Eerst wordt Dimitri door een vervelende mof uitgeschakeld en nu de uiterst sympathieke @Neef_Wuppie ook.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:27 schreef Zipportal het volgende:
DRT wenst @:neef_wuppie snel terug.
Ik zal volgende keer twee keer nadenken voordat ik iemand zal ophitsen.quote:
Niks gebroken?quote:Op woensdag 22 december 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Tony viel net van het dak.
Het is een beetje glad geloof ik, daar moeten ze nog aan wennen.
Die maak ik iedere keer dat vGerwen ‘maggewoonniegebeurenklaar’ zegt nog lichtgroener.quote:
Nummerbord bij Wade kan echt niet zoquote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bingofans, kleine update. Heb de overlopende kleuren veranderd en om het iets overzichtelijker te maken een legenda geplaatst zodat je in een oogopslag ziet dat groen wel geweest is en rood niet. Geen kruis want ondanks dat het overzichtelijker is staat het ook minder leuk (je kan immers moeilijker de teksten teruglezen).
Zo.
Ik vind hem mooi hoor Gurney.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bingofans, kleine update. Heb de overlopende kleuren veranderd en om het iets overzichtelijker te maken een legenda geplaatst zodat je in een oogopslag ziet dat groen wel geweest is en rood niet. Geen kruis want ondanks dat het overzichtelijker is staat het ook minder leuk (je kan immers moeilijker de teksten teruglezen).
Zo.
Zoiets ja, weet niet door wie.quote:Op woensdag 22 december 2021 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weggepest? Bijv door Chippiegang?
Noujazeg, ik heb niemand weggepestquote:Op woensdag 22 december 2021 13:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weggepest? Bijv door Chippiegang?
quote:Op woensdag 22 december 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Zelfs Marcel heeft betere....quote:Op woensdag 22 december 2021 13:37 schreef Slobeend het volgende:
Karin heeft betere teksten dan Francis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |