Gewoon alles in 1x open maken tochquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Er valt weinig meer te kalendreren
[..]
Ik had meestal de scheurkalender uiterlijk halverwege februari wel uit
Ik koop die troep niet maar heb 1x één gekregen en toen ik eenmaal in de buurt van een prijs kwam heb ik alles als een dolle hond staan krassen ja.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:19 schreef MC-M het volgende:
[..]
Je maakt toch niet alles in 1x open he.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:19 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had even hoop dat er een enorme hype gaande was omdat Stefano Sanders morgen aan de desk zou zitten.
Die pot van Beaton wordt echt niks natuurlijk. Dolle Dirk gaat ook nog 88 gemiddeld gooien en winnenquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Humphries L. (Eng)
Rodriguez R.-J. (Aut) middag
In de avond Huybreghts - Beaton?
Zegt wel zinniger dingen dan Hendriksquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:18 schreef Wertha het volgende:
Prof. Dr. Mr. Hoenselaar. Hele avond slaat dood.
Als Koltsov weer zo raar gaat doen heb ik daar ook erg zin in.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die pot van Beaton wordt echt niks natuurlijk. Dolle Dirk gaat ook nog 88 gemiddeld gooien en winnen
Maar dat is dan ook geen prestatiequote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Zegt wel zinniger dingen dan Hendriks
Dirkgod klapt hem direct naar de grond zonder waarschuwing genot.quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Koltsov weer zo raar gaat doen heb ik daar ook erg zin in.
Klinkt een beetje als Teruggaan naar je ex, is nooit verstandigquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
belachelijk. Once out nooit meer terug
Ik heb nu meer zin in wat actie. Misschien een nieuwe aflevering van The A-Team?quote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk komt er zo nog een Bean aflevering die we nog niet kennen.
Blind is ook terugquote:Op dinsdag 21 december 2021 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
belachelijk. Once out nooit meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |