Moet je eens indenken hoe spinnen ons zien.quote:Op woensdag 22 december 2021 12:28 schreef Speciale het volgende:
Spinnen zijn goed, geen muggen enzo, maar ze zien er zo eng uit
Wrappies met kipquote:
Omeletwrappies?quote:
Muggen zie er ook best eng uit onder een microscoopquote:Op woensdag 22 december 2021 12:28 schreef Speciale het volgende:
Spinnen zijn goed, geen muggen enzo, maar ze zien er zo eng uit
Hier heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 22 december 2021 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Muggen zie er ook best eng uit onder een microscoop
Ik voel mij aangevallen hierdoorquote:Op woensdag 22 december 2021 13:03 schreef chufi het volgende:
Er zijn wel meer dingen lelijk en eng onder een vergrootglas
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2021 13:04 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik voel mij aangevallen hierdoor
Zo!! Echt wel ,Maar het intrigeert me het ookquote:Op woensdag 22 december 2021 13:03 schreef chufi het volgende:
Ik durf nietquote:Op woensdag 22 december 2021 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
Is deze niet schattig @:Aoibhin?
35 Random Pics van de Dag #13
Is goed hoor.quote:
Ik las even wappies met kipquote:
Een vlieg ookquote:Op woensdag 22 december 2021 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Muggen zie er ook best eng uit onder een microscoop
quote:
Ook prima. Ik ga vanavond maar zelf wrappies makenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nu heb ik maar weer filet americain gekocht
Dan kun je er warme kip op doenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook prima. Ik ga vanavond maar zelf wrappies maken
Ik snap je. Die zijn nogal smakeloosquote:Op woensdag 22 december 2021 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik niet opgelet, daar had ik geen trek in
quote:
Heb jij even geluk.. ik zag er al 2 met hele grote spinnen erinquote:Op woensdag 22 december 2021 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu mobiel, dan zie ik gelukkig geen UI's
En vaak ook onsmakelijk.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik snap je. Die zijn nogal smakeloos
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
Een collega belde mij net bezorgd op.
Hij wilde even weten of we sierraden hadden gekregen naast ons kerstpakket, of dat ie het per ongeluk bij een klant had meegenomen
Zo kan ik het ook spullen meesnaaien en als je gepakt word door politie zeggen dat je dacht dat het een kerst pakket wasquote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
Hij wilde even weten of we sierraden hadden gekregen naast ons kerstpakket, of dat ie het per ongeluk bij een klant had meegenomen
Je hebt toch wel aangegeven dat hij fout zit hequote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
Even overwogen, dat welquote:Op woensdag 22 december 2021 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel aangegeven dat hij fout zit he
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
Ghehehequote:Op woensdag 22 december 2021 13:45 schreef D. het volgende:
Tegen wie?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wij (Ik) dien(en) een motie van wantrouwen in
Nee, ik ram om 3 uur in de nacht opa uit zijn nest om hem te vangen als ik er 1 ziequote:Op woensdag 22 december 2021 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt het ook niet zo op spinnen?
Voor hetzelfde geld onverwachts wel.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, hij deed de groeten omdat ie niet langs kon komen
Ik durf ze vaak niet eens te vangen, sta ik daar in mijn eentje drama te makenquote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik ram om 3 uur in de nacht opa uit zijn nest om hem te vangen als ik er 1 zie
Gewoon met een hamer opslaanquote:Op woensdag 22 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik durf ze vaak niet eens te vangen, sta ik daar in mijn eentje drama te maken![]()
Sommige dingen hebben niet eens een vergrootglas nodigquote:Op woensdag 22 december 2021 13:03 schreef chufi het volgende:
Dat vind ik dan weer zieligquote:Op woensdag 22 december 2021 14:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon met een hamer opslaan
Om 3 uur in de nacht opa vangen... Ik krijg een beeldquote:Op woensdag 22 december 2021 13:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik ram om 3 uur in de nacht opa uit zijn nest om hem te vangen als ik er 1 zie
Als ik alleen ben, stofzuiger er op. Dichtmaken met proppen keukenpapier. Opa zak in vuilcontainer in tuin.quote:Op woensdag 22 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik durf ze vaak niet eens te vangen, sta ik daar in mijn eentje drama te maken![]()
Herkenbaar, ik pak dan de stofzuiger.. steel zo ver mogelijk uitschuiven en hopen dat ie niet de steel op klimtquote:Op woensdag 22 december 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief ,...liefquote:Op woensdag 22 december 2021 14:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja spinnen zijn lief en in Europa kennen we geen giftigge soorten
quote:Op woensdag 22 december 2021 14:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Om 3 uur in de nacht opa vangen... Ik krijg een beeld
Spinnen zijn heel nuttig in je huisquote:Op woensdag 22 december 2021 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lief ,...liefmaar doodmaken probeer ik zoveel mogelijk te vermijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |