Dat raiden en Isle of Sky is gewoon gratis DLC toch? Geen season pass stuff? Dus beetje oneerlijke vergelijkingquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, mwa. Ik vind t wel meevallen eigenlijk.
Die settlement is wel aardig, en dat raiden is een leuke toevoeging.
Maar voor de rest zie ik geen echte grote verschillen.
Ben Cassandra al wel tegengekomen op de Isle of Sky.
Bedankt voor het testenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:27 schreef over_hedge het volgende:
Goed nieuws. ps5 zijn best sterkik liet hem net vallen van een kast. ongeveer 1 meter hoog. Maar alles werkt nog <3
Graag gedaan! Toch iemand moet het doen hequote:
Zal toch wel even peentjes zweten zijn geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:27 schreef over_hedge het volgende:
Goed nieuws. ps5 zijn best sterkik liet hem net vallen van een kast. ongeveer 1 meter hoog. Maar alles werkt nog <3
Ja. Toch zonde van 500 euro. Al zou het misschien nog een inboedel verzekering kwestie zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zal toch wel even peentjes zweten zijn geweest
Kan nog steedsquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Toch zonde van 500 euro. Al zou het misschien nog een inboedel verzekering kwestie zijn
Boef! Dat mag nietquote:
Ook wel het voordeel van de losse cover. Als hij hard valt schiet die los. Net als bij F1 auto's.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:27 schreef over_hedge het volgende:
Op zich is het geld het probleem niet, probeer maar eens een nieuwe PS5 te fixen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Toch zonde van 500 euro. Al zou het misschien nog een inboedel verzekering kwestie zijn
Volgens mij is dat tegenwoordig best goed te doen als je echt actief zoekt. Maar ik gebruik dat ding amper. Speel af en toe co op fifa en dat was het wel weer. Ben meer van de pcquote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op zich is het geld het probleem niet, probeer maar eens een nieuwe PS5 te fixen.
Ik vond Dark Souls 3 een fijnere game om te spelen. Wat meer open. In Demons Souls zijn de levels wat compacter en loop je veel door gangetjes. Ook minder bonfires. Het ziet er wel heel mooi uit verder maar je merkt wel dat Demons Souls een oudere game is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
Demon souls is in de sale momenteel, als je nog niet heel erg bekend met souls games, is dat dan een goede game om op in te stappen?
Ik ga daarnaast rift apart en Returnal ook halen (heb een SSD van 1 TB inmiddels erbij geprikt), ook beide in de sale
Ik bedoel uiteraard wel de ps5 versie hequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:29 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Ik vond Dark Souls 3 een fijnere game om te spelen. Wat meer open. In Demons Souls zijn de levels wat compacter en loop je veel door gangetjes. Ook minder bonfires. Het ziet er wel heel mooi uit verder maar je merkt wel dat Demons Souls een oudere game is.
Mafia: Definitive Edition is een echte remake from-the-ground-up, die is heel goed gedaan. Dat is dus het eerste deel. Mafia 2:DE is alleen een graphics upgrade t/m 4K, en alle DLC is inbegrepen. Mafia 3 heeft voor zover ik weet geen verbeteringen op technisch vlak, die zit er gewoon bij inclusief de DLC.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, en dan nog de vraag of de maffia trilogie het waard is om in de sale te halen
Had toevallig die mafia trilogie, Returnal, rift apart en demon souls op m'n wishlist staan en nu allemaal in de sale
Ik heb ze nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mafia: Definitive Edition is een echte remake from-the-ground-up, die is heel goed gedaan. Dat is dus het eerste deel. Mafia 2:DE is alleen een graphics upgrade t/m 4K, en alle DLC is inbegrepen. Mafia 3 heeft voor zover ik weet geen verbeteringen op technisch vlak, die zit er gewoon bij inclusief de DLC.
Geen idee wat de prijzen zijn maar de toevoegingen bij deel 2 en 3 zijn dus vrij minimaal. Desalniettemin wel een leuk pakketje als je fan bent van de games of ze nog nooit gespeeld hebt.
Deel 1 Definitive Edition zit (nog eventjes?) in PSNowquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:10 schreef StateOfMind het volgende:
Deel 3 zat ooit in de Plus en is meh.
Mafia 1 remaster (of remake) is tof.
Mafia 2 remaster kreeg matige kritieken.
Een aantal elementen die in nieuwere soulsborne games wat meer verfijnd zijn hebben ze ook één op één overgenomen, en dat merk je af en toe toch best flink. Het hele multiplayer aspect is bijvoorbeeld in Demon Souls maar een vrij dooie boel in vergelijking met Dark Souls, wat natuurlijk ook vrij logisch is omdat de prijs van doodgaan in body form zo enorm hoog is. Dat hebben ze wel duidelijk verbeterd in Dark Souls en latere games.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard wel de ps5 versie he
Naar wat ik gelezen heb voelt het niet als je een oudere game omdat ie volledige ge-remaked is
Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb het idd ook over de ps5 versie. Gelukkig heb ik hem voor 25 euro gekocht bij de intertoys maar ik vind het wel het minste deel. Ook logisch trouwens omdat het de eerste in de serie is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:52 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard wel de ps5 versie he
Naar wat ik gelezen heb voelt het niet als je een oudere game omdat ie volledige ge-remaked is
Of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |