SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En speciaal voor @EttovanBelgie![]()
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Knakworstensap drinkt de mooiste vrouw ter wereld en rauwe kip kun je als sushi bestellen in Japan.
Ananaspalmpjequote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
was wel koud buiten maar die jas doet het echt goed
maar niet zijn knakworstsapquote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?
Daarom hebben sommige beestjes ook een vachtjequote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef bitterbal het volgende:
was wel koud buiten maar die jas doet het echt goed
Neen.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Belgische schone van Buda drinkt toch knakworstsap?
Knakworstensap drinken ???quote:Op woensdag 22 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
Knakworstensap drinkt de mooiste vrouw ter wereld en rauwe kip kun je als sushi bestellen in Japan.
hij bedoelt zaadquote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knakworstensap drinken ???![]()
wtf...
Beetje zout alleen en je ruikt dat er iets doods in het potje heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Knakworstensap drinken ???![]()
wtf...
Ja dat komt van mij af.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er was iets met knakworst.
Zeg dat dan gewoon, klinkt iig een stuk "smakelijker"quote:
Mooiste vrouw van de wereld komt daar toch wel mee weg?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje zout alleen en je ruikt dat er iets doods in het potje heeft gezeten.
Beef wellingtonquote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik sta zalm te bakken, pasta te koken, broccoli erbij. Beetje pesto en mozzarella erdoor zo.
Met gemak.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van de wereld komt daar toch wel mee weg?
Twijfel tussen kiploempia speciaal of kitten kerriequote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Ik sta zalm te bakken, pasta te koken, broccoli erbij. Beetje pesto en mozzarella erdoor zo.
Nee. Homemade.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kant en klaar pakket van de appie zeker
Zag die ook liggenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kant en klaar pakket van de appie zeker
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twijfel tussen kiploempia speciaal of kitten kerrie
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urinerenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.
@:bitterbal
Volgens mij alweer een week of 3 geleden dat ik daar ben geweest hoorquote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij eet zoveel Chinese meuk dat je dadelijk nog maar een piel hebt van een paar centimeter.
@:bitterbal
Ook heerlijk als je hoognodig moet.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urineren
dat dan weer welquote:Op woensdag 22 december 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook heerlijk als je hoognodig moet.
Erwtensoep met worstquote:Op woensdag 22 december 2021 18:10 schreef dud0r het volgende:
Wat eten we vanavond?
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alsof die meer actie krijgt dan een beetje urineren
quote:
Lekker kaasfonduequote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
hmmm... cobra-oogjes met gefrituurde slangenhuid
Lekker je kerststol in de erwtensoep dippenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed idee
heb ook nog kerststol van de bakker
met een kleddah roomboter
eet jij nou maar je pizza jappenkakquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker je kerststol in de erwtensoep dippen
Ja nu mag je dat zeggen he.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Amalia heeft trouwens ook best wel kwarktassen in spe
Dan gaan we dat regelenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dat echt alleen na een atoomoorlog of wereldwijde zombieaanval eten, erwtenprut uit blik.
AIVD ingelichtquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
Amalia heeft trouwens ook best wel kwarktassen in spe
Nee ik ging chinees halen, dat zei ik toch alquote:Op woensdag 22 december 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eet jij nou maar je pizza jappenkak
moet je je dekentje aanzettenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier niet echt een #warmbad he?
hoe gaat het met de schoenen?quote:Op woensdag 22 december 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
Druk dagje geweest en om half acht heb ik een afspraak staan en ik moet nog wat te eten verzinnen.
Jean-Claude komt over 22minquote:
nou we gaan het meemakenquote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jean-Claude komt over 22min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jean-Claude komt over 22min
Voor deze bestelling is het nodig dat je thuis bent. Je bezorging is fossielvrij.
quote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Jean-Claude geen pakketje bij ballie komt afleveren
[ afbeelding ]
Die gast is zwakzinnig.quote:Op woensdag 22 december 2021 18:32 schreef LTVDK het volgende:
Maar goed dat Jean-Claude geen pakketje bij ballie komt afleveren
[ afbeelding ]
Ben je al onderweg?quote:
Tot zoquote:
nopesquote:Op woensdag 22 december 2021 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand nog iets noemenswaardig meegemaakt?
https://9gag.com/gag/ajgXEAgquote:Op woensdag 22 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja we maken een van de grootste crisissen mee in de geschiedenis maar verder niets nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |