieso meer bijwerkingen?
quote:
Ik ook niet, daarom dacht ik dat deze easy peasy zou zijnquote:Op woensdag 22 december 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets meer dan Pfizer. Al had ik na mijn tweede prik eigenlijk geen bijwerkingen.
Je even lekker laten verzorgen door Gergi en morgen ben je weer een fruitig Kwitjequote:Op woensdag 22 december 2021 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom dacht ik dat deze easy peasy zou zijnGisteren nog tegen collega's zitten verkondigen dat ik nergens last van ging krijgen
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. kwaliteit van de conversaties en het acteerwerk is niet zoals ik het graag zie.
Ja die heeft hetzelfde probleem, we hebben 'm tegelijk laten zetten. Efficient dit datquote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je even lekker laten verzorgen door Gergi en morgen ben je weer een fruitig Kwitje![]()
* boekt vast ziekteverlof voor prikdag
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. kwaliteit van de conversaties en het acteerwerk is niet zoals ik het graag zie.
* Schuift twee kopjes thee naar Zwitserlandquote:Op woensdag 22 december 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die heeft hetzelfde probleem, we hebben 'm tegelijk laten zetten. Efficient dit dat
quote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je waar ik echt de schijt van krijg? Websites die je willen laten betalen voor research papers
Gewoon leuk, toch?quote:Op woensdag 22 december 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom zit ik in de reisgids te bladeren, terwijl ik niet eens zeker weet of ik wel weg ga in 2022![]()
![]()
is vrij normaal ¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 22 december 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je waar ik echt de schijt van krijg? Websites die je willen laten betalen voor research papers
Dat wel ja.quote:
echt he..quote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Blijft wel jammer van die 1 persoonskamertoeslag bij de meeste reizen...
Jup, da’s vaak zoquote:Op woensdag 22 december 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Blijft wel jammer van die 1 persoonskamertoeslag bij de meeste reizen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |